logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

UX w projektowaniu witryn internetowych

Autor: Marli Ritter, Cara Winterbottom


data wydania: 2018-10-25
format: 170x230
liczba stron: 272
wydawca: Helion
Oprawa: miękka

książka drukowana: w przedsprzedaży w helion
54.90 zł
Do koszyka
e-book: w przedsprzedaży w helion zniżka 63%
19.90 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 54.89 zł
Tytuł w ofercie księgarni helion w dziale: Funkcjonalność stron i UX,
Informacje:

Wrażenia użytkownika, czyli User Experience (UX), to jeden z najważniejszych czynników, które decydują o sukcesie produktu cyfrowego. Ostatnio UX staje się szeroką dyscypliną, która wykracza daleko poza tworzenie prostych w obsłudze, estetycznych interfejsów użytkownika. Obecnie uważa się, że o wrażeniach użytkownika decyduje rozbudowany zbiór wielu powiązanych ze sobą komponentów. Najważniejszym z nich jest użyteczność, ale trzeba też uwzględniać kompleksowość funkcjonalności, w odpowiedni sposób zaprojektować interakcje z użytkownikiem, zapewniając również dostępność produktu dla osób o szczególnych potrzebach.

Ta książka jest praktycznym przewodnikiem po metodykach UX dla witryn internetowych, dzięki któremu łatwiejsze staje się zrozumienie zachowań i potrzeb użytkownika. Pokazano tu, jak można zdobyć zaufanie użytkownika. Opisano metodyki UX potrzebne podczas badań, projektowania, tworzenia i testowania produktów. Konsekwentne stosowanie tych metodyk pozwala na zwiększenie współczynnika retencji użytkowników. Opisano wdrażanie zasad UX przy projektowaniu przepływów zadań, szkieletów i prototypów oraz techniki wykrywania luk w ścieżkach wędrówek użytkowników. Omówiono także konwencjonalne standardy dostępności witryn dla wszystkich użytkowników.

Najważniejsze zagadnienia:

  • Podstawy UX i tworzenie więzi emocjonalnej z użytkownikiem
  • Standardy użyteczności UX
  • Przygotowanie, wdrażanie i optymalizacja strategii UX
  • Dostępność witryny i testowanie pod kątem dostępności
  • Wdrażanie Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0

UX: użytkownicy pokochają Twoją witrynę!




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764