Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Autor: Laura Ries, Al Ries
data wydania: 2016-06-16
format: 140x208
liczba stron: 208
wydawca: Onepress
Oprawa: miękka
książka drukowana: dostępna w ebookpoint
e-book: dostępna w ebookpoint zniżka 40%
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 39.90 zł
Tytuł w ofercie księgarni
ebookpoint w dziale:
Marketing ,
oraz w:
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.