logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

Autor: Jarek Szczepański


data wydania: 2018-01-28
format: 158x235
liczba stron: 296
wydawca: Onepress
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w onepress
49.00 zł
Do koszyka
e-book: dostępna w onepress zniżka 50%
24.50 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 49.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni onepress w dziale: Marketing,
oraz w:
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764