logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

propozycje dla Ciebie

Michał Zawer
Google AdWords to jak dotąd najbardziej wszechstronny i skuteczny sposób płatnej promocji w internecie. Jeśli jesteś marketingowcem, musisz go poznać. System płatnej reklamy AdWords jest przyjazny dla użytkownika i stosunkowo prosty w obsłudze. By jednak skutecznie prowadzić działania promujące firmę w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google, najpierw należy opanować podstawowe reguły rządzące systemem Google AdWords — najlepiej posiłkując się pomocą doświadczonego specjalisty. Na przykład podczas szkol... Zamów
Tomasz Karwatka
Wygodny jak... Twoja strona! Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400% Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie! W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi in... Zamów
Nick Bilton
Od hakera do miliardera W chwili pisania tej książki liczba aktywnych użytkowników Twittera sięgała 300 milionów. Serwis ten stał się narzędziem wykorzystywanym do walki z opresyjnymi rządami na Środkowym Wschodzie, marketingowym wsparciem przedsiębiorstw oraz ogólnoświatowym salonem dyskusyjnym. Z Twittera korzystają dziś wielcy tego świata, łącznie z papieżem i prezydentem Stanów Zjednoczonych. Z zewnątrz wszystko wygląda pięknie, jednak kulisy tego potężnego medium społecznościowego ... Zamów
Marcin Żukowski
Dzień dobry! Co u Ciebie słychać? Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz sw&o... Zamów
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie s... Zamów
Michael Hyatt
Michael Hyatt pisarz z list bestsellerów „New York Timesa” Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania, dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu zwiększenie widoczności w Internecie. Czerp z jego doświadczeń i zaoszczędź sobie frustracji. Zyskaj czas i pieniądze, korzystając z jego szczegółowych wskazówek. SKIP PRICHARD, prezes zarządu i dyrektor wykonawczy Ingram Content Group, Inc. Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów? Do właś... Zamów
Gabriel Weinberg, Justin Mares
Zareklamuj swój startup i zdobądź klientów! Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci zbudować solidną bazę zadowolonych klientów. Bez klientów cała ta zabawa nie ma sensu. Musisz więc znaleźć coś, co p... Zamów
Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski, Michał Handl, Daniel Korzeniowski, Jan Lekszycki, Dorota Raczkowska, Joanna Sieniawska, Marek Stolarski, Kamil Zasada, Michał Żyliński
Dowiedz się więcej o Autorach >> E-handel w pytaniach i odpowiedziach Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych. Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami ora... Zamów
Maciej Dutko
SZKOLENIE WIDEO DLA E-SPRZEDAWCÓW "E-BIZNES DO KWADRATU – SPOTĘGUJ SWOJĄ SPRZEDAŻ!" 33 proste i skuteczne metody poprawy ofert ■ Wzrost sprzedaży nawet o ponad 1000% 18,5 godzin wideo (odpowiednik 3 dni szkolenia) ■ 42 moduły tematyczne 10 tysięcy przeszkolonych sprzedawców ■ Wiedza uniwersalna (dla handlujących na Allegro, eBay, na OLX, otodom, w e-sklepie i nie tylko) Kiedy Allegro było żyłą złota… 10 lat temu my, e-sprzedawcy, żyliśmy jak pączki w maś... Zamów
Nick Bostrom
"Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia" zdobywcą Economicusa 2017! Książka Nicka Bostroma zdobyła II miejsce w kategorii "najlepsza zagraniczna książka ekonomiczna przetłumaczona na język polski" w 2016 roku, w tegorocznej edycji Economicusa!         Pani Dorota Konowrocka-Sawa, tłumaczka książki, zdobyła wyróżnienie w konkursie na najlepsze tłumaczenie książki technicznej, w ramach nagrody im. Jerzego i Hanny Kuryłowiczów (edycja 2015/2... Zamów
1 2 3 4
Strona 2/12 (propozycji: 120)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764