propozycje dla Ciebie
Bartosz Danowski, Michał MakarukCzy o SEO i SEM wiesz już wszystko?? Sprawdź swoją wiedzę wypełniając quiz na facebooku »
Poznaj sposób działania mechanizmów wyszukiwania w internecie
Naucz się tworzyć strony łatwe do odnalezienia i odpowiednio je reklamować
Odkryj sekrety skutecznego pozycjonowania i optymalizacji serwisów WWW
Ta książka to obowiązkowa lektura każdego webmastera!
Mówi się, że jeśli czegoś nie można znaleźć w sieci, to rzecz ta prawdopodobnie nie istnieje. W obecnych czasach nikt - a zwłaszcza żadna firma - nie może sob...
Zamów Andrew B. KingPoznaj sekrety tworzenia popularnych i dochodowych witryn internetowych!
Jak poprawić widoczność serwisu w wyszukiwarkach?
Jak zoptymalizować płatne kampanie reklamowe?
Jak odnieść sukces w Internecie?
Celem optymalizacji witryny WWW jest przede wszystkim maksymalizacja przychodów z serwisu i podniesienie komfortu użytkowników. Aby ten cel osiągnąć, trzeba spełnić kilka podstawowych warunków. Po pierwsze należy zadbać o to, aby serwis można było łatwo odszukać w sieci. Po drugie korzystanie z niego nie może sp...
Zamów Krzysztof MarzecE-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!
Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczn...
Zamów Krzysztof MarzecGoogle'owa skrzynka narzędziowa
Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie...
Zamów Emily P. LewisPoznaj wszystkie właściwości dwudziestu niezbędnych mikroformatów
Użyj mikroformatów do poprawy SEO
Skorzystaj z praktycznych przykładów semantycznego kodu
Gdy możliwości mikroformatów wykorzystali twórcy takich witryn, jak Google, Yahoo!, Facebook czy Twitter, nastąpił przełom. Dotychczas niedocenianymi i rzadko używanymi wzorcami projektowymi zaczęli interesować się webmasterzy na całym świecie. W szybkim tempie rozwiązanie to znalazło zastosowanie w milionach witryn internetowych. Jak duży potencjał musi drzem...
Zamów Mark AnastasiZostań internetowym rewolucjonistą!
Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać?
Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów?
7 prostych sekretów milionera — czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu?
O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzie...
Zamów Bryan Eisenberg, John Quarto-vonTivadar, Brett Crosby, Lisa T. DavidSprawdź, czy Twoja witryna nie może być jeszcze lepsza!
Jak przeprowadzić pierwszy test w dziesięć minut?
Jak definiować cele i parametry testów?
Jakie błędy możesz popełnić?
Google Website Optimizer jest darmowym narzędziem, które pozwoli Ci zwiększyć dochody z Twojej strony WWW. Dzięki odpowiednim testom oraz obszernym, lecz zarazem przejrzystym raportom dopracujesz Twoją witrynę tak, aby spełniała ona oczekiwania odwiedzających ją użytkowników, a Tobie przynosiła satysfakcję i — co ważne — ko...
Zamów Anastasia HoldrenTo rozwiązanie po prostu się sprawdza!
Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczn...
Zamów Jennifer Grappone, Gradiva Couzin>> Możesz kupić w zestawie:
Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem
Zobacz:
Arkusz Słów Kluczowych
Arkusz Obserwowania Pozycji
Arkusz Obserwowania Odnośników
Arkusz Konkurencji
Dziennik Zadań
Arkusz Rozwoju Programu SEO
Arkusz Optymalizacji Witryny
Arkusz Oceny Witryny
Arkusz Celów
Odkryj tajemnice SEO i bądź widoczny w Internecie!
Jak zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek i odnośników?
Jak wybrać optymalne słowa kluczowe?
Jak wykorzystać ...
Zamów Daniel WaisbergAby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfro...
Zamów
|
1 2 3 |
|
Strona 2/3 (propozycji: 22)
|
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.