E-biznes: ebookpoint
Książki z kategorii E-biznes traktują o szerokim pojęciu jakim jest biznes elektroniczny. Wyjaśniają co to handel elektroniczny i marketing online. Omawiają nowe pojęcia w tej dziedzinie, opisują wykorzystywane przez specjalistów narzędzia wzmacniające pozycję firmy w Internecie, przedstawiają praktyki optymalizacji i pozycjonowania serwisów (SEO) oraz wykorzystania marketingu internetowego w wyszukiwarkach (SEM). Pokazują jak zaprojektować dochodowy serwis internetowy, jak stworzyć sklep internetowy oraz jak nim zarządzać, aby przynosił zyski.
Nasze propozycje - E-biznes:
Witold WrotekKsiążka dedykowana edycji programu 1.5.2.0.
Własny sklep internetowy? Z PrestaShop to nic trudnego!
Jak zbudować sklep internetowy, który przyciągnie klientów?
Jak zarządzać ofertą i użytkownikami, aby odnieść sukces?
Jak sprawić, aby internetowy sklep przynosił zyski?
PrestaShop to rozwiązanie umożliwiające proste i szybkie skonfigurowanie, uruchomienie i prowadzenie sklepu internetowego. Pakiet jest dostępny na zasadach otwartego oprogramowania, co oznacza, że można z niego korzystać zupełnie za darmo. Fakt t...
Zamów Darren Rowse, Chris GarrettWybloguj swoją drogę do sukcesu
Nie wierz pogłoskom mówiącym, że blogi najlepsze czasy mają już za sobą. Wręcz przeciwnie, zapotrzebowanie na ciekawe, unikalne, dobrej jakości treści nieustannie rośnie. Internetowe dzienniki przyciągają rzesze fanów i przysparzają dochodów. Teraz już nie musisz na własną rękę odkrywać, jak robią to zawodowcy. Ta książka, napisana przez starych wyjadaczy w branży, to nieocenione źródło informacji, dzięki któremu unikniesz wielu nieprzewidzianych pułapek, zaoszczędzisz cenny czas, z...
Zamów Agnieszka Witońska-PakulskaŚwiadomy praw i obowiązków blogera i vlogera...
... rozpoczynasz działalność w sieci. Albo tak Ci się tylko wydaje. Czy na pewno wiesz, jak tworzyć i publikować online, nie naruszając przy tym licznych obowiązujących przepisów i praw innych osób? Czy wiesz, jak zadbać o pełną ochronę swoich dóbr?
Prowadzenie bloga czy też vloga jest swego rodzaju aktywnością publiczną. Twórca internetowy przestaje być osobą anonimową, nie jest już dłużej „zwykłym” czytelnikiem czy wid...
Zamów Monika WieczorekStwórz jednorożca w zgodzie z przepisami!
Budowanie firmy to proces składający się z wielu elementów, z których aspekt prawny przysparza najwięcej trudności. Skomplikowane przepisy i mnogość regulacji powodują, że czasami trudno odnaleźć się w rzeczywistości biznesowej nie tylko nowicjuszom, ale i doświadczonym przedsiębiorcom. Startupy - młode, innowacyjne firmy działające w warunkach podwyższonego ryzyka biznesowego - doświadczają tych trudności jeszcze mocniej. Kiedy podejmują dyna...
Zamów praca zbiorowa pod redakcją Macieja DutkoDura lex, sed lex — twarde prawo, ale prawo. Musisz je znać, także w e-biznesie
Rozwój technologiczny i ekonomiczny e-commerce wymusza na e-sprzedawcach ciągłe dostosowywanie się do zmian legislacyjnych. Mnożą się przepisy krajowe oraz wytyczne co do funkcjonowania na rynku unijnym. Prawo w e-biznesie zmierza w kierunku większej ochrony konsumentów, a jednocześnie zwiększa wymogi wobec e-przedsiębiorców. Tym ostatnim trudno nadążyć za nowymi przepisami. W dodatku muszą bronić się przed za...
Zamów Magdalena Jaciow, Robert WolnyE-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e...
Zamów Steve Blank, Bob DorfKsiążka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych
Twój startup - instrukcja obsługi
Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie - jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Ni...
Zamów Sebastian KończakObraz wart więcej niż tysiąc słów
Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje Ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki! Oto pierwszy na...
Zamów Rafał ChmielewskiSkuteczny marketing to warunek sukcesu kancelarii prawnej. Banał? Oczywiście, że tak. Dzisiaj.
Bo jeszcze kilka lat temu wielu prawnikom aktywne wychodzenie do klienta nie wydawało się potrzebne. Kontakty, polecenia — tak. Promocja, w dodatku internetowa? Niekoniecznie. Dziś wszystko się zmieniło.
Blog, na którym ekspert tłumaczy laikom zawiłości tematu, doradza, co należy zrobić w danej sytuacji, bazując na własnej wiedzy i własnym doświadczeniu, to dziś jeden z najskuteczniejszych kanałów bud...
Zamów David MercerW dzisiejszym stechnicyzowanym świecie handel przekroczył bariery czasoprzestrzenne. Stanie w kolejkach to już zamierzchła przeszłość, co więcej -- nawet nie trzeba wychodzić z domu, aby coś kupić lub sprzedać! A że -- jak powszechnie wiadomo -- czas to pieniądz, internet wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, proponując nowoczesną formę robienia zakupów, czyli wirtualne sklepy. Czasochłonne wycieczki po centrach handlowych z powodzeniem zastępujemy surfowaniem po sieciowych witrynach. Wystarczy jeden klik i -- j...
Zamów
|
3 4 5 6 7 |
|
Strona 5/12 (propozycji: 120)
|
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.