logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Funkcjonalno%C5%9B%C4%87%20stron%20i%20UX: helion

W podręcznikach z działu Funkcjonalność stron znajdziecie szereg praktycznych porad, które pozwolą wam projektować witryny internetowe, aplikacje i oprogramowanie będące zarazem atrakcyjne, użyteczne i łatwe w obsłudze dla użytkowników, jak i skuteczne marketingowo.

Książki podpowiedzą wam jaki kreator stron będzie dla was najbardziej odpowiedni, jakich technik przyspieszających wczytywanie strony należy użyć oraz jak odpowiednio dostosować zawartość strony, aby wygląd i treści nie rozpraszały i w efekcie nie odstraszały potencjalnych klientów. Dowiecie się także jaki wpływ mają elementy psychologii, socjologii a nawet neurobiologii na zdolności marketingowe waszego serwisu WWW.

Nasze propozycje - Funkcjonalno%C5%9B%C4%87%20stron%20i%20UX:

Jesmond Allen, James Chudley
Smashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realnych przykładach, podbił serca milionów użytkowników. Jest obowiązkową lekturą każdego projektanta stron WWW! Projektowanie User eXperience to jeden z najgorętszych tematów w ostatnim czasie. Jeżeli Twój produkt nie wywrze odpowiedniego wrażenia na użytkowniku oraz nie będzie dla niego łatwy w obsłudze, nie masz szans odn... Zamów
James Kalbach
Sekrety sukcesu witryn WWW W jaki sposób użytkownicy przeglądają witryny WWW? Jak wykorzystać różne typy mechanizmów nawigacyjnych? W jaki sposób dobrać kolorystykę i liternictwo elementów nawigacyjnych? Dynamiczny rozwój internetu i technologii sieciowych sprawił, że korzystanie z sieci stało się równie powszechne jak oglądanie telewizji i czytanie gazet. Poprzez witryny WWW zdobywamy niezbędne informacje, zamawiamy towary, płacimy rachunki i kontaktujemy się z przyjaciółmi. Co sprawia, że wśród setek tysięcy... Zamów
Patrick McNeil
Źródło inspiracji dla każdego projektanta WWW! Liczba stron internetowych w dalszym ciągu rośnie lawinowo. W trakcie wędrówki po sieci znajdziesz strony czarno-białe, kolorowe, w układach jedno- i wielokolumnowych, przeznaczone dla urządzeń mobilnych, poświęcone sylwetkom znanych ludzi lub miejsc, a także pasjom, zdarzeniom, szczęściu oraz nieszczęściu. Skąd czerpać pomysły na nowe strony? Jak podejść do procesu ich projektowania, aby spełnić oczekiwania użytkownika i klienta? To pytania, które stawiają sobie proj... Zamów
Alexander Dawson
Książka o tym, w jaki sposób wykonać stabilne, elastyczne układy witryn, które sprostają każdemu wyzwaniu technologicznemu. Pamiętasz, kto to jest "typowy użytkownik"? To ktoś, kto korzysta z komputera stacjonarnego lub laptopa. Pojawiła się jednak nowa generacja urządzeń podłączonych do internetu — smartfony, tablety, a nawet telewizory. Postawiony wobec takiej zmiany, typowy użytkownik musi odejść do lamusa. Dziś projektowanie witryn internetowych zapewniających satysfakcjonującą jakość użytkowania oznacza... Zamów
Steve Souders
Poznaj metody przyspieszania działania witryn internetowych Jak zredukować ilość żądań HTTP? W jaki sposób skompresować przesyłane dane? Jak zoptymalizować interfejsy w technologii Ajax? Tempo rozwoju internetu przerosło najśmielsze oczekiwania. Każdego dnia w sieci pojawiają się nowe witryny WWW i aplikacje internetowe, przyciągające rzesze użytkowników. Niestety, nadal największym problemem internautów jest niska przepustowość łączy, która często skutecznie zniechęca do korzystania z bardziej rozbudowanych se... Zamów
Toby Segaran
Wykorzystaj dane z sieci do własnych potrzeb! Internet to nic innego jak gigantyczny zbiór danych. Każdy, kto znajdzie sposób na ich umiejętne wykorzystanie, ma szansę zbudować aplikację, która odniesie światowy sukces. Serwisy randkowe, portale społecznościowe, porównywarki cen — to tylko drobna część serwisów, które możesz wykorzystać przy tworzeniu nowej usługi. Jak analizować dane i wyciągnąć wnioski? Na wiele podobnych pytań odpowiada ta jedyna w swoim rodzaju k... Zamów
Jason Beaird
Nie jesteś grafikiem, a chcesz projektować zachwycające witryny internetowe? Dowiedz się, jak stworzyć użyteczny układ witryny i miły dla oka interfejs użytkownika Naucz się umiejętnie dobierać i odpowiednio zestawiać kolory serwisu Opanuj zasady stosowania fontów oraz uatrakcyjniania strony grafiką i typografią Myślisz, że zadanie programisty kończy się na stworzeniu wydajnego i funkcjonalnego silnika witryny, a kwestia jego wyglądu to już "sprawa dla webmastera"? Frustruje Cię, że potrafi... Zamów
Steve Krug
Zdobądź użytkowników dzięki UX! Rynek stron internetowych i aplikacji jest nasycony do granic możliwości. Użytkownicy mogą wybierać spośród setek produktów spełniających ich potrzeby. Jak sprawić, żeby wybrali właśnie Twoją witrynę lub aplikację? Jak przebić się na trudnym rynku i odnieść sukces? Na te pytania znajdziesz wiele odpowiedzi, ale najprostsza składa się z dwóch liter — UX! User eXperience, bo tak brzmi pełna nazwa, to pojęcie, które określa wrażenia użytkownika ... Zamów
Steve Krug
W gąszczu milionów witryn WWW znajdujących się w sieci jest również i Twoja. Co należy zrobić, aby użytkownicy sieci korzystali akurat z niej, a nie z innych? Odpowiednie wypozycjonowanie strony w wyszukiwarkach jest niezwykle ważne, ale nie stanowi jedynego rozwiązania. Równie ważne, jeśli nie ważniejsze, jest takie jej zaprojektowanie i przygotowanie witryny, aby odwiedzające ją osoby nie zostały przytłoczone nadmiarem funkcji nawigacyjnych, dziesiątkami akapitów czy też mnóstwem nie do końca potrzebnych elementó... Zamów
Jim Kalbach
Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że pojawił się poważny problem. Aby go rozwiązać, trzeba zmodyfikować sposób działania firmy, tak aby możliwe stało się spełnienie oczekiwań jej klientów. Diagramy synchronizacji i mapowanie wrażeń... Zamów
1 2 3
Strona 2/3 (propozycji: 30)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764