logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Funkcjonalność stron i UX: helion

W podręcznikach z działu Funkcjonalność stron znajdziecie szereg praktycznych porad, które pozwolą wam projektować witryny internetowe, aplikacje i oprogramowanie będące zarazem atrakcyjne, użyteczne i łatwe w obsłudze dla użytkowników, jak i skuteczne marketingowo.

Książki podpowiedzą wam jaki kreator stron będzie dla was najbardziej odpowiedni, jakich technik przyspieszających wczytywanie strony należy użyć oraz jak odpowiednio dostosować zawartość strony, aby wygląd i treści nie rozpraszały i w efekcie nie odstraszały potencjalnych klientów. Dowiecie się także jaki wpływ mają elementy psychologii, socjologii a nawet neurobiologii na zdolności marketingowe waszego serwisu WWW.

Nasze propozycje - Funkcjonalność stron i UX:

Steve Souders
Poznaj najlepsze techniki zwiększania wydajności aplikacji internetowych! Jak stosować technikę kodowania porcjami w celu szybszego kodowania stron? Jak pisać wydajny kod JavaScript? Jak rozdzielać zasoby na wiele domen? Wydajność witryny stanowi jeden z podstawowych czynników jej sukcesu w sieci. Jednak bogactwo treści i popularność technologii Ajax w dzisiejszych aplikacjach internetowych wystawiają przeglądarki na ciężką próbę. W tej sytuacji potrzebujesz profesjonalnych informacji i skutecznych metod zwięk... Zamów
Shelley Powers
Spraw, by Twoja strona wyglądała profesjonalnie! Jaki format wybrać dla plików graficznych? Jak tworzyć grafikę użytkową? Jak wykorzystać grafikę wektorową? Wszyscy doskonale wiemy o tym, że o wartości strony internetowej świadczą treści na niej umieszczone. Nie da się jednak zaprzeczyć, że forma, w jakiej są one podane, również ma znaczenie. Osiągnięcie równowagi w tym zakresie nie jest rzeczą łatwą. Jak sprawić, żeby nie doszło do przerostu formy nad treścią? Jak zapewnić optymalny stosunek jakości użytych... Zamów
Bryan Eisenberg, John Quarto-vonTivadar, Brett Crosby, Lisa T. David
Sprawdź, czy Twoja witryna nie może być jeszcze lepsza! Jak przeprowadzić pierwszy test w dziesięć minut? Jak definiować cele i parametry testów? Jakie błędy możesz popełnić? Google Website Optimizer jest darmowym narzędziem, które pozwoli Ci zwiększyć dochody z Twojej strony WWW. Dzięki odpowiednim testom oraz obszernym, lecz zarazem przejrzystym raportom dopracujesz Twoją witrynę tak, aby spełniała ona oczekiwania odwiedzających ją użytkowników, a Tobie przynosiła satysfakcję i — co ważne — ko... Zamów
David Kadavy
Pasjonująca wyprawa w świat projektów! Tego jeszcze nie było! Książka, która rozprawia się z mitami oraz wyjaśnia powszechnie przyjęte założenia. Prawda, że Comic Sans to znienawidzona czcionka? Ale czy wiesz dlaczego? Czy złota proporcja faktycznie ma znaczenie? Dlaczego Monet nigdy nie używał czarnego na swoich obrazach? To tylko niektóre z pytań, nad którymi zastanawia się David Kadavy — utytułowany projektant, który rozłożył klasyczne zasady projektowania i techniki webdesignerów na części pierwsze. Co j... Zamów
Elijah Meeks
D3.js jest biblioteką przeznaczoną do tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych w rozmaitych aplikacjach internetowych. Ta solidnie zaprojektowana biblioteka oczywiście umożliwia generowanie wykresów, ale pozwala również na tworzenie map, interaktywnych diagramów, paneli kontrolnych dla danych, raportów i wielu innych animowanych elementów. Zapewnia co najmniej tę samą wydajność co Flash czy aplety Javy, ale jest zintegrowana ze standardami internetowymi i modelem DOM dla HTML.... Zamów
Brad Nunnally, David Farkas
UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań. Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i ... Zamów
Ater Tal
Aplikacje natywne, ustąpcie miejsca. Nowe, progresywne aplikacje webowe mają możliwości, które wkrótce sprawią, że będziecie przestarzałe. Dzięki temu podręcznikowi programiści sieciowi i osoby na stanowiskach kierowniczych nauczą się, jak i dlaczego tworzyć aplikacje webowe wykorzystujące funkcje do tej pory dostępne wyłącznie w aplikacjach natywnych. Funkcje te obejmują szybkie czasy ładowania, powiadomienia z serwera, dostęp offline, skróty na ekranie startowym i środowisko przypominające dz... Zamów
Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara
Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżer&o... Zamów
Louis Rosenfeld, Peter Morville
Dzisiejsze serwisy internetowe i intranetowe są większe, bardziej złożone i pełnią więcej funkcji niż kiedykolwiek przedtem. Dzisiejsi użytkownicy także mają więcej zajęć i stawiają serwisom coraz większe wymagania. Od projektantów, architektów informacji i menedżerów serwisów internetowych wymaga się biegłego operowania znacznymi ilościami danych oraz dokonywania częstych aktualizacji pod wpływem pojawiających się nowych technologii i zmieniającej się często strategii firmy. Wszystko to sprawia, że niektóre serwis... Zamów
Susan Weinschenk
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych ... Zamów
1 2 3
Strona 3/3 (propozycji: 30)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764