logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Inne: helion

Czym jest dobre logo? Jak stworzyć schemat identyfikacji wizualnej? Jak sprawić by nasza strona www wyglądała profesjonalnie? Tu znajdziecie publikacje nie wymienione w pozostałych kategoriach działu grafika komputerowa, ale za to uzupełniające zawartą tam wiedzę. Nauczycie się jak korzystać z renderowania i co to jest format SVG. Poznacie zastosowanie kaskadowych arkuszy CSS, dynamicznej modyfikacji grafiki, automatycznej obróbki za pomocą PHP/GD i Image Magick, łączenia danych z grafiką.

Specjaliści od 3D nauczą Was budować model wnętrza, tworzyć i teksturować modele. Dowiecie się jak właściwie eksportować i renderować gotową animację. Aplikacje typu Inkscape, Maya, Director MX czy LightWave 3D odsłonią przed wami swoje tajemnice.

Nasze propozycje - Inne:

Aleksandra Tomaszewska
Wykorzystaj w praktyce możliwości Google SketchUp! Jak rozpocząć pracę z Google SketchUp? Jak zbudować Twój pierwszy model? Jak wykorzystać narzędzia konstrukcyjne? Google SketchUp jest narzędziem pozwalającym bez trudu tworzyć trójwymiarowe modele, których możesz używać przy wielu różnych projektach: począwszy od wizualizacji projektu Twojego domu, a skończywszy na prowadzeniu atrakcyjnych lekcji geometrii. Tylko od Twoich potrzeb i wyobraźni zależy, w jakich warunkach i do czeg... Zamów
Piotr Chlipalski
Szkicuj, projektuj, wizualizuj - poznaj Blendera w praktyce! Poznaj podstawy środowiska Blender i najważniejsze narzędzia Naucz się modelować obiekty 3D oraz ustawiać kamery i światła Odkryj możliwości renderowania scen i wykorzystania materiałów Blender to zaawansowany program do modelowania 3D, renderowania, animacji i postprodukcji. Za jego sukcesem stoją potężne możliwości, prosta obsługa, duża częstotliwość aktualizacji oraz fakt, że jest dostępny... zupełnie za darmo, również do zastosowa... Zamów
French Nigel
Typografia jest fundamentem wszelkiego projektowania graficznego. A jeśli istnieje jakaś pewna droga samorozwoju jako projektant graficzny, wiedzie ona poprzez lepsze i bardziej wyrafinowanie stosowanie liternictwa. W pełni zaktualizowane, trzecie wydanie przewodnika po stosowaniu profesjonalnej typografii w Adobe InDesign obejmuje zarówno zagadnienia mikro-, jak i makrotypografii, począwszy od niuansów właściwego spacjowania, aż po wydajne tworzenie długich i złożonych prac. InDesign i tekst nie tylk... Zamów
Sobiesiak Karol, Sydow Piotr
Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu wysokich możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy. Shadery (programy wykonywane przez GPU) w przeciągu kilku ostatnich lat znacząco się rozwinęły. Aktualnie w OpenGL 4.5 dostępnych jest ich sześć, co jest znacznym wzrostem w stosunku do dwóch, w n... Zamów
Parent Rick
Najlepsza książka o technikach animacji! Pierwszy na polskim rynku podręcznik kierowany do animatorów. Stanowi wprowadzenie do kluczowych pojęć animacji, w tym syntezy obrazów, przekształceń i reprezentacji położenia. Zawiera: najnowsze osiągnięcia techniki animacji obejmujące animację płynów, postaci ludzkich i miękkich części ciała, algorytmy wysokopoziomowe, w tym hierarchiczne modelowanie kinematyki, symulację ruchu brył sztywnych, układy cząsteczek, funkcje energii, wykrywanie kolizji i reakcje na nie, a... Zamów
Tony Parisi
Twój przewodnik po grafice 3D w HTML! Do niedawna wywietlanie zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarce internetowej wymagało zainstalowania dodatkowych wtyczek oraz poznawania nowych narzędzi. Dzięki HTML5 i WebGL te czasy powoli odchodzą w niepamięć! Teraz możesz wykorzystać niesamowite możliwoci tego duetu, by zaskoczyć użytkowników atrakcyjnymi efektami 3D! Ta wyjątkowa książka została w całoci powięcona włanie zagadnieniom związanym z grafiką 3D w przeglądarce internetowej. Sięgnij po nią i przek... Zamów
George Maestri
Proces tworzenia wirtualnej postaci składa się z szeregu decyzji. Określasz wysokość postaci, cyfrowy bohater może być niski lub wysoki, wybierasz teksturę dla jego skóry i ubranie, w które go ubierzesz. Musisz także zdecydować się, czy postać ma być realistyczna, czy też stylizowana. Wszystkie te decyzje są ze sobą powiązane. Książka omawia te i inne -- bardziej skomplikowane -- aspekty cyfrowej animacji postaci. Doskonale udokumentowane opcje, liczne przykłady i ilustracje (jest ich ponad 700!) wprowadzą Cię w ... Zamów
Aleksandra Tomaszewska-Adamarek, Roland Zimek
Czasy, w których pojęcie "grafika komputerowa" kojarzyło się ze wzorkami kreślonymi na monitorach komputerów za pomocą myślników i kropek, wydają się dziś niemal prehistorią. Współczesna grafika komputerowa to odrębna dziedzina informatyki, a możliwości aplikacji graficznych pozwalają nie tylko na tworzenie publikacji drukowanych i animacji komputerowych, ale również na poprawianie nieudanych fotografii. Na rynku dostępna jest ogromna ilość programów graficznych umożliwiających zarówno profesjonalistom, jak i amato... Zamów
1 2 3
Strona 3/3 (propozycji: 28)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764