logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Marketing: helion

Kategoria Marketing zawiera publikacje na temat ogólnie pojętego marketingu w internecie. Dowiecie się czym tak naprawdę jest skuteczna i atrakcyjna dla potencjalnego odbiorcy oferta handlowa. Poznacie różne elektroniczne drogi dotarcia do odbiorcy, takie jak e-mail, strony internetowe czy reklama i promocja Twojej oferty w wyszukiwarkach internetowych (SEM) lub portalach społecznościowych jak Facebook czy Nasza Klasa.

Książki z tej kategorii, pokazują w przystępny sposób metody formułowania oferty, akcji promocyjnych i reklamowych, przygotowania atrakcyjnych logotypów czy skutecznych, perswazyjnych tekstów.

Nasze propozycje - Marketing:

Erica Sadun, Steve Sande
Reklama dźwignią sukcesu! Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów. Ta książka to zbiór porad ... Zamów
Michał Wawrzyniak
  Hejt do niedawna stanowił wyłącznie czarną stronę sieci. Przyzwyczailiśmy się do niego, a nawet niesłusznie go zaakceptowaliśmy. Efekt? Hejt wyszedł z monitorów na ulice, a my musimy żyć w świecie, w którym każdy może obrobić nam tyłek i zrobić krzywdę — nie tylko słowem, ale i czynem. Hejter rzuca bezpodstawne, agresywne i krzywdzące opinie na prawo i lewo. Kiedyś cierpiały na tym dzieci w gimnazjach, później prezenterzy telewizyjni. Dziś problem ten niebezpiecznie zbliża się d... Zamów
Michał Wawrzyniak
Przeczytaj: "Pierwszy w blogosferze wywiad z Michałem Wawrzyniakiem. Nazywa siebie Guru i ponoć zarabia miliony mówiąc ludziom jak mają żyć" ». Wywiad przeprowadził Grzegorz Marczak z Antyweb. Stań się GURU KULTU..ry   CZYLI POKONAJ 6 ETAPÓW, ABY WZMOCNIĆ CHARYZMĘ, ZGROMADZIĆ WŁASNYCH APOSTOŁÓW, PRZYCIĄGNĄĆ WIERNYCH WYZNAWCÓW ORAZ ZBUDOWAĆ UNIKALNY BIZNES!       Budując w sobie potężną charyzmę; gromadząc lojalnych fan&oac... Zamów
Michał Wawrzyniak
Przeczytaj: "Pierwszy w blogosferze wywiad z Michałem Wawrzyniakiem. Nazywa siebie Guru i ponoć zarabia miliony mówiąc ludziom jak mają żyć" ». Wywiad przeprowadził Grzegorz Marczak z Antyweb. Stań się GURU KULTU..ry   CZYLI POKONAJ 6 ETAPÓW, ABY WZMOCNIĆ CHARYZMĘ, ZGROMADZIĆ WŁASNYCH APOSTOŁÓW, PRZYCIĄGNĄĆ WIERNYCH WYZNAWCÓW ORAZ ZBUDOWAĆ UNIKALNY BIZNES!       Budując w sobie potężną charyzmę; gromadząc lojalnych fan&oac... Zamów
Paweł Tkaczyk
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbuck... Zamów
Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów! Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć? Wszy... Zamów
Ryan Holiday
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które s... Zamów
Anna Benicewicz-Miazga
Firma bez logotypu jest jak człowiek bez twarzy Czy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie jest kosztem w budżecie przedsiębiorstwa. Jest inwestycją. Ludzie są w większości wzrokowcami i dlatego to, co widzą klienci czy kontrahenci firmy, bywa ważniejsze od tego, co mówi jej reprezentant. Można wręcz powiedzieć, że dobrze przygotowana księga CI buduje wizerunek firmy... Zamów
Chris Brogan
Google+ naprawdę może w tym pomóc! Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć ta bardzo szybko dogoni inne sieci społecznościowe, a co więcej, ma także szansę zagrozić hegemonowi wśród portali społecznościowych - Facebookowi! Potencjał Google+ dostrzegły również firmy: lawinowo rośnie liczba profili firmowych w ramach Google+. Nie przegap tej szan... Zamów
Jeanniey Mullen, David Daniels
>> Możesz kupić w zestawie: Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową Jak opracować skuteczną strategię e-marketingową? Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio? Jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych? W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność... Zamów
2 3 4 5 6
Strona 4/6 (propozycji: 57)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764