Marketing: helion
Kategoria Marketing zawiera publikacje na temat ogólnie pojętego marketingu w internecie. Dowiecie się czym tak naprawdę jest skuteczna i atrakcyjna dla potencjalnego odbiorcy oferta handlowa. Poznacie różne elektroniczne drogi dotarcia do odbiorcy, takie jak e-mail, strony internetowe czy reklama i promocja Twojej oferty w wyszukiwarkach internetowych (SEM) lub portalach społecznościowych jak Facebook czy Nasza Klasa.
Książki z tej kategorii, pokazują w przystępny sposób metody formułowania oferty, akcji promocyjnych i reklamowych, przygotowania atrakcyjnych logotypów czy skutecznych, perswazyjnych tekstów.
Nasze propozycje - Marketing:
Sebastian KończakObraz wart więcej niż tysiąc słów
Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje Ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki! Oto pierwszy na...
Zamów Toby SegaranWykorzystaj dane z sieci do własnych potrzeb!
Internet to nic innego jak gigantyczny zbiór danych. Każdy, kto znajdzie sposób na ich umiejętne wykorzystanie, ma szansę zbudować aplikację, która odniesie światowy sukces. Serwisy randkowe, portale społecznościowe, porównywarki cen — to tylko drobna część serwisów, które możesz wykorzystać przy tworzeniu nowej usługi. Jak analizować dane i wyciągnąć wnioski? Na wiele podobnych pytań odpowiada ta jedyna w swoim rodzaju k...
Zamów Jason RodriguezSkuteczne kampanie e-mailowe!
E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu.
W tej książce znajdziesz informacje na temat tworzenia nowoczesnych i atrakcyjnych wiadomoś...
Zamów Dr Ivan Misner, Mike Macedonio, Ryszard ChmuraPonadczasowy i niezbędny! “Najbardziej znany sekret marketingu” mówi o wszystkim co powinieneś wiedzieć, robić i planować w celu napędzenia swojego biznesu i bycia o krok przed konkurencją.
- BRIAN TRACY, autor ponad 70 książek
Aż 98% przedsiębiorców polega na rekomendacjach przy rozwoju swojej firmy, ale jednocześnie tylko 3% z nich posiada strategię na rekomendacje. Według “New York Times” 65% biznesów na świecie pochodzi z rekomendacji, co tylko potwierdza s...
Zamów Krzysztof MarzecGoogle'owa skrzynka narzędziowa
Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie...
Zamów Jon ReedTę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund
Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci
Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki...
Zamów Alistair Croll, Benjamin YoskovitzLektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania.
Peter Yared,
dyrektor ds. IT, CBS Interactive
To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych, istotnych wskaźnikach, które zadecydują o Twojej porażce lub sukcesie.
Ash Maurya,
założyciel i dyrektor gener...
Zamów Jason Falls, Erik DeckersZwiększ swój udział w rynku
Poznaj siłę własnej marki
Czerp konkretne zyski
Strategie nie dla harcerzyków!
Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!
Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twoj...
Zamów Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna MuszZarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków
Epidemia rozsiewana przez sieć
Była pierwsza połowa XXI wieku....
Zamów Grzegorz UrbanLawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.
Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych in...
Zamów
|
1 2 3 4 |
|
Strona 2/6 (propozycji: 57)
|
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.