Marketing: onepress
Ekaterina WalterMarzy Ci się biznes na miarę Facebooka?
Jeśli masz firmę lub właśnie ją zakładasz, jeśli pracujesz zawodowo i pniesz się po szczeblach kariery, jeżeli pociąga Cię podejmowanie śmiałych decyzji biznesowych i wywieranie rzeczywistego wpływu na działalność firmy, nadszedł wreszcie czas, żebyś przeszedł do ofensywy. W erze ciągłych przemian żadna firma nie może pozwolić sobie na bierność. Twoim zadaniem jest więc przeć do przodu niczym rekin, budować, zwiększać konkurencyjność, wprowadzać zmiany i innowacje, rewolucjo...
Zamów A. K. PradeepW głowie klienta
Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?
To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Prade...
Zamów Paweł LenarIdea marketingu sieciowego
Dochód pasywny
Narzędzia lidera sieci
Profesjonalny system szkoleń
Perspektywy rozwoju MLM w Polsce
Zacznij zarabiać pasywnie!
Marketing sieciowy, zwany inaczej wielopoziomowym albo MLM (skrót od angielskiego Multi Level Marketing), łączy w sobie dwa ważne terminy: "marketing", czyli przekazywanie produktu lub usługi od usługodawcy lub producenta do odbiorcy, oraz "wielopoziomowy", co z kolei odnosi się do systemu naliczania wynagrodzeń poszczególnym dystrybutorom, czyli osobom odpowi...
Zamów Paweł LenarBiznes na miarę XXI wieku
Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana firma zaczyna bez reszty pochłaniać Twój czas i energię, nie dając w zamian oczekiwanego wysokiego dochodu? Słowem - chcesz mieć to, o czym marzy większość ludzi - czas i pieniądze, ale nie bardzo wierzysz, że to realne? Otóż wszystko jest możliwe, jeśli wybierze się odpowiednią drogę do celu. Twoją ...
Zamów Jon ReedTę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund
Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci
Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki...
Zamów Alistair Croll, Benjamin YoskovitzLektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania.
Peter Yared,
dyrektor ds. IT, CBS Interactive
To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych, istotnych wskaźnikach, które zadecydują o Twojej porażce lub sukcesie.
Ash Maurya,
założyciel i dyrektor gener...
Zamów Jason Falls, Erik DeckersZwiększ swój udział w rynku
Poznaj siłę własnej marki
Czerp konkretne zyski
Strategie nie dla harcerzyków!
Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!
Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twoj...
Zamów Anna Grzywińska, Szymon OkońPatent na innowację!
Wynalazki, znaki towarowe, wzory użytkowe i przemysłowe
Skuteczna ochrona własności przemysłowej
Efektywne zarządzanie i wycena
Aspekty międzynarodowe i europejskie
Praktyczne przykłady
Wszelkie prawa zastrzeżone
Wynalazki od zawsze napędzały rozwój ludzkości. Wciąż szukamy nowych rozwiązań, uruchamiamy procesy innowacyjne, przeprowadzamy badania, przedstawiamy niespotykane dotąd projekty, wzory i znaki. Tworzymy produkty, które czynią życie łatwiejszym i przyjemniejszym oraz są odpo...
Zamów Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna MuszZarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków
Epidemia rozsiewana przez sieć
Była pierwsza połowa XXI wieku....
Zamów Grzegorz UrbanLawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.
Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych in...
Zamów
|
4 5 6 7 8 |
|
Strona 6/18 (propozycji: 175)
|
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.