logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Pozycjonowanie (SEO/SEM): helion

Dział Pozycjonowanie (SEO/SEM) to prawdziwa kopalnia wiedzy na temat technik skutecznej prezentacji swojej strony w sieci. Tutaj dowiecie się jak zarabiać na swojej stronie WWW i zostawić konkurencję w tyle. Poznacie zasady działania popularnych wyszukiwarek, ich algorytmy i roboty indeksujące.

Nauczycie się optymalizować kod i treść strony pod odpowiednio dobrane frazy kluczowe. Opanujecie metody zdobywania wartościowych linków i budowy mapy serwisu. Przeczytacie także o narzędziach udostępnianych przez wyszukiwarki, przydatnych w marketingu internetowym. Książki przybliżą wam również inne płatne formy reklamy w sieci jak kampanie PPC i podobne, katalogi stron lub marketing w serwisach społecznościowych.

Nasze propozycje - Pozycjonowanie (SEO/SEM):

Bartosz Danowski, Michał Makaruk
Czy o SEO i SEM wiesz już wszystko?? Sprawdź swoją wiedzę wypełniając quiz na facebooku » Poznaj sposób działania mechanizmów wyszukiwania w internecie Naucz się tworzyć strony łatwe do odnalezienia i odpowiednio je reklamować Odkryj sekrety skutecznego pozycjonowania i optymalizacji serwisów WWW Ta książka to obowiązkowa lektura każdego webmastera! Mówi się, że jeśli czegoś nie można znaleźć w sieci, to rzecz ta prawdopodobnie nie istnieje. W obecnych czasach nikt - a zwłaszcza żadna firma - nie może sob... Zamów
Andrew B. King
Poznaj sekrety tworzenia popularnych i dochodowych witryn internetowych! Jak poprawić widoczność serwisu w wyszukiwarkach? Jak zoptymalizować płatne kampanie reklamowe? Jak odnieść sukces w Internecie? Celem optymalizacji witryny WWW jest przede wszystkim maksymalizacja przychodów z serwisu i podniesienie komfortu użytkowników. Aby ten cel osiągnąć, trzeba spełnić kilka podstawowych warunków. Po pierwsze należy zadbać o to, aby serwis można było łatwo odszukać w sieci. Po drugie korzystanie z niego nie może sp... Zamów
Krzysztof Marzec
E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce! Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczn... Zamów
Krzysztof Marzec
Google'owa skrzynka narzędziowa Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie... Zamów
Emily P. Lewis
Poznaj wszystkie właściwości dwudziestu niezbędnych mikroformatów Użyj mikroformatów do poprawy SEO Skorzystaj z praktycznych przykładów semantycznego kodu Gdy możliwości mikroformatów wykorzystali twórcy takich witryn, jak Google, Yahoo!, Facebook czy Twitter, nastąpił przełom. Dotychczas niedocenianymi i rzadko używanymi wzorcami projektowymi zaczęli interesować się webmasterzy na całym świecie. W szybkim tempie rozwiązanie to znalazło zastosowanie w milionach witryn internetowych. Jak duży potencjał musi drzem... Zamów
Mark Anastasi
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera — czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzie... Zamów
Bryan Eisenberg, John Quarto-vonTivadar, Brett Crosby, Lisa T. David
Sprawdź, czy Twoja witryna nie może być jeszcze lepsza! Jak przeprowadzić pierwszy test w dziesięć minut? Jak definiować cele i parametry testów? Jakie błędy możesz popełnić? Google Website Optimizer jest darmowym narzędziem, które pozwoli Ci zwiększyć dochody z Twojej strony WWW. Dzięki odpowiednim testom oraz obszernym, lecz zarazem przejrzystym raportom dopracujesz Twoją witrynę tak, aby spełniała ona oczekiwania odwiedzających ją użytkowników, a Tobie przynosiła satysfakcję i — co ważne — ko... Zamów
Anastasia Holdren
To rozwiązanie po prostu się sprawdza! Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczn... Zamów
Jennifer Grappone, Gradiva Couzin
>> Możesz kupić w zestawie: Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem Zobacz: Arkusz Słów Kluczowych Arkusz Obserwowania Pozycji Arkusz Obserwowania Odnośników Arkusz Konkurencji Dziennik Zadań Arkusz Rozwoju Programu SEO Arkusz Optymalizacji Witryny Arkusz Oceny Witryny Arkusz Celów Odkryj tajemnice SEO i bądź widoczny w Internecie! Jak zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek i odnośników? Jak wybrać optymalne słowa kluczowe? Jak wykorzystać ... Zamów
Daniel Waisberg
Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfro... Zamów
1 2 3
Strona 2/3 (propozycji: 22)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764