Social%20Media: helion
W publikacjach umieszczonych w kategorii Social Media znajdziecie informacje o interaktywnych portalach społecznościowych jak Facebook i możliwościach komunikacji, które one wprowadzają. Poznacie i zrozumiecie pojęcia takie jak Web 2.0, social marketing i efekt sieci. Zdobędziecie wiedzę potrzebną do stworzenia własnego serwisu społecznościowego, czy też wprowadzenia do Waszej strategii biznesowej niektórych elementów proponowanych przez te portale.
Książki z tego działu pomogą spojrzeć na Waszą stronę internetową jako kolejne medium, pozwalające użytkownikom na wspólne jego tworzenie i rozwój.
Nasze propozycje - Social%20Media:
Chris SmithPoznaj tajniki konwersji i poczuj, jak zwiększają się Twoje zyski!
Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców, usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom. Naprawdę dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz się na oślep i próbujesz przekonać do zakupu każdego, kto tylko zechce choć przez moment Cię posłuchać. To przemyślana, dopracowana strategia, obejmująca zarówno zdobywanie dobrych kontaktów do p...
Zamów Mitch JoelTechnologia to TY
Nowe modele biznesowe
Tworzenie sieci kontaktów
Badania i analityka
Marki generowane przez konsumentów
Łączenie się internetu i kanałów mobilnych
To podstawowy przewodnik po misternych i skomplikowanych relacjach społecznych, przeznaczony zarówno dla dyrektora naczelnego wielkiej korporacji czy przedsiębiorcy, jak i dla studenta marzącego o założeniu własnej firmy. Mitch Joel pomaga nam zrozumieć ten nowo powstały świat i wykorzystać jego siłę na naszą korzyść.
Dan Ariely, autor książki Pred...
Zamów Anna MiotkFirma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie
Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy — potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto...
Zamów Jeffrey GitomerMistrzowskie wykorzystanie potencjału
Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!
W sieci nieskończonych możliwości
Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób ...
Zamów B.J. MendelsonMądra i prowokacyjna. Jeśli jesteś uzależniony od mediów społecznościowych — czytaj i płacz!
„New York Journal of Books”
Prawdy, półprawdy i ćwierćprawdy…
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpli...
Zamów Christopher Hadnagy, Paul WilsonPierwszy na świecie kompleksowy model socjotechniki
Poznaj zjawiska psychologiczne, które wykorzystują socjotechnicy
Odkryj sekrety perswazji, jakie socjotechnika rozgryzła dawno temu
Przekonaj się, do czego można wykorzystać kamery, urządzenia GPS i identyfikację numeru
Dowiedz się, jak niesamowite informacje można znaleźć w internecie
Zapoznaj się krok po kroku z przebiegiem ataku socjotechnicznego
Podczas większości złośliwych ataków wykorzystuje się element socjotechniczny, aby zwieść uży...
Zamów Michał MakarukDowiedz się, czym są serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać
Poznaj sposoby wyszukiwania znajomych i osób o podobnych zainteresowaniach
Naucz się dyskutować na interesujące Cię tematy na forach internetowych
Połącz się ze światem, korzystając z komunikatora internetowego
Odśwież stare znajomości i nawiąż nowe - przez internet!
Internet wdarł się w nasze życie niczym prawdziwy huragan i niemal wszystko da się już załatwić przez sieć. Dotyczy to nawet podtrzymywania relacji międzyludzkich &mdash...
Zamów Gottfried Vossen, Stephan HagemannWszystko, co powinieneś wiedzieć o Web 2.0
Jak poznać, czy serwis jest zbudowany w nurcie Web 2.0?
Jakie technologie stosować?
Jak wykorzystać sieć WWW do zwiększenia dochodów?
"Web 2.0 -- określenie serwisów internetowych powstałych po 2001 roku, w których działaniu podstawową rolę odgrywa treść generowana przez użytkowników danego serwisu. Ten termin został spopularyzowany dzięki firmie O"Reilly Media, która w 2004 roku zorganizowała szereg konferencji poświęconych temu nowemu trendowi internetowemu" -- tak ...
Zamów Paweł Frankowski, Arvind JunejaDołącz do kreatorów nowych trendów! Stwórz własny serwis społecznościowy!
Pierwsze kroki w roli twórcy serwisu -- rodzaje stron, prawo i reklama
Skrypty, instalacja i administracja -- PHPizabi, Elgg, Dolphin, Joomla!
ABC moderatora i użytkownika -- regulamin, trolle, zakres ingerencji
Serwisy społecznościowe są bodaj najszybciej rozwijającą się dziś częścią internetu. Nie sposób przecenić ich roli społecznej i opiniotwórczej. Liczba użytkowników i ich poczuci...
Zamów John LovettWykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!
Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.
W trakcie lektury dowiesz się...
Zamów
|
1 2 3 4 |
|
Strona 2/5 (propozycji: 44)
|
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.