logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Typografia: helion

Publikacje z działu Typografia to kompendium wiedzy dotyczącej projektowania drukowanych liter i innych znaków graficznych (czcionki i fonty), wzajemnej relacji między tymi znakami i ich grupami. Zapoznacie się z układem graficznym (layoutem) drukowanej strony, poznacie sztukę użytkową zajmującą się estetyką szaty graficznej publikacji, również układem graficznym strony www.

Poznacie narzędzia takie jak, text4web, kalkulator jednostek CSS, kalkulator prawidłowej interlinii, TAAT'em konwerter, tabelę znaków i encji UTF-8. Nauczycie się zastępowania tekstu grafiką (image replacemend), zapoznacie się z nowymi standartami HTML5 i CSS3.

Nasze propozycje - Typografia:

Robert Chwałowski
Dobra książka to nie tylko treść, lecz także nienaganna forma, na którą wpływ ma mnóstwo elementów: skład tekstu powinien być wykonany w sposób staranny oraz poprawny pod względem zarówno technicznym, jak i językowym, kompozycja graficzna książki powinna łączyć w sobie estetykę i funkcjonalność. Robert Chwałowski przedstawia zbiór zasad, które mogą pomóc wydawcy, redaktorowi technicznemu, grafikowi czy operatorowi DTP w stworzeniu książki dobrej właśnie pod względem formy. Dotychczas trzeba było poszukiwać tych za... Zamów
David Airey
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę ca... Zamów
Jim Krause
O pięknie i odbiorze każdego tekstu decyduje także jego zapis. Odpowiednio dobrany krój liter, ozdobny inicjał, profesjonalny skład tekstu i przemyślany layout mogą bardzo silnie wzmocnić przekaz słowa pisanego. Dzięki znajomości zasad typografii możemy wywołać u odbiorcy uczucie, że oto ogląda coś estetycznego, eleganckiego, a wizualna perfekcja w wyjątkowy sposób uzupełnia informacyjną funkcję pisma. Co więcej, dopiero opanowanie sztuki typografii pozwala na tworzenie prawdziwie profesjonalnych logo... Zamów
Robin Williams
Chociaż po pojawieniu się edytorów tekstów i upowszechnieniu komputerów osobistych kilka firm produkujących maszyny do pisania musiało ogłosić bankructwo, dawne nawyki wolno odchodzą w przeszłość. Wiele osób przyzwyczajonych do tych urządzeń, nadal korzysta z komputerów w niewłaściwy sposób. Komputer nie jest maszyną do pisania i nigdy nie będzie działał jak taka maszyna. Jest to przyczyną nie tylko nieprofesjonalnego wyglądu wielu dokumentów tworzonych za pomocą edytorów tekstów i programów do składu publikacji, a... Zamów
Robin Williams
Większość z nas od czasu do czasu musi przygotować ważny raport, prezentację czy stronę internetową. Na pierwszy rzut oka umiemy stwierdzić ich poprawność oraz poziom wykonania, jednak diabeł tkwi w szczegółach! Najprawdopodobniej nie umiesz samodzielnie wyłapać błędów, które łatwo dostrzegą specjaliści DTP i graficy. Czy możesz coś na to poradzić? Trudno przecież poświęcić kilka lat na dodatkową naukę projektowania i typografii. Na szczęście dzięki przewodnikowi takiemu jak ten można opanować ... Zamów
Wolański Adam
Książka dotyczy wszelkich aspektów profesjonalnego przygotowania różnych typów publikacji do wydania drukiem lub elektronicznie - począwszy od poziomu typograficznego (rodzaje pisma, wyróżnienia typograficzne), przez elementy językowe i pozajęzykowe (nazwy własne, jednostki miar i wag, zapis liczb), po elementy makrostruktury różnych typów publikacji (części składowe gazety i artykułu prasowego, części składowe książki). Przeznaczona jest dla autorów publikacji, pracowników instytucji związanych z procesem wydawnic... Zamów
1
Strona 1/1 (propozycji: 6)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764