logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Grafika i DTP: propozycje dla Ciebie


Bruce Fraser, Jeff Schewe
Cyfrowa ciemnia na Twoim komputerze! Jak efektywnie korzystać z dostępnych narzędzi? Jak zautomatyzować swoją pracę? Jak uzyskiwać niezwykłe efekty? Do niedawna obróbka fotografii była sztuką tajemną, dostępną tylko dla profesjonalistów. Jednak dziś, dzięki popularności, jaką zdobyły aparaty cyfrowe, każdy może poświęcić chwilę na zabawę w komputerowej "ciemni". Narzędzie Camera Raw ujrzało światło dzienne w lutym 2003 roku i od razu zdobyło uznanie wśród miłośników surowego obrazu matrycy. Pozwala ono na dok... Zamów
Jakub Ciosłowski
Obierz kurs na... React! Kiedy programiści firmy Facebook opracowywali bibliotekę React, postawili sobie za cel ułatwienie życia twórcom stron pisanych w języku JavaScript. Framework stał się niezwykle popularny jako doskonałe narzędzie do tworzenia nowoczesnych stron internetowych; korzystają z niego największe marki sieciowego świata, takie jak Netflix czy PayPal. Na rzecz biblioteki React działa prężna społeczność, która tworzy mnóstwo powiązanych komponentów oraz narzędzi. React. P... Zamów
James Kalbach
Sekrety sukcesu witryn WWW W jaki sposób użytkownicy przeglądają witryny WWW? Jak wykorzystać różne typy mechanizmów nawigacyjnych? W jaki sposób dobrać kolorystykę i liternictwo elementów nawigacyjnych? Dynamiczny rozwój internetu i technologii sieciowych sprawił, że korzystanie z sieci stało się równie powszechne jak oglądanie telewizji i czytanie gazet. Poprzez witryny WWW zdobywamy niezbędne informacje, zamawiamy towary, płacimy rachunki i kontaktujemy się z przyjaciółmi. Co sprawia, że wśród setek tysięcy... Zamów
Patrick McNeil
Źródło inspiracji dla każdego projektanta WWW! Liczba stron internetowych w dalszym ciągu rośnie lawinowo. W trakcie wędrówki po sieci znajdziesz strony czarno-białe, kolorowe, w układach jedno- i wielokolumnowych, przeznaczone dla urządzeń mobilnych, poświęcone sylwetkom znanych ludzi lub miejsc, a także pasjom, zdarzeniom, szczęściu oraz nieszczęściu. Skąd czerpać pomysły na nowe strony? Jak podejść do procesu ich projektowania, aby spełnić oczekiwania użytkownika i klienta? To pytania, które stawiają sobie proj... Zamów
Bartosz Bartczak
Obierz kurs na... Adobe Premiere Pro Sztuka filmowa od ponad stu lat nieustannie się rozwija. Jeśli marzysz o niezwykle kreatywnym zajęciu związanym z tą branżą, a do tego chcesz dobrze zarabiać lub podbić blogosferę, Adobe Premiere Pro otworzy Ci drzwi do przemysłu filmowego. Każdy materiał jest tak dobry, jak dobry jest jego montaż. Interaktywna instrukcja Adobe Premiere Pro. Kurs video. Poziom pierwszy. Najważniejsze techniki montażu video pokaże Ci, jak stworzyć fantastyczny teledysk, nawet ze statycznych grafi... Zamów
Elaine Weinmann, Peter Lourekas
Adobe Illustrator to najpopularniejszy profesjonalny program służący do edycji grafiki wektorowej. Stał się on nieformalnym standardem w agencjach reklamowych, redakcjach i studiach graficznych. Illustrator jest rozbudowaną aplikacją o ogromnych możliwościach. Warto jednak włożyć trochę wysiłku, by go opanować. Dobra znajomość tego programu daje nie tylko ogromną satysfakcję, to także cenna i poszukiwana na rynku pracy umiejętność. Książka "Illustrator 10/10 CE. Szybki start" jest doskonałym podręcznikiem dla pocz... Zamów
David Phyllis
Poznaj darmowego konkurenta Photoshopa Jednym z najlepszych programów do obróbki grafiki dla systemów uniksowych jest program GIMP (GNU Image Manipulation Program). Ten rozbudowany klient daje użytkownikowi -- poprzez m.in. filtry, dogodny system menu -- niesamowite możliwości: obsługę warstw; ponad 20 narzędzi edycyjnych; jednoczesną obsługę wielu okien obrazów; wielopoziomowy system cofania operacji; język skryptowy automatyzujący powtarzające się operacje i tworzenie nowych filtrów; sześć niezależn... Zamów
Gareth Hardy
Stwórz doskonałe logo! Jak zaprojektować logo? Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego? Jak uniknąć ślepych zaułków? Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podsta... Zamów
Jack Gernsheimer
Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość samo w sobie? Książka ta odpowiada na podstawowe pytania: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego. Co sprawia, że log... Zamów
Cameron Chapman
Niezwykła książka, niezbędna każdemu projektantowi! Cierpisz na brak weny? Otoczenie nie sprzyja kreatywności? Nie masz pomysłu na kolejny projekt? Jeżeli siadasz do komputera i nie potrafisz wykrzesać z siebie ani odrobiny zapału, to znaczy, że masz problem. Ale nie martw się! Mamy genialne rozwiązanie właśnie dla Ciebie! Ta książka to niewyczerpane źródło inspiracji. Znajdziesz w niej mnóstwo ciekawych i pomysłowych stron internetowych, liczne zdjęcia oraz bezcenne porady, co robić w trudnych chwilach. Cameron ... Zamów
2 3 4 5 6
Strona 4/19 (propozycji: 188)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764