logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Social media: propozycje dla Ciebie


Michał Makaruk
Dowiedz się, czym są serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać Poznaj sposoby wyszukiwania znajomych i osób o podobnych zainteresowaniach Naucz się dyskutować na interesujące Cię tematy na forach internetowych Połącz się ze światem, korzystając z komunikatora internetowego Odśwież stare znajomości i nawiąż nowe - przez internet! Internet wdarł się w nasze życie niczym prawdziwy huragan i niemal wszystko da się już załatwić przez sieć. Dotyczy to nawet podtrzymywania relacji międzyludzkich &mdash... Zamów
Gottfried Vossen, Stephan Hagemann
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o Web 2.0 Jak poznać, czy serwis jest zbudowany w nurcie Web 2.0? Jakie technologie stosować? Jak wykorzystać sieć WWW do zwiększenia dochodów? "Web 2.0 -- określenie serwisów internetowych powstałych po 2001 roku, w których działaniu podstawową rolę odgrywa treść generowana przez użytkowników danego serwisu. Ten termin został spopularyzowany dzięki firmie O"Reilly Media, która w 2004 roku zorganizowała szereg konferencji poświęconych temu nowemu trendowi internetowemu" -- tak ... Zamów
Paweł Frankowski, Arvind Juneja
Dołącz do kreatorów nowych trendów! Stwórz własny serwis społecznościowy! Pierwsze kroki w roli twórcy serwisu -- rodzaje stron, prawo i reklama Skrypty, instalacja i administracja -- PHPizabi, Elgg, Dolphin, Joomla! ABC moderatora i użytkownika -- regulamin, trolle, zakres ingerencji Serwisy społecznościowe są bodaj najszybciej rozwijającą się dziś częścią internetu. Nie sposób przecenić ich roli społecznej i opiniotwórczej. Liczba użytkowników i ich poczuci... Zamów
John Lovett
Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych! Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka. W trakcie lektury dowiesz się... Zamów
Chris Brogan, Julien Smith
To NIE jest książka o mediach społecznościowych! Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym… Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna — jeśli... Zamów
Michał Sadowski
Michał Sadowski został laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik! Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najs... Zamów
Mateusz Grzesiak
Hejt jest wszędzie. W na pozór niewinnych komentarzach rodziców na temat lenistwa ich dziecka. W docinkach dotyczących wyglądu zony. W bece gimnazjalistów, których żarty mogą̨ zabić́. W artykułach blogerów budujących swoją popularność́ na taniej sensacji albo w przemowach polityków — wypowiedziach krzykliwych, pozbawionych kultury i treści. We wpisach pracowników wyładowujących swoje niezadowolenie i w poniżających komentarzach szefó... Zamów
Evan Bailyn
Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych! Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci. Gdy na ten obraz nałożymy informacje na temat haseł wrzucanych do najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, ob... Zamów
Jonathan LeBlanc
Jedyny podręcznik o platformie OpenSocial! Serwisy społecznościowe w zasadzie z dnia na dzień opanowały Internet. Mówią o nich wszyscy i korzystają z nich wszyscy! Przez krótki okres używały ich tylko osoby prywatne, jednak błyskawicznie ich potencjał dostrzegły także firmy. Jest to dla nich najprawdopodobniej najlepszy kanał komunikacji z klientami. Dlatego podczas tworzenia nowych rozwiązań czy nowych serwisów warto rozważyć integrację z popularnymi serwisami społecznościowymi oraz wprowadzenie własnych elementó... Zamów
Shu-Wai Chow
Jak stosować mechanizmy dostarczane przez gigantów Web 2.0? Jak stworzyć swoją własną, prostą wyszukiwarkę? Jak zintegrować treści z Flickr i Google Maps? Serwisy takie, jak Google Maps, Flickr, YouTube, MySpace, to symbole nurtu Web 2.0. Nie da się ukryć, że dorównać takim gigantom będzie Ci trudno. Ważne jednak jest to, że treści i mechanizmów dostarczanych przez nich możesz używać również i Ty. Wykorzystując ich API oraz dostępne usługi sieciowe, możesz stworzyć całkowicie nowy serwis, oferujący takie możliwo... Zamów
1 2 3 4 5
Strona 3/6 (propozycji: 55)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764