propozycje dla Ciebie
Kinga FromlewiczPublic relations w małym, kobiecym biznesie
Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a pierwsze słowo, jakie przychodzi Ci na myśl, kiedy słyszysz skrót PR, to "reklama", która jak wiadomo - kosztuje... Tyle że public relations ani nie wymaga dużych pieniędzy, ani tym bardziej nie stanowi domeny wielkich korpor...
Zamów Jarosław BacajQuery, biblioteka opracowana w języku JavaScript, doprowadziła do rewolucji na stronach WWW. Dzięki niej programiści uwolnili się od konieczności korzystania z form wizualnych kreowanych w nieprzystającym do dzisiejszych wymogów Flashu. Banery reklamowe przygotowane z wykorzystaniem jQuery w niczym nie ustępują flashowym — wyglądają identycznie, a przy tym są dużo lżejsze. Do tego biblioteka jest bardzo funkcjonalna, pozwala uzyskiwać ciekawe efekty, i to często za pomocą jednego polecenia!
Co Cię cz...
Zamów Magdalena Daniłoś
Pobierz raport z przeprowadzonego przez OFFON Agency badania "Video marketing w polskich firmach" »
Obraz wart więcej niż tysiąc słów
Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Czujesz reklamowy potencjał tkwiący w dobrze nakręconym video? „No tak, al...
Zamów Ann Handley, C.C. ChapmanJak wirtualni kowboje robią to online?
Blogi, które uzależniają jak narkotyk
Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki
Wideo oglądane z zapartym tchem
E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał
Webinaria (i wiele, wiele innych)
Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi!
Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chc...
Zamów Anna MiotkFirma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie
Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy — potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto...
Zamów Marcin PietraszekPrzeczytaj wywiad z Marcinem Pietraszkiem - autorem książki "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie". Rozmowę przeprowadziła Joanna Rubin z Nakawie.pl.
Wypromuj się albo zgiń!
Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szu...
Zamów Jerzy P. SzyfterPoznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasowe
Stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność
Wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory
Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. W świecie biz...
Zamów Joanna SajkoPan i Pani w jednej firmie
Dwudziestowieczna rewolucja obyczajowa za nami. Kobiety wyszły ze strefy domowej, wsiadły na traktory, wstąpiły do wojska i poleciały w kosmos. Ręka w rękę z mężczyznami. Mówiąc bardziej prozaicznie, obie płcie spotykają się codziennie na gruncie zawodowym. I pojawił się problem. One mówią z prędkością karabinu maszynowego, oni używają wyłącznie półsłówek. Mężczyźni rozkazują, kobiety sugerują. Gdy szef stosuje konstruktywną krytykę, podwładne się obrażają. G...
Zamów Moi AliSztab doradców ds. marketingu i PR:
wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations
opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy
przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
przeprowadzi badania marketingowe
pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki
nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy
udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych
Genialnie zarządzana mała firma!
Cały dział wiedzy i doś...
Zamów Paweł BenseljQuery jest lekką biblioteką programistyczną dla języka JavaScript. Dzięki niej można szybko i skutecznie uzyskać interesujące efekty animacji, dynamizować strony czy też wykonywać zapytania AJAX. Większość wtyczek i skryptów opartych na jQuery działa na stronach bez konieczności wprowadzania zmian w ich kodzie HTML. Skrypty pisane z zastosowaniem zasobów tej biblioteki mają dodatkową zaletę — wszystkie funkcje z założenia działają tak samo, niezależnie od tego, z jakiej przeglądarki internetowe...
Zamów
|
1 2 |
|
Strona 1/2 (propozycji: 17)
|
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.