Marketing: helion
Kategoria Marketing zawiera publikacje na temat ogólnie pojętego marketingu w internecie. Dowiecie się czym tak naprawdę jest skuteczna i atrakcyjna dla potencjalnego odbiorcy oferta handlowa. Poznacie różne elektroniczne drogi dotarcia do odbiorcy, takie jak e-mail, strony internetowe czy reklama i promocja Twojej oferty w wyszukiwarkach internetowych (SEM) lub portalach społecznościowych jak Facebook czy Nasza Klasa.
Książki z tej kategorii, pokazują w przystępny sposób metody formułowania oferty, akcji promocyjnych i reklamowych, przygotowania atrakcyjnych logotypów czy skutecznych, perswazyjnych tekstów.
Nasze propozycje - Marketing:
Nick WilloughbyZostań reżyserem.
Spełnij wszystkie swoje kaprysy podczas montażu filmu.
Opublikuj swoje dzieło.
Sztuka filmowania dla młodzieży!
Czy chcesz zostać gwiazdą serwisu YouTube? Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak realizować materiały wideo i udostępniać je w internecie. Filmuj swoim telefonem lub kamerą, montuj nagrane fragmenty, dodawaj efekty i zdobądź wielu fanów!
W książce:
Jak kadrować i oświetlać sceny.
Jak nagrywać dźwięk najwyższej jakości.
Praca z programem do montażu wideo.
Jak utw...
Zamów Laura Ries, Al RiesMimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Cz...
Zamów Magdalena Daniłoś
Pobierz raport z przeprowadzonego przez OFFON Agency badania "Video marketing w polskich firmach" »
Obraz wart więcej niż tysiąc słów
Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Czujesz reklamowy potencjał tkwiący w dobrze nakręconym video? „No tak, al...
Zamów Monika PopiołkiewiczStworzenie identyfikacji wizualnej firmy? Profesjonalne zaprezentowanie produktów? To umiejętności, bez których nie poradzi sobie żaden dział marketingu.
Proponowany przez nas CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy to pierwszy krok do ich zdobycia. Czterdzieści siedem lekcji szczegółowo objaśnia, jak zaprojektować logo, papier firmowy i wizytówkę, przygotować teczkę ofertową, ulotkę i gadżety reklamowe, a później w efektowny sposób z...
Zamów Nick BiltonOd hakera do miliardera
W chwili pisania tej książki liczba aktywnych użytkowników Twittera sięgała 300 milionów. Serwis ten stał się narzędziem wykorzystywanym do walki z opresyjnymi rządami na Środkowym Wschodzie, marketingowym wsparciem przedsiębiorstw oraz ogólnoświatowym salonem dyskusyjnym. Z Twittera korzystają dziś wielcy tego świata, łącznie z papieżem i prezydentem Stanów Zjednoczonych.
Z zewnątrz wszystko wygląda pięknie, jednak kulisy tego potężnego medium społecznościowego ...
Zamów Marcin ŻukowskiDzień dobry! Co u Ciebie słychać?
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz sw&o...
Zamów Dan Siroker, Pete KoomenOdkryj możliwości testów A/B!
Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji!
Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - te...
Zamów Maciej DutkoSZKOLENIE WIDEO DLA E-SPRZEDAWCÓW
"E-BIZNES DO KWADRATU – SPOTĘGUJ SWOJĄ SPRZEDAŻ!"
33 proste i skuteczne metody poprawy ofert ■ Wzrost sprzedaży nawet o ponad 1000%
18,5 godzin wideo (odpowiednik 3 dni szkolenia) ■ 42 moduły tematyczne
10 tysięcy przeszkolonych sprzedawców ■ Wiedza uniwersalna (dla handlujących na Allegro, eBay, na OLX, otodom, w e-sklepie i nie tylko)
Kiedy Allegro było żyłą złota…
10 lat temu my, e-sprzedawcy, żyliśmy jak pączki w maś...
Zamów Grzegorz KrzemieńProfesjonalne przygotowanie projektu
Wskazówki dotyczące organizacji przetargu
Wyjaśnienie kluczowych kwestii prawnych
Studia przypadków
Sukces w biznesie zależy od umiejętnego wykorzystania narzędzi marketingowych. Wśród nich Internet jest już trudny do przecenienia. Bez Internetu coraz trudniej sprzedawać. Bez tego poradnika będzie Ci trudno wykorzystać Internet jako skuteczne narzędzie marketingowe.
Grzegorz Kiszlukredaktor naczelny magazynu Brief
Oferta firmy na stronie internetowej jest dostępna dla Two...
Zamów Kristina CuturaSkuteczne kampanie na platformie Google Adwords!
Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiątki opcji, które mają znaczący wpływ na skuteczność Twojej reklamy. Dowiedz się, jak optymalnie wykorzystać Twoje środki na reklamę.
W tej książce znajd...
Zamów
|
1 2 3 |
|
Strona 1/6 (propozycji: 57)
|
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.