logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

propozycje dla Ciebie

Tomasz Karwatka
Wygodny jak... Twoja strona! Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400% Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie! W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi in... Zamów
Matt Ward
Smashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realnych przykładach, podbił serca milionów użytkowników. Pierwsza część "Smashing Book" zdobyła wyjątkowe uznanie i popularność, a druga na 100% pobije tamten rekord! Ta książka to zbiór praktycznych projektów, prześwietlonych pod względem użyteczności, designu i programowania. Dziewięć genialnych rozdziałów zawiera wiedzę ... Zamów
Cal Henderson
Naucz się tworzyć aplikacje internetowe nowej generacji i dołącz do nurtu Web 2.0 Chcesz tworzyć bardziej wydajne aplikacje internetowe? Chcesz poznać zasady projektowania skalowalnych architektur? Chcesz efektywnie zarządzać danymi w aplikacjach internetowych? Oblicze internetu podlega nieustannym zmianom. Obecnie coraz częściej obok klasycznych witryn internetowych pojawiają się aplikacje internetowe, które charakteryzują się odseparowaniem warstwy danych od warstwy prezentacji. Zmiana modelu programow... Zamów
James Kalbach
Sekrety sukcesu witryn WWW W jaki sposób użytkownicy przeglądają witryny WWW? Jak wykorzystać różne typy mechanizmów nawigacyjnych? W jaki sposób dobrać kolorystykę i liternictwo elementów nawigacyjnych? Dynamiczny rozwój internetu i technologii sieciowych sprawił, że korzystanie z sieci stało się równie powszechne jak oglądanie telewizji i czytanie gazet. Poprzez witryny WWW zdobywamy niezbędne informacje, zamawiamy towary, płacimy rachunki i kontaktujemy się z przyjaciółmi. Co sprawia, że wśród setek tysięcy... Zamów
Patrick McNeil
Źródło inspiracji dla każdego projektanta WWW! Liczba stron internetowych w dalszym ciągu rośnie lawinowo. W trakcie wędrówki po sieci znajdziesz strony czarno-białe, kolorowe, w układach jedno- i wielokolumnowych, przeznaczone dla urządzeń mobilnych, poświęcone sylwetkom znanych ludzi lub miejsc, a także pasjom, zdarzeniom, szczęściu oraz nieszczęściu. Skąd czerpać pomysły na nowe strony? Jak podejść do procesu ich projektowania, aby spełnić oczekiwania użytkownika i klienta? To pytania, które stawiają sobie proj... Zamów
Gareth Hardy
Stwórz doskonałe logo! Jak zaprojektować logo? Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego? Jak uniknąć ślepych zaułków? Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podsta... Zamów
Jack Gernsheimer
Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość samo w sobie? Książka ta odpowiada na podstawowe pytania: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego. Co sprawia, że log... Zamów
Cameron Chapman
Niezwykła książka, niezbędna każdemu projektantowi! Cierpisz na brak weny? Otoczenie nie sprzyja kreatywności? Nie masz pomysłu na kolejny projekt? Jeżeli siadasz do komputera i nie potrafisz wykrzesać z siebie ani odrobiny zapału, to znaczy, że masz problem. Ale nie martw się! Mamy genialne rozwiązanie właśnie dla Ciebie! Ta książka to niewyczerpane źródło inspiracji. Znajdziesz w niej mnóstwo ciekawych i pomysłowych stron internetowych, liczne zdjęcia oraz bezcenne porady, co robić w trudnych chwilach. Cameron ... Zamów
Jason Beaird
Nie jesteś grafikiem, a chcesz projektować zachwycające witryny internetowe? Dowiedz się, jak stworzyć użyteczny układ witryny i miły dla oka interfejs użytkownika Naucz się umiejętnie dobierać i odpowiednio zestawiać kolory serwisu Opanuj zasady stosowania fontów oraz uatrakcyjniania strony grafiką i typografią Myślisz, że zadanie programisty kończy się na stworzeniu wydajnego i funkcjonalnego silnika witryny, a kwestia jego wyglądu to już "sprawa dla webmastera"? Frustruje Cię, że potrafi... Zamów
Jason Beaird, James George
Nie musisz uczęszczać do akademii sztuk pięknych, by tworzyć witryny marzeń! Stworzenie doskonałej strony WWW wymaga współpracy grafika i programisty, który potrafi przekuć jego wizję na język kodu. Czy jest możliwe połączenie tych dwóch ról? Czy programista może nauczyć się tworzyć atrakcyjne, eleganckie i estetyczne strony WWW bez pomocy grafika? Dowiedz się, jak to osiągnąć i zoptymalizować swoją pracę! Sięgnij po kolejne wydanie tej bogato ilustrowanej książki i poznaj najlepsze zas... Zamów
1 2
Strona 1/2 (propozycji: 12)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764