logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

propozycje dla Ciebie

Anna Owczarz-Dadan
Pobierz dodatkowy zestaw pędzli » Czary-mary, czary-mary, w arcydzieła zmień koszmary! Wielkie porządki, czyli jak doprowadzić obraz do ładu Efekty specjalne i nie tylko, czyli jak stworzyć przekonującą iluzję Manipulacja obrazem, czyli jak osiągnąć mistrzowski rezultat O Photoshopie słyszała już ponad połowa ludzi żyjących na Ziemi. Niemal nie sposób zignorować jego istnienia: przypominają nam o nim codziennie zdjęcia w gazetach, reklamach i najróżniejszych mediach. Jednak przy pracy z... Zamów
Alan Thorn
Jak równolegle używać Unity (silnik gry), Blendera (modelowanie 3D i animowanie) oraz GIMP-a (edycja obrazów) Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóch narzędzi? Genialne środowisko, dzięki któremu przygotujesz atrakcyjną wizualnie grę o niesamowitej grywalności! Z tego duetu gromadnie korzystają małe studia opracowujące gry — studia z małym budżetem, ale ze ... Zamów
Jarosław Cisek
Dobry interfejs graficzny aplikacji Windows? Tylko z WPF! Poznaj metody tworzenia nowoczesnych i spójnych GUI Naucz się korzystać z możliwości WPF i języka XAML Dowiedz się, jak łączyć atrakcyjne interfejsy z logiką programów Windows Presentation Foundation to nowoczesny system graficzny, umożliwiający tworzenie i wyświetlanie atrakcyjnych wizualnie aplikacji okienkowych dla środowiska Windows. Technologia ta powstała w odpowiedzi na stale rosnącą potrzebę dostarczania wysokiej jakości grafiki, której prezentacja... Zamów
Scott Kelby
Poznaj Lightroom 4 z najlepszym przewodnikiem! Uwaga! Oto nowa książka Scotta Kelby’ego - w całości poświęcona najnowszej wersji wyjątkowego narzędzia ze stajni Adobe. Photoshop Lightroom 4 to niezwykle intuicyjna aplikacja, oferująca ogromne możliwości. Dzięki niej Twoje fotografie nabiorą nowego charakteru oraz profesjonalnego wyglądu. Przekonaj się, jak dobre mogą być Twoje zdjęcia! W tej książce Scott z charakterystyczną dla siebie lekkością skupia się na procesie obróbki zdjęcia. Nie znajdziesz... Zamów
Patrick McNeil
Źródło inspiracji dla każdego projektanta WWW! Liczba stron internetowych w dalszym ciągu rośnie lawinowo. W trakcie wędrówki po sieci znajdziesz strony czarno-białe, kolorowe, w układach jedno- i wielokolumnowych, przeznaczone dla urządzeń mobilnych, poświęcone sylwetkom znanych ludzi lub miejsc, a także pasjom, zdarzeniom, szczęściu oraz nieszczęściu. Skąd czerpać pomysły na nowe strony? Jak podejść do procesu ich projektowania, aby spełnić oczekiwania użytkownika i klienta? To pytania, które stawiają sobie proj... Zamów
Gareth Hardy
Stwórz doskonałe logo! Jak zaprojektować logo? Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego? Jak uniknąć ślepych zaułków? Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podsta... Zamów
Corey Barker
Twórcy Photoshopa, najpopularniejszego dziś programu do obróbki grafiki rastrowej, wciąż szukają nowych, rewolucyjnych rozwiązań, które przydadzą się użytkownikom. To, co jeszcze do niedawna nawet nie śniło się grafikom, teraz stało się osiągalne. Jednak niewielu z nich wie o tym, że Adobe Photoshop używany jest również z powodzeniem w branży filmowej. Zaskakujące efekty specjalne, zapadające w pamięć plakaty to najczęściej wynik połączenia kunsztu artystów oraz nieograniczonych możliwości tej aplikacji. Ty też mo... Zamów
Anna Owczarz-Dadan
Ciepło, cieplej, najcieplej — orientacja w funkcjach i narzędziach Photoshopa Pyszna zabawa obrazem — obracanie, odbijanie, przekształcanie Przebieranie, malowanie — rzut oka na maski i warstwy Polerowanie detali — usuwanie zmarszczek i zmiana koloru oczu Tak bardzo zależało Ci na tym, żeby uchwycić w kadrze najpiękniejsze chwile życia. Kupiłeś dobry aparat, lecz cóż — nie każdy jest urodzonym fotografem. A nie chcesz przecież, żeby znajomi zasnęli po obejrzeniu trzech pierwszych zd... Zamów
Katrin Eismann, Sean Duggan, James Porto
Biblia każdego użytkownika Adobe Photoshop! Photoshop zawiera zaawansowane narzędzia służące do maskowania i komponowania. Dzięki nim jesteś w stanie błyskawicznie dokonać selektywnej zmiany kolorystyki lub ostrości. Umiejętnie wykorzystaj ich potencjał, a stworzysz doskonały plakat reklamowy czy przykuwające uwagę zdjęcie lub poprawisz defekty w Twoich pracach. Kolejne wydanie tej cenionej książki zostało kompletnie przeredagowane i wzbogacone o nowe wiadomości. W trakcie lektury poznasz historię komponowania o... Zamów
Martin Evening
Cyfrowa ciemnia w nowej wersji! Adobe Lightroom to narzędzie zaprojektowane od początku do końca z myślą o fotografii cyfrowej. Dlatego szczególny nacisk został tu położony na wygodne, zaawansowane mechanizmy do segregowania, sortowania i organizowania ogromnych zbiorów zdjęć. Jeżeli do tego dołożyć genialne możliwości ich obróbki, otrzymamy perfekcyjne narzędzie, które obowiązkowo musi się znaleźć w warsztacie każdego fotografa! Dzięki kolejnemu wydaniu bestsellera znakomitego fotografa i eksperta cyfrowej obró... Zamów
1 2 3
Strona 1/7 (propozycji: 64)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764