Funkcjonalno%C5%9B%C4%87 stron i UX: helion
W podręcznikach z działu Funkcjonalność stron znajdziecie szereg praktycznych porad, które pozwolą wam projektować witryny internetowe, aplikacje i oprogramowanie będące zarazem atrakcyjne, użyteczne i łatwe w obsłudze dla użytkowników, jak i skuteczne marketingowo.
Książki podpowiedzą wam jaki kreator stron będzie dla was najbardziej odpowiedni, jakich technik przyspieszających wczytywanie strony należy użyć oraz jak odpowiednio dostosować zawartość strony, aby wygląd i treści nie rozpraszały i w efekcie nie odstraszały potencjalnych klientów. Dowiecie się także jaki wpływ mają elementy psychologii, socjologii a nawet neurobiologii na zdolności marketingowe waszego serwisu WWW.
Nasze propozycje - Funkcjonalno%C5%9B%C4%87 stron i UX:
Peter Morville, Jeffery CallenderPoznaj język wzorców wyszukiwania z zachowaniami użytkowników, architekturą informacji i projektem interakcji
Wprowadzaj innowacje projektowe w zakresie interfejsów i aplikacji wyszukiwania
Podnieś komfort użytkowników i zwiększ dochody ze swojej strony internetowej
W świecie wyszukiwarek innowacyjność jest koniecznością. Nawet z pozoru doskonały Google stale się rozwija i szuka nowych rozwiązań. Nieskuteczne mechanizmy wyszukiwania wciąż stanowią największy problem w zakresie użyteczności serwisów, więc na cały...
Zamów Marli Ritter, Cara WinterbottomWrażenia użytkownika, czyli User Experience (UX), to jeden z najważniejszych czynników, które decydują o sukcesie produktu cyfrowego. Ostatnio UX staje się szeroką dyscypliną, która wykracza daleko poza tworzenie prostych w obsłudze, estetycznych interfejsów użytkownika. Obecnie uważa się, że o wrażeniach użytkownika decyduje rozbudowany zbiór wielu powiązanych ze sobą komponentów. Najważniejszym z nich jest użyteczność, ale trzeba też uwzględniać kompleksowość funkcjonalno...
Zamów Michael BeasleyUX to klucz do sukcesu!
Konkurencja na rynku stron i usług internetowych jest tak ogromna, że o sukcesie lub porażce decydują konkretne detale. Jednym z nich jest czynnik UX (od ang. User eXperience), czyli użyteczność, wrażenia użytkownika. Chodzi tu o wszystkie cechy, które sprawiają, że użytkownicy są zadowoleni z pracy z naszym produktem czy aplikacją.
Zastanawia Cię, jak badać UX? Zacznij od analizy ruchu na stronach internetowych. Dostarczy Ci ona wielu istotnych informacji. W trakcie lektury dowiesz...
Zamów Tomasz KarwatkaWygodny jak... Twoja strona!
Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze
Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400%
Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie
Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!
W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi in...
Zamów Maciej DutkoCo chciałbyś jeszcze wiedzieć? Zadaj pytanie autorowi - Maciejowi Dutko! Wyślij je na konkurs@helion.pl. Najciekawsze pytania zostaną przekazane Autorowi! »
Błyskawicznie stwórz swoją własną stronę WWW!
Gdzie szukać najlepszych kreatorów do łatwego tworzenia stron WWW?
Jak założyć konto w wybranym serwisie?
Jak łatwo zbudować strukturę swojej pierwszej strony WWW?
Tworzenie strony internetowej zazwyczaj kojarzy nam się z bardzo skomplikowaną serią czynności, do wykonania których niezbędna jest znajomoś...
Zamów Jaime LevyStrategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać.
Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, ...
Zamów Matt WardSmashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realnych przykładach, podbił serca milionów użytkowników. Pierwsza część "Smashing Book" zdobyła wyjątkowe uznanie i popularność, a druga na 100% pobije tamten rekord!
Ta książka to zbiór praktycznych projektów, prześwietlonych pod względem użyteczności, designu i programowania. Dziewięć genialnych rozdziałów zawiera wiedzę ...
Zamów Cal HendersonNaucz się tworzyć aplikacje internetowe nowej generacji
i dołącz do nurtu Web 2.0
Chcesz tworzyć bardziej wydajne aplikacje internetowe?
Chcesz poznać zasady projektowania skalowalnych architektur?
Chcesz efektywnie zarządzać danymi w aplikacjach internetowych?
Oblicze internetu podlega nieustannym zmianom. Obecnie coraz częściej obok klasycznych witryn internetowych pojawiają się aplikacje internetowe, które charakteryzują się odseparowaniem warstwy danych od warstwy prezentacji. Zmiana modelu programow...
Zamów Craig Sharkie, Andrew FisherStrony WWW dla każdego urządzenia!
Responsywne strony WWW potrafią dopasowywać się do rozmiaru ekranu użytkownika. Niezależnie od tego, czy korzysta on ze stacjonarnego komputera z dużym monitorem, laptopa czy smartfona, zawsze może bez utraty kluczowej zawartości przeglądać ulubione witryny. Responsywność była do niedawna tylko dodatkiem do tworzonych stron — miała po prostu miło zaskoczyć klientów. Obecnie to standard usług WWW.
Z tej unikalnej książki dowiesz się, jak sprawnie tworzyć responsywne ...
Zamów Ben FrainNiezbędnik każdego projektanta WWW!
Jeżeli pamiętasz czasy przed rewolucją mobilną, to z łatwością przypomnisz sobie rozdzielczości królujące w tamtym okresie: 800×600 oraz 1024×768 pikseli. Nie było tabletów, smartfonów, netbooków i telewizorów podłączonych do internetu. Projektant stron WWW napotykał w swojej pracy wiele utrudnień, jednak nie musiał zmagać się z różnorodnością ekranów, jak webmasterzy naszej dekady. Obecnie projektowanie stron dopaso...
Zamów
|
1 2 3 |
|
Strona 1/3 (propozycji: 30)
|
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.