logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Pozycjonowanie (SEO/SEM): helion

Dział Pozycjonowanie (SEO/SEM) to prawdziwa kopalnia wiedzy na temat technik skutecznej prezentacji swojej strony w sieci. Tutaj dowiecie się jak zarabiać na swojej stronie WWW i zostawić konkurencję w tyle. Poznacie zasady działania popularnych wyszukiwarek, ich algorytmy i roboty indeksujące.

Nauczycie się optymalizować kod i treść strony pod odpowiednio dobrane frazy kluczowe. Opanujecie metody zdobywania wartościowych linków i budowy mapy serwisu. Przeczytacie także o narzędziach udostępnianych przez wyszukiwarki, przydatnych w marketingu internetowym. Książki przybliżą wam również inne płatne formy reklamy w sieci jak kampanie PPC i podobne, katalogi stron lub marketing w serwisach społecznościowych.

Nasze propozycje - Pozycjonowanie (SEO/SEM):

Avinash Kaushik
Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne: Co? Ile? Dlaczego? Co dalej? Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów — to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poz... Zamów
Dominik Piestrzyński
Obierz kurs na... SEO! Przygotowanie kompleksowej strategii pozycjonowania strony internetowej to dziś nie lada wyzwanie. Liczba witryn rośnie w zastraszającym tempie, a każda z nich walczy o wysoką pozycję w wyszukiwarkach. Jeśli chcesz, by przyjęta przez Ciebie droga postępowania była skuteczna, musisz połączyć pozycjonowanie z aktywną kampanią w zakresie marketingu treści i ściśle współpracować ze swoim klientem. To dziś podstawa, o której powinien pamiętać każdy specjalista SEO. Nawet jeśli od la... Zamów
Chris Smith
Poznaj tajniki konwersji i poczuj, jak zwiększają się Twoje zyski! Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców, usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom. Naprawdę dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz się na oślep i próbujesz przekonać do zakupu każdego, kto tylko zechce choć przez moment Cię posłuchać. To przemyślana, dopracowana strategia, obejmująca zarówno zdobywanie dobrych kontaktów do p... Zamów
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin
Twój cel — pierwsza strona wyników! Rzeczowa, bogata w informacje i dająca wgląd we wszystko, co najważniejsze, pozycja dla każdego, kto pragnie poznać SEO od podszewki. Seth Godin, autor książki Wszyscy jesteśmy dziwni Wiedza o SEO jest fundamentem dzisiejszego biznesu sieciowego. Napisana przez najlepszych praktyków SEO, książka ta może nauczyć Cię tego, czego potrzebujesz, by prowadzić działalność w sieci. Tony Hsieh, prezes Zappos.com, Inc., autor bestsellera Delivering Happin... Zamów
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola
Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego — od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym. Książka, którą trzymasz ... Zamów
John I Jerkovic
Pokonaj konkurencję! Znajdź się na szczycie wyszukiwarki! Zoptymalizuj stronę pod kątem wyszukiwarek Google, Yahoo i Bing Naucz się poszukiwać słów kluczowych, zbuduj mapę witryny i bazę łączy Zobacz, jak analizować swoją witrynę i śledzić postępy jej optymalizacji Zakładając swoją stronę internetową lub e-biznes, świadomie czy nie nagle wkraczamy na pole wielkiej bitwy o pozycję w wyszukiwarkach… Przychodzi nam walczyć z milionami stron o bezcenną uwagę internautów — a zdobywają ją tylko ci, któr... Zamów
Dominik Piestrzyński
Obierz kurs na... SEO! Pozycjonowanie; Optymalizacja; Zdobywanie najwyższych miejsc w wyszukiwarkach... oto najpotężniejsze narzędzie biznesu prowadzonego w internecie. Właśnie dlatego pozycjonowanie stanowczo nie jest tą dziedziną promocji, którą można powierzyć niezaufanym obcym firmom. Ten kurs pozwoli Ci znaleźć odpowiedź na pytanie, dlaczego warto samemu zająć się optymalizacją i promocją swojej witryny, dzięki czemu nie trzeba będzie korzystać z usług firm zewnętrznych ani outsourcingu. Co Cię c... Zamów
Evan Bailyn
Obowiązkowa dawka wiedzy o SEO! Jeżeli nie ma Cię w wynikach wyszukiwarki, nie istniejesz — to stwierdzenie jest wciąż aktualne. Z każdym miesiącem, tygodniem i dniem nabiera coraz większego znaczenia. Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników w najpopularniejszej wyszukiwarce? Kiedy ostatni raz próbowałeś znaleźć dane firmy? Nie pamiętasz? Tak jak większość użytkowników! Dlatego sięgnij po tę książkę, poznaj tajniki optymalizacji strony, zaoszczędź konkretną kwotę i odnieś su... Zamów
Jerri L. Ledford
Poznaj i wykorzystaj strategie SEO, aby poprawić miejsce w rankingach swojej witryny Skrót SEO (Search Engine Optimization) odnosi się do strategii takiego programowania i projektowania struktury witryny internetowej oraz dobierania jej treści, aby poprawić pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych. Natomiast skrót SEM (Search Engine Marketing) określa płatne możliwości poprawienia miejsca strony w rankingach, takie jak linki sponsorowane. Kolejnym sposobem na pozycjonowanie, zdobywającym coraz większą rzeszę ... Zamów
Danny Dover, Erik Dafforn
Mówi się, że jeżeli czegoś nie ma w wyszukiwarce Google, to coś nie istnieje. I wcale nie jest to nadużycie. Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników wyszukiwania? No właśnie! Twoim celem musi być znalezienie się w pierwszej dziesiątce wyników, bo tylko tak możesz zaistnieć w sieci i zdobyć popularność! Dzięki temu podręcznikowi ten cel masz w zasięgu ręki. W trakcie lektury poczujesz się, jakbyś uczestniczył w rozmowie z największymi autorytetami w dziedzinie pozycjonowania stron w wyszukiwarkach. Po... Zamów
1 2 3
Strona 1/3 (propozycji: 22)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764