logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Książki drukowane: propozycje dla Ciebie

Russell Jurney
Duże zbiory danych dla każdego! W dobie Big Data klasyczne podejście do analizy danych nie przynosi już pożądanych wyników. Skuteczna analiza gigantycznych zbiorów informacji, wyciąganie interesujących wniosków i prezentowanie ich w przejrzystej formie użytkownikowi wymagają mnóstwa czasu i środków. Zastanawiasz się, jak podejść do tego problemu, by zminimalizować ryzyko niepowodzenia? Na to i wiele innych pytań odpowiada ta fantastyczna książka. Dzięki niej dowiesz się, jak zapr... Zamów
John Resig, Russ Ferguson, John Paxton
JavaScript stanowi doskonałe, zaawansowane narzędzie do programowania aplikacji internetowych. Zawodowe wykorzystanie tego języka wymaga jednak opanowania trudniejszych zagadnień, takich jak obiektowy model dokumentu (DOM) czy korzystanie z nowych narzędzi obiektowych w JS. Trzeba też nauczyć się testować aplikację i usuwać błędy. Dopiero wiedza na tym poziomie pozwoli zasłużyć na miano profesjonalisty. Niniejsza książka stanowi kompendium wiedzy o nowoczesnym języku JavaScript. Zawiera zwięzłe, praktyczne informa... Zamów
Marijn Haverbeke
Opanuj język internetu Współczesne aplikacje i strony internetowe nie byłyby takie same, gdyby nie potencjał języka JavaScript. Ten język programowania jeszcze kilka lat temu przeżywał kryzys, lecz w końcu został doceniony. Obecnie jest on stosowany wszędzie tam, gdzie użytkownicy wymagają najwyższej interaktywności, szybkości działania oraz wygody korzystania z aplikacji internetowej. Jeżeli chcesz poznać JavaScript i użyć go już w najbliższym projekcie, to trafiłeś na doskonałą książkę. Otwórz ją i... Zamów
Kinga Fromlewicz
Public relations w małym, kobiecym biznesie Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a pierwsze słowo, jakie przychodzi Ci na myśl, kiedy słyszysz skrót PR, to "reklama", która jak wiadomo - kosztuje... Tyle że public relations ani nie wymaga dużych pieniędzy, ani tym bardziej nie stanowi domeny wielkich korpor... Zamów
Nick Willoughby
Zostań reżyserem. Spełnij wszystkie swoje kaprysy podczas montażu filmu. Opublikuj swoje dzieło. Sztuka filmowania dla młodzieży! Czy chcesz zostać gwiazdą serwisu YouTube? Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak realizować materiały wideo i udostępniać je w internecie. Filmuj swoim telefonem lub kamerą, montuj nagrane fragmenty, dodawaj efekty i zdobądź wielu fanów! W książce: Jak kadrować i oświetlać sceny. Jak nagrywać dźwięk najwyższej jakości. Praca z programem do montażu wideo. Jak utw... Zamów
Eryk Mistewicz
Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych mediów. „Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowa... Zamów
Jarek Szczepański
Teraz strategia jest prosta! Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie? Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom — prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każ... Zamów
Caleb Melby (Author), Forbes LLC (Author), JESS3 (Illustrator)
Uwaga, nowa wersja HD ebooka (ePub) "Zen Steve"a Jobsa". Dla wszystkich posiadaczy najnowszych tabletów, komiks jest teraz dostępny w wysokiej rozdzielczości. Wersję HD pobierzesz z Twojej Biblioteki, jako dodatek do książki. Facebook Zen Steve‘a Jobsa Steve Jobs (1955 – 2011), współzałożyciel Apple’a, wywarł olbrzymi wpływ na wielu ludzi, a jego życie otoczone jest aurą mitu. Jednak Jobs, postać dziś już niemal legendarna, nie osiągnął swojego sukcesu w pojedynkę - w dużej mierze zawdzięczał ... Zamów
Jeff Walker
Skróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek! Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym Pokaż mi pieniądze, czyli czas wprowadzić produkt na rynek Wprowadzanie nowego — nawet najlepszego — produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem. Nigdy nie wiesz, czy znajdą się klienci zainteresowani tym, co ch... Zamów
David duChemin
Codziennie natrafiamy na ogromne ilości zdjęć - w mediach internetowych, społecznościowych i tradycyjnych. Oglądamy ich setki, a może i tysiące, jednak naszą uwagę przykuwają te bardzo nieliczne. Co sprawia, że akurat to, a nie inne zdjęcie budzi emocje i porusza wyobraźnię? Z pewnością nie jest to zależne wyłącznie od sprzętu i techniki pracy. Nawet najprostszym aparatem można wykonać fotografię, która podbije serca innych ludzi i zostanie zapamiętana. Zależy to wyłącznie od fotografa, jego wyobraźni, wizji... Zamów
1 2 3
Strona 1/55 (propozycji: 548)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764