Książki drukowane: propozycje dla Ciebie
Joanna PasekProjektuj domy z 3ds Max Design 2013!
Jak skonfigurować program 3ds Max (Design) 2013 i zacząć się nim posługiwać?
Jak zaprojektować właściwe bryły i utworzyć potrzebne obiekty?
Jak dobrać materiały i tekstury, by model architektoniczny był możliwie najbardziej realistyczny?
Bez profesjonalnie przygotowanej wizualizacji architektonicznej trudno sprzedać nawet najbardziej funkcjonalny pomysł. Obecnie żaden klient nie zapłaci za projekt architektoniczny, który opierać się będzie wyłącznie na opisie czy schematycz...
Zamów Sergiusz TrzeciakNie ma Cię w sieci? Wielu powie: „Nie istniejesz!”
Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów.
Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sob...
Zamów Laura Ries, Al RiesMimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Cz...
Zamów Dan RoamNarysuj własną mapę sukcesu!
Rysunek jako forma komunikacji towarzyszy ludzkości od 40 tysięcy lat — a może nawet i dłużej. To najstarsze i najdoskonalsze źródło wiedzy o życiu ludzi w epoce kamienia, a także we wszystkich późniejszych epokach. Nie powinno nas więc dziwić, że wizualny przekaz jest najszybciej przyswajany przez ludzki mózg. Szkopuł w tym, że choć żyjemy dziś w tzw. kulturze obrazkowej, 90% ludzi nie umie wykorzystywać rysunku do swoich celów. Choć mamy do dyspozycj...
Zamów Avinash KaushikTa książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:
Co?
Ile?
Dlaczego?
Co dalej?
Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów — to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poz...
Zamów Marcin ŻmudzińskiKupić, sprzedać, zarobić… Tylko z VirtueMart!
Joomla!, e-commerce i VirtueMart, czyli o co w tym wszystkim chodzi
Właściwy wybór opcji, czyli jak konfiguracja wpływa na całą resztę
Zarządzanie sklepem i rozwiązywanie problemów, czyli jak działać na co dzień i w kryzysie
Systemy zarządzania treścią (CMS-y) są zwykle najlepszym rozwiązaniem dla osób mających zamiar stworzyć dobre, funkcjonalne strony internetowe bez nadmiernego wysiłku i ponoszenia dużych kosztów. Jednym z takich systemów jest Joomla!, CMS ni...
Zamów Marli Ritter, Cara WinterbottomWrażenia użytkownika, czyli User Experience (UX), to jeden z najważniejszych czynników, które decydują o sukcesie produktu cyfrowego. Ostatnio UX staje się szeroką dyscypliną, która wykracza daleko poza tworzenie prostych w obsłudze, estetycznych interfejsów użytkownika. Obecnie uważa się, że o wrażeniach użytkownika decyduje rozbudowany zbiór wielu powiązanych ze sobą komponentów. Najważniejszym z nich jest użyteczność, ale trzeba też uwzględniać kompleksowość funkcjonalno...
Zamów Joanna LeeWśród graczy są tacy, którzy codziennie większość swojego czasu poświęcają rozgrywkom i testowaniu nowości. Nieliczni jednak potrafią pisać własne gry. Jesteś pasjonatem? Wykorzystaj to! Sprawdź, co oferuje Ci Unreal Engine — intuicyjne, wszechstronne narzędzie, dzięki któremu szybko można zacząć pisać profesjonalne gry o różnorodnej tematyce. Wystarczy Twoja kreatywność — resztę zapewni Unreal Engine!
Niniejsza książka jest przeznaczona dla początkujących twórc&oacut...
Zamów Don Sexton, Donald J. TrumpPraktykuj wiedzę zdobytą na Uniwersytecie Donalda Trumpa:
Błyskotliwe techniki promowania Twojej firmy
Praktyczne sposoby przewidywania wielkości sprzedaży i zysków
Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkowań rynkowych
Jeśli nie jesteś zadowolony ze status quo w swoim życiu zawodowym, ta książka jest właśnie dla Ciebie -- wystarczy ją przeczytać, wybrać jeden z kluczowych pomysłów i zastosować go w praktyce. Gwarantuję, że przyniesie to oczekiwany ...
Zamów Marcin ŻukowskiTa książka jest właśnie dla Ciebie!
Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie ucz...
Zamów
|
1 2 3 4 5 |
|
Strona 3/55 (propozycji: 548)
|
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.