logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

E-booki: propozycje dla Ciebie

David duChemin
Codziennie natrafiamy na ogromne ilości zdjęć - w mediach internetowych, społecznościowych i tradycyjnych. Oglądamy ich setki, a może i tysiące, jednak naszą uwagę przykuwają te bardzo nieliczne. Co sprawia, że akurat to, a nie inne zdjęcie budzi emocje i porusza wyobraźnię? Z pewnością nie jest to zależne wyłącznie od sprzętu i techniki pracy. Nawet najprostszym aparatem można wykonać fotografię, która podbije serca innych ludzi i zostanie zapamiętana. Zależy to wyłącznie od fotografa, jego wyobraźni, wizji... Zamów
Szymon Drejewicz
Zrozumieć, by zwyciężyć Standard lub notacja BPMN (od ang. Business Process Model and Notation) jest obecnie najpopularniejszym narzędziem do specyfikowania procesów biznesowych. Na podstawie obserwacji trendów w systemach tej klasy można przypuszczać, że wkrótce całkowicie zdominuje on rynek i ostatecznie wyprze inne standardy. Sukces BPMN wynika z tego, że z jednej strony umożliwia on opisanie i rozrysowanie procesów w sposób zrozumiały dla zwykłych śmiertelników, a z dru... Zamów
Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski
Sprzedawcy szkiełko i oko Abecadło każdego handlowca, czyli twarde umiejętności sprzedażowe Handlowa poezja, czyli umiejętności społeczne i organizacyjne     Ludzie sprzedają ludziom. Guccio Gucci Ojciec-założyciel firmy Gucci wiedział, co mówi, gdy w trzech słowach streścił, na czym naprawdę polega proces sprzedaży. Sprzedawanie to nie tajne techniki, dzięki którym wciśniesz wszystko każdemu. To nie tabelki, analizy, wykresy. W każdym razie nie tylko. Prawda jest taka, że nie z... Zamów
Chris Brogan, Julien Smith
Bestseller "New York Timesa" Bestseller "Wall Street Journal" Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc." Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends" Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku. Seth Godin, autor ... Zamów
Ryan Holiday
Specjalista w dziedzinie nowoczesnych mediów przerywa milczenie i pokazuje, jak naprawdę funkcjonują. Jak garstka szemranych blogerów kontroluje cały system tak zwanych mediów informacyjnych, przekuwając nasze zainteresowanie i naszą uwagę w zyski dla siebie. Andrew Keen, autor książki Kult amatora. Jak internet niszczy kulturę Łatwa sztuka manipulowania mediami Media są w stanie wynieść ludzi na piedestał w jednej chwili, po czym bez wahania ich z niego strącają. Złośliwa plotka może kosz... Zamów
Meghan Casey
Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji — to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi p... Zamów
Bartosz Danowski
Oszczędzaj nerwy, czas i pieniądze - pora zrobić zakupy w sieci! Internet i poczta elektroniczna, czyli bez konta ani rusz Zakupy w sieci, czyli jak nie marnować czasu i nie przepłacać Bezpieczeństwo przede wszystkim, czyli sposoby płatności i prawa klienta Bez internetu jak bez ręki - coraz więcej ludzi w każdym wieku przekonuje się, że współczesne sposoby załatwiania różnych spraw są znacznie wygodniejsze niż te tradycyjne. Na pewno dotyczy to robienia zakupów za pośrednictwem stron i... Zamów
Monika Czaplicka
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze d... Zamów
Anna Owczarz-Dadan
Pobierz dodatkowy zestaw pędzli » Czary-mary, czary-mary, w arcydzieła zmień koszmary! Wielkie porządki, czyli jak doprowadzić obraz do ładu Efekty specjalne i nie tylko, czyli jak stworzyć przekonującą iluzję Manipulacja obrazem, czyli jak osiągnąć mistrzowski rezultat O Photoshopie słyszała już ponad połowa ludzi żyjących na Ziemi. Niemal nie sposób zignorować jego istnienia: przypominają nam o nim codziennie zdjęcia w gazetach, reklamach i najróżniejszych mediach. Jednak przy pracy z... Zamów
Łukasz Sosna
Wykorzystaj Yii, a w mgnieniu oka zbudujesz wydajną stronę WWW! Jak działa Yii - od czego zacząć i na czym skończyć budowę aplikacji Jakie możliwości oferuje Yii i co zyska dzięki nim programista Do czego służy Yii - jaką aplikację stworzysz z jego pomocą Yii (akronim od „Yes, it is!”) to fantastyczny framework oparty na PHP, przeznaczony do tworzenia profesjonalnych aplikacji sieciowych wielkiej skali. Świetnie nadaje się do budowy interaktywnych witryn, których twórcy przewidują dużą liczbę odwiedz... Zamów
1 2 3 4
Strona 2/70 (propozycji: 696)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764