logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Seria helion: O'Reilly

Peter Morville, Jeffery Callender
Poznaj język wzorców wyszukiwania z zachowaniami użytkowników, architekturą informacji i projektem interakcji Wprowadzaj innowacje projektowe w zakresie interfejsów i aplikacji wyszukiwania Podnieś komfort użytkowników i zwiększ dochody ze swojej strony internetowej W świecie wyszukiwarek innowacyjność jest koniecznością. Nawet z pozoru doskonały Google stale się rozwija i szuka nowych rozwiązań. Nieskuteczne mechanizmy wyszukiwania wciąż stanowią największy problem w zakresie użyteczności serwisów, więc na cały... Zamów
Amy Shuen
Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy! Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo? Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0? Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie? Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci ... Zamów
Mario Andres Pagella
Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie wchodzi na giełdę! Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lekt... Zamów
Cal Henderson
Naucz się tworzyć aplikacje internetowe nowej generacji i dołącz do nurtu Web 2.0 Chcesz tworzyć bardziej wydajne aplikacje internetowe? Chcesz poznać zasady projektowania skalowalnych architektur? Chcesz efektywnie zarządzać danymi w aplikacjach internetowych? Oblicze internetu podlega nieustannym zmianom. Obecnie coraz częściej obok klasycznych witryn internetowych pojawiają się aplikacje internetowe, które charakteryzują się odseparowaniem warstwy danych od warstwy prezentacji. Zmiana modelu programow... Zamów
John I Jerkovic
Pokonaj konkurencję! Znajdź się na szczycie wyszukiwarki! Zoptymalizuj stronę pod kątem wyszukiwarek Google, Yahoo i Bing Naucz się poszukiwać słów kluczowych, zbuduj mapę witryny i bazę łączy Zobacz, jak analizować swoją witrynę i śledzić postępy jej optymalizacji Zakładając swoją stronę internetową lub e-biznes, świadomie czy nie nagle wkraczamy na pole wielkiej bitwy o pozycję w wyszukiwarkach… Przychodzi nam walczyć z milionami stron o bezcenną uwagę internautów — a zdobywają ją tylko ci, któr... Zamów
Tom Barker
Superwydajne aplikacje i strony WWW! 1024×768, 800×600 — czy te liczby coś Ci mówią? To najpopularniejsze rozdzielczości ekranu, które obowiązywały w czasach przed mobilną rewolucją. Obecnie użytkownicy korzystają z przeróżnych ekranów, wyświetlających obrazy w wielu innych rozdzielczościach. Jak sobie z tym poradzić? Jak tworzyć strony WWW, które będą działać poprawnie na każdym dostępnym urządzeniu? Jak rozwiązać problemy z wydajnością? Na te i dziesiątki innyc... Zamów
Jennifer Niederst Robbins
Jak zacząć pisać strony internetowe? Jak wybrać odpowiednie narzędzia do tworzenia witryn? Jak budować arkusze stylów i optymalizować źródło strony HTML? Od czego mam zacząć? Czy ja się do tego nadaję? Nie mam na to czasu... Wielu z nas właśnie z takim nastawianiem zabiera się do pisania swojej pierwszej strony internetowej. Takie i podobne wątpliwości rozwiewa właśnie ta książka, przeznaczona dla osób niemających żadnej wiedzy na temat tworzenia stron internetowych, a które chciałyby taką stronę wykreować. Czyta... Zamów
James Kalbach
Sekrety sukcesu witryn WWW W jaki sposób użytkownicy przeglądają witryny WWW? Jak wykorzystać różne typy mechanizmów nawigacyjnych? W jaki sposób dobrać kolorystykę i liternictwo elementów nawigacyjnych? Dynamiczny rozwój internetu i technologii sieciowych sprawił, że korzystanie z sieci stało się równie powszechne jak oglądanie telewizji i czytanie gazet. Poprzez witryny WWW zdobywamy niezbędne informacje, zamawiamy towary, płacimy rachunki i kontaktujemy się z przyjaciółmi. Co sprawia, że wśród setek tysięcy... Zamów
Jonathan LeBlanc
Jedyny podręcznik o platformie OpenSocial! Serwisy społecznościowe w zasadzie z dnia na dzień opanowały Internet. Mówią o nich wszyscy i korzystają z nich wszyscy! Przez krótki okres używały ich tylko osoby prywatne, jednak błyskawicznie ich potencjał dostrzegły także firmy. Jest to dla nich najprawdopodobniej najlepszy kanał komunikacji z klientami. Dlatego podczas tworzenia nowych rozwiązań czy nowych serwisów warto rozważyć integrację z popularnymi serwisami społecznościowymi oraz wprowadzenie własnych elementó... Zamów
William Sanders
Ciągły rozwój języka PHP sprawia, że za jego pomocą można już tworzyć bardzo zaawansowane aplikacje. Wszyscy programiści wiedzą, że wraz ze wzrostem skomplikowania tworzonego oprogramowania konieczne staje się zastosowanie sprawdzonych, przemyślanych i przetestowanych rozwiązań. Takim zbiorem najlepszych metod rozwiązywania typowych problemów są wzorce projektowe. Zawitały one również do świata PHP! Na rynku znajdziesz wiele książek poświęconych wzorcom projektowym, jednak dotyczą one zazwycza... Zamów
1 2 3
Strona 1/4 (propozycji: 35)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764