Seria onepress: Exclusive
Eryk MistewiczTa książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych mediów.
„Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowa...
Zamów Andrzej Niemczyk, Mariusz KędzierskiSprzedawcy szkiełko i oko
Abecadło każdego handlowca, czyli twarde umiejętności sprzedażowe
Handlowa poezja, czyli umiejętności społeczne i organizacyjne
Ludzie sprzedają ludziom.
Guccio Gucci
Ojciec-założyciel firmy Gucci wiedział, co mówi, gdy w trzech słowach streścił, na czym naprawdę polega proces sprzedaży. Sprzedawanie to nie tajne techniki, dzięki którym wciśniesz wszystko każdemu. To nie tabelki, analizy, wykresy. W każdym razie nie tylko. Prawda jest taka, że nie z...
Zamów Chris Brogan, Julien SmithBestseller "New York Timesa"
Bestseller "Wall Street Journal"
Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc."
Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com
Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends"
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku.
Seth Godin, autor ...
Zamów Don Sexton, Donald J. TrumpPraktykuj wiedzę zdobytą na Uniwersytecie Donalda Trumpa:
Błyskotliwe techniki promowania Twojej firmy
Praktyczne sposoby przewidywania wielkości sprzedaży i zysków
Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkowań rynkowych
Jeśli nie jesteś zadowolony ze status quo w swoim życiu zawodowym, ta książka jest właśnie dla Ciebie -- wystarczy ją przeczytać, wybrać jeden z kluczowych pomysłów i zastosować go w praktyce. Gwarantuję, że przyniesie to oczekiwany ...
Zamów Agnieszka DejnakaMarketingowy elementarz
Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej. Wiele z nich warto przeczytać i dokładnie zanalizować. Czytelnik musi jednak mieć na to czas i podstawową choć orientację w temacie. A co zrobić, gdy czasu brak, a informacyjn...
Zamów B.J. MendelsonMądra i prowokacyjna. Jeśli jesteś uzależniony od mediów społecznościowych — czytaj i płacz!
„New York Journal of Books”
Prawdy, półprawdy i ćwierćprawdy…
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpli...
Zamów Christopher Hadnagy, Paul WilsonPierwszy na świecie kompleksowy model socjotechniki
Poznaj zjawiska psychologiczne, które wykorzystują socjotechnicy
Odkryj sekrety perswazji, jakie socjotechnika rozgryzła dawno temu
Przekonaj się, do czego można wykorzystać kamery, urządzenia GPS i identyfikację numeru
Dowiedz się, jak niesamowite informacje można znaleźć w internecie
Zapoznaj się krok po kroku z przebiegiem ataku socjotechnicznego
Podczas większości złośliwych ataków wykorzystuje się element socjotechniczny, aby zwieść uży...
Zamów Jacek PogorzelskiKreowanie markowej rzeczywistości
Produkty jako obiekty kultu
Budowanie relacji z nabywcami
Pomysłowi rewolucjoniści
Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora
Pielęgnuj markę — traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarządzania marką)
Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywi...
Zamów Joe Vitale, Craig PerrineRynkowa potęga marzeń
Zapomnij o zgranych do cna definicjach i zasadach marketingu
Odkryj moc nieświadomego umysłu — twórz natchnione oferty i kreacje reklamowe
Snuj hipnotyczne historie, angażujące uwagę odbiorców
Rób to, czego się boisz, a pieniądze same znajdą do Ciebie drogę
Wszystko, co robisz z sercem, z przekonaniem, że jest właściwe, daje stukrotnie większe korzyści niż działania wykonywane z przyzwyczajenia lub chęci zysku.
Przesłanie tej książki można streścić w powyższym zdaniu. Myślisz, że to...
Zamów Jerzy P. SzyfterPoznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasowe
Stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność
Wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory
Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. W świecie biz...
Zamów
|
1 2 3 |
|
Strona 1/4 (propozycji: 34)
|
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.