logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Książkurs alw.pl nr 4: znak przyjaźni polsko-polskiej

  PR 09.01.2013, przeczytano 1548 razy
ilustracjastrzałka

Zaczynamy kolejną zabawę projektową, mam nadzieję że Wam się spodoba, jak poprzednie edycje. Dla przypomnienia mieliśmy już zabawę monogramem, projekt znaku dla złotówki i projekt własnego sigillum (pod linkami można obejrzeć nadsyłane projekty). Tym razem temat trochę z innej beczki, pozwalający, jak sądzę, na szersze pokazanie własnych możliwości warsztatowych i kreacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ksiazkurs-alw.pl-nr-4%3A-znak-przyjazni-polsko-polskiej,17648,artykul.html

Temat: „znak przyjaźni polsko-polskiej”
Projekt w formacie JPG, 450×450 px, rozdzielczość 72 dpi.
Termin nadsyłania prac do 7 lutego 2013

Więcej szczegółów na http://www.alw.pl/2013/01/ksiazkurs-nr-4/

Źródło: alw.pl

Dodatkowe informacje:

Informacja dla potencjalnych kolejnych darczyńców nagród:
I Ty możesz zostać mecenasem! Serio. Każdy darczyńca ofiarowujący książkę, lub inny upominek, na nagrodę może liczyć na ciepłą wzmiankę o sobie, wraz z linkiem, oraz wdzięczność obdarowanych.
Uwaga: w tym książkursie nie są przyjmowane nagrody o dużych gabarytach, jak wille, samochody, jachty itp. Takie nagrody zostaną przeznaczone dla książkursu nr 5.


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: alw

(Andrzej-Ludwik Włoszczyński)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z...
Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764