logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Księga Rozwoju Dziecka owocem kampanii społecznej Marko-Baby

  PR 23.05.2016, przeczytano 545 razy

Jak wykryć wady rozwojowe dziecka? Jak mądrze bawić się z dziećmi, by prawidłowo zdobywały kolejne umiejętności? Jak świadomie obserwować najmłodszych? Odpowiedzi na te pytania, filmy edukacyjne, zestawy ćwiczeń i zabaw w formie e-booków znajdą się w Księdze Rozwoju Dziecka, której stworzenie jest celem nowej kampanii społecznej, dedykowanej młodym rodzicom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ksiega-rozwoju-dziecka-owocem-kampanii-spolecznej-marko-baby,28650,artykul.html

Ogólnopolska kampania społeczna zwróci uwagę rodziców na świadomą obserwację dzieci w pierwszych 3 latach ich życia. Jak wynika z badań dotyczących zdrowia i rozwoju dzieci, to właśnie ten okres jest kluczowym do rozpoznania m.in. opóźnień ruchowych, zaburzeń słuchu, wad wzroku czy poważniejszych dysfunkcji, jak autyzm czy Zespół Aspergera. W ramach e-konsultacji społecznych, które będą się odbywać wirtualnie do końca wakacji, powstanie Księga Rozwoju Dziecka, zawierająca przykłady obserwacji dzieci zgodnie z siedmioma obszarami rozwoju, takimi jak: ruchy precyzyjne, ruchy całego ciała, zmysły, kojarzenie, język i komunikowanie się, wyobraźnia i kreatywność, rozwój emocjonalny i społeczny.

Internet i znajomi to bogate źródła wiedzy opisujące objawy nieprawidłowego rozwoju dzieci, które powinny zaalarmować rodziców. My natomiast chcemy zebrać i pokazać sposoby na obserwację tych wskaźników – mówi Janusz Musioł, właściciel firmy MARKO i inicjator kampanii. – Księga Rozwoju Dziecka będzie także katalogiem najlepszych praktyk, jakie winny być stosowane przez rodziców w polskich domach.

Kampania skupiona na praktycznych i skutecznych przykładach będzie edukować za pomocą przystępnych narzędzi, jak filmy, zdjęcia, darmowe e-booki. Pokaże także, w jaki sposób poprzez zabawę wprowadzać do codziennego grafika ćwiczenia wspomagające rozwój dzieci. Owocem kampanii ma być wspomniana Księga Rozwoju Dziecka, którą inicjatorzy przedsięwzięcia udostępnią bezpłatnie wszystkim rodzicom. Do udziału w wydarzeniu zaproszeni są wszyscy rodzice – zarówno ci, którzy wychowują dzieci do lat 3, jak i ci, którzy mają już dzieci starsze, a przy tym bogatsze doświadczenie. Każdy będzie mógł się wypowiedzieć na blogu kampanii czy w mediach społecznościowych.

Kampanię społeczną Księga Rozwoju Dziecka zainicjowała firma Marko-Baby z Wodzisława Śląskiego przy wsparciu brandu Tiny Love.

Źródło: Marko-Baby

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764