logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kto się boi Franciszka: wydanie specjalne tygodnika Newsweek

  PR 13.07.2016, przeczytano 946 razy
ilustracjastrzałka

W środę, 13 lipca, do sprzedaży trafił Newsweek Wydanie Specjalne, „Kto się boi Franciszka”. Magazyn przedstawia portret papieża Franciszka i przełomowe punkty jego pontyfikatu i posługi duszpasterskiej. Wydanie zawiera także praktyczny przewodnik po Światowych Dniach Młodzieży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kto-sie-boi-franciszka%3A-wydanie-specjalne-tygodnika-newsweek,29276,artykul.html

"Kto się boi Franciszka" to wydanie specjalne tygodnika „Newsweek Polska”, związane ze Światowymi Dniami Młodzieży oraz wizytą papieża Franciszka w Polsce. Magazyn przedstawia portret Papieża, przełomowe punkty jego pontyfikatu, a także reakcje polskiego kościoła na styl posługi duszpasterskiej, który narzucił Franciszek. W wydaniu znajdzie się także praktyczny przewodnik po Światowych Dniach Młodzieży.

Magazyn będzie w sprzedaży przez 3 miesiące. Redaktorem prowadzącym jest Jarosław Makowski. Objętość: 144 strony. Cena: 19,99 zł.

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

grupaonet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764