logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Które agencje interaktywne zarabiają najwięcej? Raport Interaktywnie.com

   31.01.2012, przeczytano 3168 razy

Szacunkowa wartość rynku usług interaktywnych wynosi pół miliarda złotych. Najwięcej zarabia notowana na giełdzie agencja K2 Internet. Drugie miejsce należy do agencji Sales&More, a podium zamyka Performance Media - wynika z raportu portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ktore-agencje-interaktywne-zarabiaja-najwiecej-raport-interaktywnie.com,14501,artykul.html

Do szóstego miejsca w rankingu agencje zanotowały zysk powyżej miliona złotych. Między trzecią a szóstą pozycją różnice są niewielkie i wynoszą od 4 do 10 tysięcy złotych. Czołówkę "ponadmilionowych" agencji zamyka Adv.pl (które jest w trakcie zmiany nazwy na Lemon Sky).

WYNIKI FINANSOWE AGENCJI INTERAKTYWNYCH ZA 2010 ROK

lp.Nazwa agencjiNazwa spółkiPrzychody netto ze sprzedaży za 2010 rok (zł)Zysk (strata) netto za 2010 rok (zł)
1K2 InternetK2 Internet S.A.55 783 0004 080 000
2Sales&MoreSales&More S.A.54 225 0003 248 000
3Performance MediaPerformance Media Sp. z o.o.13 168 0001 387 000
4ActiveWebActoveweb Sp. z o.o.5 360 0001 292 000
5ArtegenceArtegence Sp. z o.o.10 840 149,001 204 591,31
6Adv.pl (Lemon Sky)Adv.pl Sp. z o.o.9 400 0001 200 000
7GONGGONG Sp. z o.o.4 700 000900 000
8Cube GroupCube Group S.A.14 447 000605 000
9GoldenSubmarineGoldenSubmarine Sp. z o.o. S.K.A8 600 000600 000
10Interactive SolutionsInteractive Solutions Sp z o. o.10 500 000600 000
11IntraCOM.plAgencja Interaktywna IntraCOM.pl S.C.1 075 417,25564 417,44
12Trendmaker-1 700 000500 000
13ConceptoConcepto SA760 000460 000
14Trol InterMediaTrol InterMedia Sp. z o.o. sp.k.3 498 800448 000
15GOGO Media-600 000300 000

Dane pochodzą z ankiet wypełnionych przez agencje oraz z Krajowego Rejestru Sądowego.
Pełne zestawienie w raporcie Interaktywnie.com - Agencje Interaktywne

Łączny zysk agencji, które zdecydowały się ujawnić wyniki finansowe, wynosi ponad 19 milionów złotych. W raporcie znalazł się również wynik plebiscytu przeprowadzonego przez redakcję Interaktywnie.com na najlepszą kampanię internetową 2011 roku. Bezapelacyjnie, głosami większości agencji, zwyciężyła kampania TP "Serce i Rozum".

Poprosiliśmy agencje interaktywne o wskazanie - ich zdaniem - najlepszej kampanii interaktywnej w 2011 roku. Nie można było zgłaszać własnego projektu. Trudno wskazywać sukcesy konkurencji, jednak 20 agencji zdecydowało sie opowiedzieć o swoim faworycie. Serce i Rozum otrzymali najwięcej, bo piec głosów. Pojawiły sie również głosy, ze w 2011 roku nie została zorganizowana żadna kampania warta uwagi.


Źródło: Interaktywnie.com

www.interaktywnie.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764