logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Które agencje interaktywne zarabiają najwięcej? Raport Interaktywnie.com

   31.01.2012, przeczytano 3247 razy

Szacunkowa wartość rynku usług interaktywnych wynosi pół miliarda złotych. Najwięcej zarabia notowana na giełdzie agencja K2 Internet. Drugie miejsce należy do agencji Sales&More, a podium zamyka Performance Media - wynika z raportu portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ktore-agencje-interaktywne-zarabiaja-najwiecej-raport-interaktywnie.com,14501,artykul.html

Do szóstego miejsca w rankingu agencje zanotowały zysk powyżej miliona złotych. Między trzecią a szóstą pozycją różnice są niewielkie i wynoszą od 4 do 10 tysięcy złotych. Czołówkę "ponadmilionowych" agencji zamyka Adv.pl (które jest w trakcie zmiany nazwy na Lemon Sky).

WYNIKI FINANSOWE AGENCJI INTERAKTYWNYCH ZA 2010 ROK

lp.Nazwa agencjiNazwa spółkiPrzychody netto ze sprzedaży za 2010 rok (zł)Zysk (strata) netto za 2010 rok (zł)
1K2 InternetK2 Internet S.A.55 783 0004 080 000
2Sales&MoreSales&More S.A.54 225 0003 248 000
3Performance MediaPerformance Media Sp. z o.o.13 168 0001 387 000
4ActiveWebActoveweb Sp. z o.o.5 360 0001 292 000
5ArtegenceArtegence Sp. z o.o.10 840 149,001 204 591,31
6Adv.pl (Lemon Sky)Adv.pl Sp. z o.o.9 400 0001 200 000
7GONGGONG Sp. z o.o.4 700 000900 000
8Cube GroupCube Group S.A.14 447 000605 000
9GoldenSubmarineGoldenSubmarine Sp. z o.o. S.K.A8 600 000600 000
10Interactive SolutionsInteractive Solutions Sp z o. o.10 500 000600 000
11IntraCOM.plAgencja Interaktywna IntraCOM.pl S.C.1 075 417,25564 417,44
12Trendmaker-1 700 000500 000
13ConceptoConcepto SA760 000460 000
14Trol InterMediaTrol InterMedia Sp. z o.o. sp.k.3 498 800448 000
15GOGO Media-600 000300 000

Dane pochodzą z ankiet wypełnionych przez agencje oraz z Krajowego Rejestru Sądowego.
Pełne zestawienie w raporcie Interaktywnie.com - Agencje Interaktywne

Łączny zysk agencji, które zdecydowały się ujawnić wyniki finansowe, wynosi ponad 19 milionów złotych. W raporcie znalazł się również wynik plebiscytu przeprowadzonego przez redakcję Interaktywnie.com na najlepszą kampanię internetową 2011 roku. Bezapelacyjnie, głosami większości agencji, zwyciężyła kampania TP "Serce i Rozum".

Poprosiliśmy agencje interaktywne o wskazanie - ich zdaniem - najlepszej kampanii interaktywnej w 2011 roku. Nie można było zgłaszać własnego projektu. Trudno wskazywać sukcesy konkurencji, jednak 20 agencji zdecydowało sie opowiedzieć o swoim faworycie. Serce i Rozum otrzymali najwięcej, bo piec głosów. Pojawiły sie również głosy, ze w 2011 roku nie została zorganizowana żadna kampania warta uwagi.


Źródło: Interaktywnie.com

www.interaktywnie.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami Scena Jutra 2025! Fotorelacja
W dniach 14–15 kwietnia Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stał się centrum kreatywności i nowoczesnych technologii scenicznych za sprawą VII edycji międzynarodowej konferencji Scena Jutra. Wydarzenie zgromadziło ponad 120 prelegentów z 10 krajów, 40 wystawców oraz blisko 2000 uczestników reprezentujących świat kultury, sztuki i branży technologicznej.
Amuse 3.0 - narzędzie GenAI zoptymalizowane dla sprzętu AMD
Generatywne AI właśnie stało się lepsze i szybsze na komputerach z kartami graficznymi AMD Radeon i procesorami AMD Ryzen AI. Dzięki współpracy z Stability AI w najnowszej wersji Amuse 3.0 Beta można korzystać z modeli zoptymalizowanych dla sprzętu AMD, dzięki czemu szybkość generowania wzrosła ponad 4-krotnie. Narzędzie to zostało też wyposażone w wysokiej jakości...
Bakalland sponsorem Motoru Lublin
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do grona sponsorów piłkarskiej drużyny Motor Lublin i została jej oficjalnym partnerem. Partnerstwo z klubem to element długofalowego zaangażowania marki w społeczny i gospodarczy rozwój Lubelszczyzny, m.in. poprzez tworzenie setek miejsc pracy. W zlokalizowanej na terenie woj. lubelskiego fabryce w Janowie...
Kasa Stefczyka promuje Kredyt Hipoteczny
14 kwietnia 2025 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Kasy Stefczyka. Tym razem marka zachęca do skorzystania z Kredytu Hipotecznego, który ma oferować szczególnie atrakcyjne warunki. Nowy przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt. Z Kasą Stefczyka można spokojnie...
Natalia Szroeder w kampanii Deichmann - Color Your Way
Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku – to właśnie idea przewodnia kampanii Color Your Way, której ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder. Tej wiosny, promując kolekcję sneakersów adidas dostępną w sklepach DEICHMANN, marka inspiruje do podążania własną drogą i spełniania marzeń, jednocześnie pokazując, że styl i pewność siebie idą w parze z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764