logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Które agencje interaktywne zarabiają najwięcej? Raport Interaktywnie.com

   31.01.2012, przeczytano 3178 razy

Szacunkowa wartość rynku usług interaktywnych wynosi pół miliarda złotych. Najwięcej zarabia notowana na giełdzie agencja K2 Internet. Drugie miejsce należy do agencji Sales&More, a podium zamyka Performance Media - wynika z raportu portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ktore-agencje-interaktywne-zarabiaja-najwiecej-raport-interaktywnie.com,14501,artykul.html

Do szóstego miejsca w rankingu agencje zanotowały zysk powyżej miliona złotych. Między trzecią a szóstą pozycją różnice są niewielkie i wynoszą od 4 do 10 tysięcy złotych. Czołówkę "ponadmilionowych" agencji zamyka Adv.pl (które jest w trakcie zmiany nazwy na Lemon Sky).

WYNIKI FINANSOWE AGENCJI INTERAKTYWNYCH ZA 2010 ROK

lp.Nazwa agencjiNazwa spółkiPrzychody netto ze sprzedaży za 2010 rok (zł)Zysk (strata) netto za 2010 rok (zł)
1K2 InternetK2 Internet S.A.55 783 0004 080 000
2Sales&MoreSales&More S.A.54 225 0003 248 000
3Performance MediaPerformance Media Sp. z o.o.13 168 0001 387 000
4ActiveWebActoveweb Sp. z o.o.5 360 0001 292 000
5ArtegenceArtegence Sp. z o.o.10 840 149,001 204 591,31
6Adv.pl (Lemon Sky)Adv.pl Sp. z o.o.9 400 0001 200 000
7GONGGONG Sp. z o.o.4 700 000900 000
8Cube GroupCube Group S.A.14 447 000605 000
9GoldenSubmarineGoldenSubmarine Sp. z o.o. S.K.A8 600 000600 000
10Interactive SolutionsInteractive Solutions Sp z o. o.10 500 000600 000
11IntraCOM.plAgencja Interaktywna IntraCOM.pl S.C.1 075 417,25564 417,44
12Trendmaker-1 700 000500 000
13ConceptoConcepto SA760 000460 000
14Trol InterMediaTrol InterMedia Sp. z o.o. sp.k.3 498 800448 000
15GOGO Media-600 000300 000

Dane pochodzą z ankiet wypełnionych przez agencje oraz z Krajowego Rejestru Sądowego.
Pełne zestawienie w raporcie Interaktywnie.com - Agencje Interaktywne

Łączny zysk agencji, które zdecydowały się ujawnić wyniki finansowe, wynosi ponad 19 milionów złotych. W raporcie znalazł się również wynik plebiscytu przeprowadzonego przez redakcję Interaktywnie.com na najlepszą kampanię internetową 2011 roku. Bezapelacyjnie, głosami większości agencji, zwyciężyła kampania TP "Serce i Rozum".

Poprosiliśmy agencje interaktywne o wskazanie - ich zdaniem - najlepszej kampanii interaktywnej w 2011 roku. Nie można było zgłaszać własnego projektu. Trudno wskazywać sukcesy konkurencji, jednak 20 agencji zdecydowało sie opowiedzieć o swoim faworycie. Serce i Rozum otrzymali najwięcej, bo piec głosów. Pojawiły sie również głosy, ze w 2011 roku nie została zorganizowana żadna kampania warta uwagi.


Źródło: Interaktywnie.com

www.interaktywnie.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z G2A
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką z przyjemnością ogłasza nawiązanie długoterminowej współpracy z gwiazdą futbolu, Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. Dwukrotny zdobywca nagrody...
Maja Staśko otwiera „sklep”: kampania przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci
W ramach kampanii społecznej #ToNieJestNormalne działaczka społeczna Maja Staśko odsłoni nietypową witrynę sklepową w samym centrum Warszawy, zwracającą uwagę na problem wykorzystania seksualnego online najmłodszych. Jak pokazuje najnowsze badanie 6 na 10 młodych Polaków spotkało się z próbami wykorzystania na tle seksualnym w sieci.  
Alior Bank 15 maja br. rozpoczął kampanię marketingową promującą nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”, który umożliwia klientom spełnienie marzenia o mieszkaniu w metropolii. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca.
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera...
Nowości z konferencji Google Marketing Live 2024
Podczas konferencji Google Marketing Live 2024 ogłoszone zostały nowości w obszarze reklam, oparte na sztucznej inteligencji. Marketerzy i marketerki będą mogli w swojej pracy wykorzystać m.in. nowe narzędzia do generowania grafiki i tekstów (zasobów kreatywnych) w kampaniach Performance Max, immersyjne formaty reklam, takie jak wirtualne przymierzalnie, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764