logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Które domy mediowe zarobiły najwięcej?

  PR 25.10.2009, przeczytano 2543 razy
ilustracjastrzałka

Mediarun.pl, jeden z najstarszych polskich serwisów internetowych poświęconych biznesowi, mediom, reklamie, internetowi, przygotował zestawienie sieciowych domów mediowych działających w Polsce. Lista ułożona wg wysokości zakupów reklamowych dokonanych w roku 2008, obejmuje 18 domów sprzedaży mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ktore-domy-mediowe-zarobily-najwiecej,9662,artykul.html

Przygotowane przez Mediarun.pl zestawienie zostało stworzone na podstawie raportu Global Buying Billings Definitive 2008 opracowanego przez międzynarodową agencję badawczą Recma. W zestawieniu zostały ujęte domy należące do sieci Omnicom Group, WPP Group, Aegis Group, Havas, Publicis oraz Interpublic Group. Według specjalistów z agencji badawczej Recma, w roku 2008 udział sieciowych domów sprzedaży mediów w Polsce to aż 86,4 %.

Pełne zestawienie dostępne jest na stronie mediarun.pl

Źródło: Mediarun

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

18 listopada do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online włączono ogólnodostępne kanały TVP 1 i TVP 2. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet. Tym samym subskrybenci CANAL+ online będą mogli śledzić w serwisie rozpoczynający się niebawem mundial w Katarze, który będzie transmitowany na kanałach...
Dziennikarze eDziecko.pl, najpopularniejszego polskiego serwisu dla rodziców, spędzili kilka dni w malutkiej miejscowości Bräcke w Szwecji, aby sprawdzić, jak wygląda tamtejsza podstawówka. Efektem tej wizyty jest seria artykułów oraz reportaż wideo, które redakcja prezentuje w specjalnej oprawie graficznej na stronie...
Dla niektórych polskich przedsiębiorstw Europa staje się zbyt ciasna, dlatego coraz śmielej patrzą w kierunku mniej oczywistych i egzotycznych rynków, które jednocześnie przyciągają swoim biznesowym potencjałem. Jednym z nich jest Brazylia. Według danych PwC, inwestycje polskich przedsiębiorstw na tym obszarze wzrosły niemal 4-krotnie (370 proc.) względem...
Warner Bros. Discovery w Polsce buduje salę kinową w siedzibie głównej
W głównej siedzibie Warner Bros. Discovery w Polsce przy ul. Wiertniczej powstanie sala kinowa dostępna dla wszystkich pracowników. Będzie miała pojemność prawie 50 osób. Z uwagi na znaczenie segmentu telewizyjnego i filmowego dla firmy, możliwość wspólnego oglądania fimów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji stanowić będzie...
Zrealizowana przez Grupę RMF i RMF Digital kampanię digital audio została oficjalnym case study Google’a – jest to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764