logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Które domy mediowe zarobiły najwięcej?

  PR 25.10.2009, przeczytano 2731 razy
ilustracjastrzałka

Mediarun.pl, jeden z najstarszych polskich serwisów internetowych poświęconych biznesowi, mediom, reklamie, internetowi, przygotował zestawienie sieciowych domów mediowych działających w Polsce. Lista ułożona wg wysokości zakupów reklamowych dokonanych w roku 2008, obejmuje 18 domów sprzedaży mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ktore-domy-mediowe-zarobily-najwiecej,9662,artykul.html

Przygotowane przez Mediarun.pl zestawienie zostało stworzone na podstawie raportu Global Buying Billings Definitive 2008 opracowanego przez międzynarodową agencję badawczą Recma. W zestawieniu zostały ujęte domy należące do sieci Omnicom Group, WPP Group, Aegis Group, Havas, Publicis oraz Interpublic Group. Według specjalistów z agencji badawczej Recma, w roku 2008 udział sieciowych domów sprzedaży mediów w Polsce to aż 86,4 %.

Pełne zestawienie dostępne jest na stronie mediarun.pl

Źródło: Mediarun

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764