logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KTR: Platige Image z tytułem studia postprodukcyjnego roku oraz dwiema złotymi statuetkami

  PR 10.10.2022, przeczytano 504 razy
ilustracja

W tegorocznej edycji konkursu KTR Platige Image po raz czwarty z rzędu zwyciężyło w rankingu Studiów Postprodukcyjnych. Nagrodzone zostały także 3 spośród 4 nominowanych w tym roku projektów. Złoto w kategorii Visual Effects / FX otrzymał cinematic Call of Duty: Operation Monarch – Godzilla vs. Kong. Druga złota statuetka została przyznana w kategorii Color Correction za video „Malasana” do utworu Hani Rani & Dobrawy Czocher. Dwa wyróżnienia otrzymał trailer do gry Dying Light 2 Stay Human.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ktr%3A-platige-image-z-tytulem-studia-postprodukcyjnego-roku-oraz-dwiema-zlotymi-statuetkami,397539,artykul.html

Zdobyte w tym roku miecze dołączą do pozostałych kilkudziesięciu krajowych oraz międzynarodowych wyróżnień, jakie otrzymało Platige Image na najbardziej prestiżowych festiwalach filmowych, konkursach reklamowych, oraz gamingowych.

– Czwarte z rzędu zwycięstwo w konkursie KTR za studio postprodukcyjne jest dowodem na to, że po 25 latach istnienia nie zwalniamy tempa. W tym roku powołaliśmy naszą spółkę w USA – jej zadaniem jest pozyskiwanie nowych klientów w zakresie produkcji i postprodukcji reklamowej. Już niedługo otworzymy najnowocześniejsze w tej części świata studio motion capture. Dzięki niemu znacząco zwiększymy nasz potencjał produkcyjny – powiedział Karol Żbikowski Prezes Zarządu Platige Image.

Jury KTR wyróżniło złotą statuetką cinematic Call of Duty: Operation Monarch – Godzilla vs. Kong. W laudacji zwrócono uwagę na „światowy poziom, który stawia tę produkcję, na samym szczycie tego rodzaju projektów”.  

Call of Duty to seria gier, której nikomu nie trzeba przedstawiać. Platige Image współpracuje z twórcami bestsellerowej gry od 2020 r.

– Współpraca z największymi firmami branży gamingowej i filmowej Legendary Pictures / Warner Bros, Activision i Sledgehammer Games zawsze jest wyzwaniem, ale jednocześnie daje dużo przyjemności. Nagroda KTR, a także opinie środowiska graczy pokazują, że po raz kolejny stanęliśmy na wysokości zadania – mówi Piotr Prokop, Producent wykonawczy Platige Image.

– To było niesamowite doświadczenie pracować nad postaciami tak kultowych potworów, jak Godzilla i King Kong.  Efekt pracy całego zespołu jest naprawdę piorunujący – to  wyjątkowe połączenie zarówno dla graczy, jak i filmowych fanów  – dodaje Tomek Suwalski, reżyser nagrodzonego zwiastuna.

Drugim projektem nagrodzonym złotym mieczem był teledysk „Malasana”, video wyróżniono za kolorkorekcję zrealizowaną przez Piotra Sasima z Platige Image.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764