logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KTR 2018: Miecze za kreatywność wręczone

   04.06.2018, przeczytano 2373 razy
ilustracjastrzałka

18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2018. Agencją Roku zostało Ogilvy and Mather, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymała Grupa Żywiec.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ktr-2018%3A-miecze-za-kreatywnosc-wreczone,36723,artykul.html

28 maja, podczas jubileuszowej Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie,  wręczono nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły.  15. edycja Konkursu KTR odbyła się w zmienionej formule. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną.

Nagrody otrzymali:

  1. Best of Craft – Teledysk „Kanterstrajk” Partyka / takie.pany dla Fisz Emade Tworzywo,
  2. Best of Design  otrzymał projekt typograficzny Bona Nova stworzony przez Mateusza Machalskiego we współpracy z Andrzejem Heidrichem,
  3. Best of Communication otrzymała kampania „Nie widać” agencji Brain dla ING,
  4. Best of Charity otrzymała kampania „Do ostatniego Drzewa” agencji Ogilvy & Mather dla Greanpeace Polska.

Wszystkie zgłoszone projekty (1233)  oceniało 67-osobowe jury pod przewodnictwem Basa Korstena – dyrektora kreatywnego oraz partnera zarządzającego w amsterdamskim biurze J. Walter Thompson.

Od tegorocznej edycji konkursu Zarząd KTR będzie przyznawał także nagrodę HALL OF FAME za całokształt pracy najbardziej zasłużonym  w branży kreatywnej.

Tegoroczne Hall of Fame otrzymali:  Kot Przybora i Iwo Zaniewski oraz Pani Teresa Zielińska.

Agencją Roku zostało Ogilvy & Mather. Reklamodawcą roku ogłoszono Grupę Żywiec, a Papaya Films otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Televisor  – Studia Postprodukcyjnego Roku.

Ranking agencji w konkursie KTR 2018:

  Agencja Punkty
1 Ogilvy & Mather 59,75
2 VML Poland 56,25
3 Grey Group Poland 54
4 2012 45,75
5 DDB Group 42,5

Dom Produkcyjny Roku

  Firma Punkty
1 Papaya Films 80
2 Opus Film 31,5
3 Moon 20

 Studio Postprodukcyjne Roku

Firma Punkty
Televisor 38,5
Platige Image 20
Juice Sound 10

Podczas gali KTR wręczono również nagrodę w konkursie specjalnym Best of Facebook @ KTR 2018 kampaniom: Złoto dla  „Do ostatniego drzewa” (Ogilvy &Mather dla Greenpeace Polska) oraz Brązy kampaniom „Walentynkowe biuro tłumaczeń” (Saatchi&Saatchi IS dla Carrefour) oraz „Podziękowania 180hb” .

Na Gali zostały wręczone również nagrody w konkursie  Young Creatives Cannes.

Zwycięskimi zespołami w konkursie Young Creatives Cannes w tym roku są:

  • W kategorii Design, której partnerem jest Red Bull, wygrały Agnieszka Grajda i Karolina Pasek z Communication Unlimited.
  • W kategorii Film, której partnerem jest marka Książęce, wygrali Paweł Murawski oraz Bartosz Bulak z Publicis DWL.
  • W kategorii Digital, której partnerem jest Redds, wygrały Aleksandra Berka (They.pl) oraz Patrycja Rogacz (Melting Pot).
  • W kategorii Print, w której partnerem jest innogy Polska wygrali Dzmitry Vilchytski i Olga Krasnodębska z agencji Change Serviceplan
  • W kategorii PR partnerem jest IKEA, zwyciężyły Karolina Sirko oraz Karolina Partyka z 24/7Communication.
  • W kategorii Clients, partnerem było Centrum Spotkania Kultur z Lublina, zwyciężyły Marta Legutko oraz Olga Gralińska z Play.
  • W kategorii Media, partnerem był Red Bull, zwyciężyły Agnieszka Witkowska i Katarzyna Zinów-Szczepaniak z MullenLowe MediaHub.

Źródło: Klub Twórców Reklamy KTR

www.ktr.org.pl

Dodatkowe informacje:

KTR to największy i najbardziej rzetelny polski festiwal kreacji reklamowej. Konkurs skierowany jest do osób i podmiotów z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i tworzą krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.

Organizator: Klub Twórców Reklamy KTR, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Cannes Lions

Partnerzy: DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, Drukomat.pl, LG, Facebook, Lunapark, Upright Music, Wacom, Redds, Innogy Polska, Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, IKEA, Red Bul, Książęce

Współpraca: Związek Firm Public Relations, Polsko Japońska Akademia Technik Komputerowych

Patroni medialni: Wirtulnemedia.pl, Label Magazine

Audytor: Firma prawnicza Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764