logo
WIADOMOŚCI

KTR 2018: Miecze za kreatywność wręczone

redakcja   04.06.2018, przeczytano 416 razy
ilustracjastrzałka

18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2018. Agencją Roku zostało Ogilvy and Mather, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymała Grupa Żywiec.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ktr-2018:-miecze-za-kreatywnosc-wreczone,36723,artykul.html

28 maja, podczas jubileuszowej Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie,  wręczono nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły.  15. edycja Konkursu KTR odbyła się w zmienionej formule. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną.

Nagrody otrzymali:

  1. Best of Craft – Teledysk „Kanterstrajk” Partyka / takie.pany dla Fisz Emade Tworzywo,
  2. Best of Design  otrzymał projekt typograficzny Bona Nova stworzony przez Mateusza Machalskiego we współpracy z Andrzejem Heidrichem,
  3. Best of Communication otrzymała kampania „Nie widać” agencji Brain dla ING,
  4. Best of Charity otrzymała kampania „Do ostatniego Drzewa” agencji Ogilvy & Mather dla Greanpeace Polska.

Wszystkie zgłoszone projekty (1233)  oceniało 67-osobowe jury pod przewodnictwem Basa Korstena – dyrektora kreatywnego oraz partnera zarządzającego w amsterdamskim biurze J. Walter Thompson.

Od tegorocznej edycji konkursu Zarząd KTR będzie przyznawał także nagrodę HALL OF FAME za całokształt pracy najbardziej zasłużonym  w branży kreatywnej.

Tegoroczne Hall of Fame otrzymali:  Kot Przybora i Iwo Zaniewski oraz Pani Teresa Zielińska.

Agencją Roku zostało Ogilvy & Mather. Reklamodawcą roku ogłoszono Grupę Żywiec, a Papaya Films otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Televisor  – Studia Postprodukcyjnego Roku.

Ranking agencji w konkursie KTR 2018:

  Agencja Punkty
1 Ogilvy & Mather 59,75
2 VML Poland 56,25
3 Grey Group Poland 54
4 2012 45,75
5 DDB Group 42,5

Dom Produkcyjny Roku

  Firma Punkty
1 Papaya Films 80
2 Opus Film 31,5
3 Moon 20

 Studio Postprodukcyjne Roku

Firma Punkty
Televisor 38,5
Platige Image 20
Juice Sound 10

Podczas gali KTR wręczono również nagrodę w konkursie specjalnym Best of Facebook @ KTR 2018 kampaniom: Złoto dla  „Do ostatniego drzewa” (Ogilvy &Mather dla Greenpeace Polska) oraz Brązy kampaniom „Walentynkowe biuro tłumaczeń” (Saatchi&Saatchi IS dla Carrefour) oraz „Podziękowania 180hb” .

Na Gali zostały wręczone również nagrody w konkursie  Young Creatives Cannes.

Zwycięskimi zespołami w konkursie Young Creatives Cannes w tym roku są:

  • W kategorii Design, której partnerem jest Red Bull, wygrały Agnieszka Grajda i Karolina Pasek z Communication Unlimited.
  • W kategorii Film, której partnerem jest marka Książęce, wygrali Paweł Murawski oraz Bartosz Bulak z Publicis DWL.
  • W kategorii Digital, której partnerem jest Redds, wygrały Aleksandra Berka (They.pl) oraz Patrycja Rogacz (Melting Pot).
  • W kategorii Print, w której partnerem jest innogy Polska wygrali Dzmitry Vilchytski i Olga Krasnodębska z agencji Change Serviceplan
  • W kategorii PR partnerem jest IKEA, zwyciężyły Karolina Sirko oraz Karolina Partyka z 24/7Communication.
  • W kategorii Clients, partnerem było Centrum Spotkania Kultur z Lublina, zwyciężyły Marta Legutko oraz Olga Gralińska z Play.
  • W kategorii Media, partnerem był Red Bull, zwyciężyły Agnieszka Witkowska i Katarzyna Zinów-Szczepaniak z MullenLowe MediaHub.

Źródło: Klub Twórców Reklamy KTR

www.ktr.org.pl

Dodatkowe informacje:

KTR to największy i najbardziej rzetelny polski festiwal kreacji reklamowej. Konkurs skierowany jest do osób i podmiotów z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i tworzą krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.

Organizator: Klub Twórców Reklamy KTR, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Cannes Lions

Partnerzy: DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, Drukomat.pl, LG, Facebook, Lunapark, Upright Music, Wacom, Redds, Innogy Polska, Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, IKEA, Red Bul, Książęce

Współpraca: Związek Firm Public Relations, Polsko Japońska Akademia Technik Komputerowych

Patroni medialni: Wirtulnemedia.pl, Label Magazine

Audytor: Firma prawnicza Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
 
piątek 22.06.2018, 155 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone