logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna

  PR 17.06.2024, przeczytano 306 razy
ilustracja

– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016 roku. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuba-blaszczykowski-w-spocie-o-misji-rossmanna,404658,artykul.html

„Inspirujemy i wspieramy w tym, by kochać siebie na co dzień” – misja Rossmanna zachęca do afirmacji siebie, akceptowania siebie takim, jakim się jest. Ważne, żeby dobrze czuć się ze sobą, doceniać swoją wyjątkowość. I znajdować czas na bycie z samym sobą…Każdego dnia znaleźć chwilę, by pobyć sam na sam, zapytać: „Jak się masz?”. Może podczas tak zwyczajnych czynności jak kąpiel czy pielęgnacja?

Łazienka to Twój azyl – jesteś tu sam/sama, tylko ze sobą... Wykorzystaj ten moment, uczyń z niego rytuał. Uśmiechnij się do siebie w lustrze, pogładź, czule wsmarowując balsam. Doceń swoje ciało, powiedz sobie komplement, wsłuchaj się w swoje myśli i potrzeby. Zaakceptuj siebie, pokochaj i zaprzyjaźnij się ze sobą. To pierwszy krok, by tworzyć bliskie, wartościowe relacje z ludźmi, którzy nas otaczają.

W codziennym zabieganiu nie jest to łatwe, jednak jako Rossmann głęboko wierzymy, że warto zwolnić, by złapać kontakt z samą/samym sobą. Każdego dnia. Dlatego inspirujemy i wspieramy w tym, by kochać siebie na co dzień.

Jak byłem młody, to po treningu liczył się tylko szybki prysznic. To nie był czas dla mnie, zwykła rutyna i tyle – kontynuuje Kuba Błaszczykowski. – A teraz? A teraz akceptuję wszystkie swoje blizny. Te widoczne i te głębsze. Nauczyłem się akceptować siebie. Lubię to. Cieszy mnie każdy moment spokoju, no, ale muszę też pozostać w formie, bo dbanie o siebie to też część treningu. Jestem facetem. Dbam o siebie. I uczę się kochać siebie. Każdego dnia – dodaje pomocnik, który w piłkarskiej reprezentacji Polski rozegrał 109 meczów i zdobył 21 bramek.

Wytrwałość, ambicja, dążenie do celu – te cechy pozwoliły wejść Kubie Błaszczykowskiemu na piłkarski olimp. Miał trudne dzieciństwo, jako 10-letni chłopak stracił mamę, wychowywała go babcia Felicja. Pasja do piłki nożnej pozwoliła mu przezwyciężyć ciężkie chwile. – W drużynach juniorskich było wielu chłopaków, którzy grali lepiej ode mnie w piłkę – podkreśla w wielu wywiadach Błaszczykowski. Mimo to, to właśnie Kuba stał się zawodowym piłkarzem. Udane występy w Wiśle Kraków i Borussii Dortmund przyniosły mu powołanie do kadry Polski - pamiętna była jego bramka strzelona Szwajcarii w 1/8 EURO 2016! 

Do dziś inspiruje młodszych i starszych. Nigdy się nie poddaje. Przecież zawsze walczy do końca – zarówno na boisku, jak i poza nim. Dziś chętnie angażuje się w akcje charytatywne. Pięknym podsumowaniem jego kariery sportowej jest film dokumentalny „Kuba”, dostępny na Amazon Prime.

Źródło: Rossmann SDP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764