logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook

  PR 20.05.2024, przeczytano 401 razy
ilustracja

Szybszy wzrost Adlook w obliczu utrzymujących się problemów branży związanych z prywatnością i zaostrzonymi przepisami - to sytuacja, z którą będzie mierzyć się firma pod przewodnictwem nowego Dyrektora Generalnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuba-kossut-dyrektorem-generalnym-adlook,404284,artykul.html

Spółka Adlook ogłosiła dziś mianowanie Kuby Kossuta na stanowisko Dyrektora Generalnego firmy (Global CEO). Kossut dołączył do Adlook na początku 2024 r. jako Globalny Wiceprezes ds. Strategii Rozwoju Nowych Rynków (Global VP of Market Entry Strategy). W tej roli nadzorował globalne inicjatywy rozwojowe i wspierał firmę, której produkty (m.in. dzięki algorytmom deep learning) pomagają markom, domom mediowym i agencjom zarządzać kampaniami reklamowymi efektywnie, oszczędnie i w sposób dostosowany do wymagań cookieless. Kossut obejmuje stanowisko Dyrektora Generalnego firmy w krytycznym momencie dla branży reklamy cyfrowej, mając przed sobą wyzwanie ustanowienia firmy Adlook liderem w zakresie rozwiązań stawiających na prywatność. W nowej roli Kossut planuje rozwijać kluczową współpracę z partnerami strategicznymi, zapewniając reklamodawcom proste, intuicyjne narzędzia, które w bezpośredni sposób przełożą się na konkretną efektywność reklamową.

Możliwość kierowania Adlook w tak kluczowym momencie zmian w naszej branży jest dla mnie ogromnie interesującym i motywującym wyzwaniem” – powiedział Kossut. „Krajobraz reklamy cyfrowej przechodzi szybką transformację w stronę podejścia zorientowanego na prywatność i odchodzenia od plików cookie stron trzecich. Nasza technologia natomiast nie tylko spełnia, ale nawet przewyższa standardy branżowe w zakresie prywatności i efektywności. Jesteśmy więc gotowi, żeby stać się wyznacznikiem jakości dla branży na tym polu, a naszym klientom pomóc w bezpieczny sposób przejść przez ten proces”.

Kossut ma już doświadczenie na stanowisku Dyrektora Generalnego. Pod kierownictwem Kossuta EssenceMediacom Polska osiągnęła ponad 30 proc. wzrost sprzedaży netto i jednocześnie najwyższe oceny w rankingu COMvergence. W tym czasie w gronie klientów znajdowały się globalne marki takie jak Warner Bros Discovery, P&G czy Coca-Cola.

Jako jeden z pierwszych użytkowników Google Privacy Sandbox, Adlook aktywnie przyczynił się do jego rozwoju” – dodaje Kossut. „A ponieważ prawo do prywatności staje się coraz bardziej palącą kwestią, chciałbym zachęcić reklamodawców, żeby mocno przyjrzeli się tej kwestii, a w efekcie sprawdzili i ocenili nasze możliwości. W Adlook lubimy porównywać się do zespołu F1. Zależy mi na utrzymaniu takiego tempa i kultury, abyśmy nie zboczyli z kursu lidera wyścigu.

Bardzo się cieszę z awansu Kuby na Dyrektora Generalnego. Jest to bez wątpienia kamień milowy na drodze Adlook do kolejnych innowacji i dalszej ekspansji rynkowej” – powiedział Daniel Surmacz, współzałożyciel Adlook. „Rozległe doświadczenie branżowe Kuby w połączeniu z jego silnym zaangażowaniem w nasze podstawowe wartości sprawiają, że jestem przekonany, że to pod jego skrzydłami Adlook jeszcze bardziej umocni swoją globalną pozycję.

Z rozwiązań Adlook korzystają marki takie jak Kraft Heinz, Sanofi, SC Johnson, Mars i PEPSICO.

Źródło: Adlook

www.adlook.com

Dodatkowe informacje:

O Adlook
Powstała w 2022 r. platforma Adlook to oparte na deep learningu połączenie reklamy z technologią, które umożliwia opracowywanie skutecznych rozwiązań uwzględniających ochronę prywatności. Adlook jest najnowocześniejszym DSP, który umożliwia obsługę czołowych światowych marek i agencji reklamowych oraz dostarczanie spersonalizowanych i ukierunkowanych na wyniki rozwiązań reklamowych. Są one ściśle dopasowane do zróżnicowanych potrzeb klientów, dzięki czemu przyczyniają się do osiągania sukcesów marketingowych i wywierania pozytywnego wpływu na ekosystem cyfrowy, przy jednoczesnym dbaniu o prywatność użytkowników.
Jako jedna z pierwszych platform wykorzystujących Privacy Sandbox od Chrome i Protected Audience API oraz współpracująca ściśle z Google, Adlook wyznacza nowe standardy w zakresie bezpieczniejszej i bardziej zorientowanej na prywatność reklamy. Dzięki tej współpracy i strategicznej roli w grupie RTB House, Adlook rozwija swoją obecność na rynku online oraz zapewnia wysokie standardy bezpieczeństwa i kreatywności marki. Poprzez innowacje i zaangażowanie w ochronę prywatności, Adlook zmierza ku pozbawionemu plików cookie (tzw. cookieless) światu, dążąc do określenia zupełnie nowych standardów reklamowych.
Adlook obsługuje ponad 700 wydawców na terenie obu Ameryk i regionu EMEA, zapewniając 95% zasięgu w Internecie. W ramach kompleksowej obsługi udoskonala prowadzenie kampanii premium i o szerokim zasięgu, co gwarantuje oczekiwane rezultaty takim klientom jak Sanofi, Mars czy Heinz.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X
Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.
Awanse w Kinesso
Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe role w KINESSO, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.
First aid communication team rozbudowuje kompetencje
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka, która w ostatnich latach intensywnie rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej. Posiada również ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych na rzecz projektów kulturalnych. Soroka obejmie stanowisko senior...
Ola Głębicka szefową marketingu w Iberionie
Od czerwca b.r. odpowiada za strategię komunikacji grupy i jej produktów, w tym za działania wizerunkowe. Będzie raportować bezpośrednio do Maksymiliana Tomanka, wiceprezesa i współwłaściciela grupy Iberion.
Jacek Dąbrowski dołącza do zespołu sprzedaży Grupy Iberion
Od czerwca pełni funkcję Head of PMP i jest odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w obszarze kampanii programatycznych. Zakres jego działania będzie obejmował również sprzedaż bezpośrednią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764