logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuba Miński przechodzi do Cape Morris z newonce.media

  PR 02.04.2024, przeczytano 218 razy
ilustracja

Kuba Miński dołączył do zespołu Kreacji w agencji Cape Morris, gdzie obejmuje stanowisko Senior Copywritera i Team Leadera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuba-minski-przechodzi-do-cape-morris-z-newonce.media,403681,artykul.html

Kuba Miński od ponad ośmiu lat działa w branży kreatywno-mediowej. Przez ostatnie 4 lata pełnił rolę Media Owner serwisu newonce.sport i Creative Head w newonce.media, realizując kampanie i eventy dla marek takich jak: adidas, Ballantine’s, Disney, Netflix, Samsung, New Balance, Żywiec, Levi’s i Converse. Był również odpowiedzialny za rekrutację i koordynację działań dziennikarzy w ramach struktury newonce.sport oraz tworzenie i realizację koncepcji kreatywnej kampanii “Mamy tak samo” dla newonce.radio. Wcześniej pracował dla m.in. w Webtalk i They.pl

Cape Morris już na poziomie pierwszych rozmów rekrutacyjnych dało mi odczuć, że liczy się człowiek. To podejście sprawiło, że obawy, które zwykle towarzyszą procesowi rekrutacji zniknęły dosyć szybko i nasze wspólne, dobre przeczucia - znajdują odzwierciedlenie w codziennej pracy.

Po odejściu z newonce.media zapowiadałem na swoim Linkedinie, że szukam miejsca, w którym będę bawił się przynajmniej równie dobrze, co przez ostatnie lata - teraz już wiem, że będzie to zdecydowanie więcej, niż tylko dobra zabawa.” - mówi Miński.

Źródło: Cape Morris

www.capemorris.com

Dodatkowe informacje:

O Cape Morris
Cape Morris to zespół blisko 50 specjalistów, pracujących z biur w Warszawie oraz we Frankfurcie, zajmujących się przygotowaniem strategii, komunikacji, prowadzeniem social mediów, zakupem i optymalizacją mediów oraz produkcją rozwiązań technologicznych. Agencja kładzie nacisk na zrozumienie potrzeb swoich partnerów biznesowych, a wszelkie działania realizowane są zawsze przez pryzmat oraz ze zrozumieniem potrzeb konsumentów. Przez ostatnie lata agencja Cape Morris realizowała różnorodne projekty oraz kampanie 360 dla partnerów takich jak Bayer, Tefal, Krups, British American Tobacco, Wiśniowski, Laboratoire Native, Tullamore D.E.W i wielu innych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764