logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuba Przygoński ambasadorem marki Dunlop

  PR 18.09.2018, przeczytano 532 razy
ilustracja

W sportach motorowych, jak i podczas codziennej jazdy nie ma miejsca na przypadek, zwłaszcza w kwestii opon. To one w ogromnym stopniu decydują o bezpieczeństwie, ale także pozwalają osiągać upragnione cele sportowe i czerpać przyjemność z jazdy. Doskonale o tym wie Kuba Przygoński, utytułowany kierowca rajdowy ORLEN TEAM, motocyklista oraz wielokrotny reprezentant Polski w Rajdzie Dakar, w którym w 2018 roku zajął najwyższe 5. miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuba-przygonski-ambasadorem-marki-dunlop,37931,artykul.html

To właśnie pasja do sportów motorowych, bogate doświadczenie oraz ambicja w osiąganiu kolejnych celów połączyły doskonałego zawodnika z Dunlopem. Tym samym brytyjska marka świętuje okrągłą rocznicę istnienia i bogatej historii sukcesów na torze i drodze.

W tym roku Dunlop obchodzi 130-lecie historii pełnej triumfów. Dotychczasowe dokonania zobowiązują i mobilizują nas do jeszcze mocniejszych starań o kolejne zwycięstwa użytkowników opon marki zarówno na torze, jak i podczas każdej pokonywanej drogi w codziennym życiu. Dunlop jest najlepszym wyborem dla osób, które chcą osiągać sukcesy, a jednocześnie dążą do przekraczania własnych granic i osiągania coraz ambitniejszych celów. Idealnym przykładem takiej osoby jest Kuba Przygoński, który został ambasadorem marki Dunlop w Polsce, z czego jesteśmy bardzo dumni” – mówi Alena Mialeszka, Consumer Brand Manager Goodyear Dunlop.

Kuba Przygoński miał już okazję na własnej skórze doświadczyć wyjątkowych osiągów, jakie oferują produkty Dunlop. Podczas testów zorganizowanych na francuskim torze w Mireval, doświadczony zawodnik zasiadł za kierownicą mocnego Porsche GT2 RS i GT3 RS, wyposażonych w najnowsze opony Dunlop Sport Maxx Race 2. Ogumienie zostało poddane wnikliwej i ciężkiej próbie. Kierując się doświadczeniem z najtrudniejszych zawodów motosportowych świata, Przygoński zwracał uwagę na zachowanie opon w różnych warunkach przy bardzo wysokiej prędkości. Wynik pozytywnie zaskoczył nawet samego mistrza.

Podczas jazdy sportowej niezawodność i doskonała przyczepność ogumienia ma ogromne znaczenie. Tu nie może być miejsca na błędy, bo te mogą drogo kosztować” – mówi Kuba Przygoński. „To niesamowite, ile emocji i frajdy dostarczyła mi jazda na oponach Dunlop. Dostałem dużą dawkę adrenaliny. Połączenie precyzji prowadzenia takich samochodów jak Porsche GT3 RS z maksymalną przyczepnością Dunlopa sprawia, że serce bije mocniej, a uśmiech nie schodzi z twarzy”.

Źródło: Goodyear Dunlop

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764