logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuba Wojewódzki dołączył do #Teamhuawei

  PR 09.04.2018, przeczytano 912 razy
ilustracjastrzałka

Kuba Wojewódzki został nowym członkiem #TeamHuawei, grupy influencerów związanych w marką, identyfikujących się z nią i używających na co dzień produktów Huawei. Obecność Wojewódzkiego w #TeamHuawei została ogłoszona 5 kwietnia podczas warszawskiej celebracji premiery flagowych smartfonów Huawei P20.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuba-wojewodzki-dolaczyl-do-teamhuawei,36084,artykul.html

Wojewódzki, jeden z najbardziej znanych dziennikarzy w Polsce i influencer obserwowany przez setki tysięcy internautów, dołączył do Huawei tydzień po globalnej paryskiej premierze modelu P20 Pro, pierwszego na świecie smartfona z potrójnym obiektywem. W niezależnym rankingu DxOMark, P20 Pro został unany za najlepsze na świecie narzędzie do fotografii mobilnej, a model P20 (wyposażony w podwójny obiektyw) zajął w rankingu drugie miejsce. Obiektywy w obu modelach  powstały we współpracy z legendarną firmą Leica.

- Kiedyś Robert Lewandowski polecił mi bardzo dobry samochód, potem bardzo dobrą nieruchomość, a teraz, całkiem niedawno, polecił mi bardzo dobry telefon. Tak się składa, że obaj mamy wspaniałe partnerki, które uwielbiają, gdy robimy im zdjęcia – powiedział Wojewódzki podczas uroczystego ogłoszenia jego współpracy z Huawei.

Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Polsce, jest kapitanem „drużyny Huawei”, którą wraz z Wojewódzkim tworzą popularni twórcy i influencerzy: youtuberki Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, twórczynie kanału Szparagi; modelka Karolina Pisarek; aktorka Marta Wierzbicka; model Jacob Kosel; prezenter Krzysztof Jankowski „Jankes”; kucharz Damian Kordas, zwycięzca IV edycji Master Chef i fotograf Błażej Jeleń.

- Jesteśmy dumni z tego, że nasz TeamHuawei rośnie w siłę i że mamy w nim tyle wspaniałych, różnorodnych osobowości. Kuba Wojewódzki, najnowszy zawodnik w naszej drużynie, znany jest z zamiłowania do produktów najwyższej jakości, i bardzo się cieszymy, że nasz najnowszy smartfon Huawei P20 Pro stanie się częścią jego codziennego życia – powiedziała Dorota Haller, dyrektor marketingu i komunikacji w Huawei CBG Polska.

Wojewódzki dołączył do Huawei tuż przed startem telewizyjnej kampanii promującej flagowy P20 Pro. Emisja spotu rozpocznie się 9 kwietnia. Robert Lewandowski występuje w nim w duecie z izraelską aktorką Gal Gadot, znaną na świecie z roli Wonder Woman.


Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.huawei.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764