logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuba Wojewódzki dołączył do #Teamhuawei

  PR 09.04.2018, przeczytano 780 razy
ilustracjastrzałka

Kuba Wojewódzki został nowym członkiem #TeamHuawei, grupy influencerów związanych w marką, identyfikujących się z nią i używających na co dzień produktów Huawei. Obecność Wojewódzkiego w #TeamHuawei została ogłoszona 5 kwietnia podczas warszawskiej celebracji premiery flagowych smartfonów Huawei P20.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuba-wojewodzki-dolaczyl-do-teamhuawei,36084,artykul.html

Wojewódzki, jeden z najbardziej znanych dziennikarzy w Polsce i influencer obserwowany przez setki tysięcy internautów, dołączył do Huawei tydzień po globalnej paryskiej premierze modelu P20 Pro, pierwszego na świecie smartfona z potrójnym obiektywem. W niezależnym rankingu DxOMark, P20 Pro został unany za najlepsze na świecie narzędzie do fotografii mobilnej, a model P20 (wyposażony w podwójny obiektyw) zajął w rankingu drugie miejsce. Obiektywy w obu modelach  powstały we współpracy z legendarną firmą Leica.

- Kiedyś Robert Lewandowski polecił mi bardzo dobry samochód, potem bardzo dobrą nieruchomość, a teraz, całkiem niedawno, polecił mi bardzo dobry telefon. Tak się składa, że obaj mamy wspaniałe partnerki, które uwielbiają, gdy robimy im zdjęcia – powiedział Wojewódzki podczas uroczystego ogłoszenia jego współpracy z Huawei.

Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Polsce, jest kapitanem „drużyny Huawei”, którą wraz z Wojewódzkim tworzą popularni twórcy i influencerzy: youtuberki Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, twórczynie kanału Szparagi; modelka Karolina Pisarek; aktorka Marta Wierzbicka; model Jacob Kosel; prezenter Krzysztof Jankowski „Jankes”; kucharz Damian Kordas, zwycięzca IV edycji Master Chef i fotograf Błażej Jeleń.

- Jesteśmy dumni z tego, że nasz TeamHuawei rośnie w siłę i że mamy w nim tyle wspaniałych, różnorodnych osobowości. Kuba Wojewódzki, najnowszy zawodnik w naszej drużynie, znany jest z zamiłowania do produktów najwyższej jakości, i bardzo się cieszymy, że nasz najnowszy smartfon Huawei P20 Pro stanie się częścią jego codziennego życia – powiedziała Dorota Haller, dyrektor marketingu i komunikacji w Huawei CBG Polska.

Wojewódzki dołączył do Huawei tuż przed startem telewizyjnej kampanii promującej flagowy P20 Pro. Emisja spotu rozpocznie się 9 kwietnia. Robert Lewandowski występuje w nim w duecie z izraelską aktorką Gal Gadot, znaną na świecie z roli Wonder Woman.


Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.huawei.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

"identyfikujących się z nią i używających na co dzień produktów Huawei".

Really? Jako który telefon?
Piąty, rezerwowy leżący w najniższej szufladzie?

avatar użytkownika
,

Jak trafisz na źródła potwierdzające Twoje podejrzenia to daj znać.  

,

Ja mogę mieć, uzasadnione lub nie, wątpliwości, ale to płacant powinien sprawdzać za co płaci, nie sądzisz?  

avatar użytkownika
,

Może sprawdza, ale nie mieścisz się w 90-tym centylu?  

,

W jakim kontekście miałbym się w czymkolwiek mieścić, skoro mówimy o pewności, używania...  

avatar użytkownika
,

A skąd Ty tyle wiesz o telefonach tej marki? Jesteś ich użytkownikiem?  

,

Rzecz nie w tym ile wie internauta, ale czy opłacony celebryta używa...  

avatar użytkownika
,

Mówimy o tym czy Twoje podejrzenia wobec celebryty są uzasadnione. Uzasadniasz je opinią o niskiej jakości produktów tej marki, którą zamieszczasz tu już nie po raz pierwszy. Wygląda to trochę tak, jakbyś miał jakiś osobisty, emocjonalny stosunek do niej?  

,

W miejsce tej marki możesz wstawić dowolną inną, pytanie pozostanie to samo.
Wątpliwość oparta jest nie na nechęci do konkretnej marki, ale na upodobaniu celebrytów, niemal wszystkich bez wyjątku, do konkretnego modelu.
  

avatar użytkownika
,

Wszystkich bez wyjątku? To raptem kilka osób...? Może spośród całej masy celebrytów wybrano tych kilku którzy używają tego produktu?  

,

Podoba mi się Twoja niezłomna wiara.

I na pewno jacyś używają innych, na przykład jako aparat rezerwowy leżący w najniższej szufladzie.
  

avatar użytkownika
,

A czy ktoś z tych celebrytów deklarował że nie używa tego telefonu jako rezerwowego?  

,

A o to chodzi, żeby używali jako rezerwowego?
To jest sedno obecności w #teamiejakaśmarka?
  

avatar użytkownika
,

A ktoś twierdził że jest?

Może po raz kolejny usiłujesz zbyt dosłownie interpretować przekaz reklamowy? Dla odbiorcy nie jest istotne czy ten produkt jest dla celebrytów ich podstawowym wyborem w swojej kategorii, ani w której leży szufladzie. Ważne jest to, że ci celebryci nie mają problemu aby publicznie powiedzieć "tak, używam produktu tej marki". To jest argument dla tych, którzy zwracają uwagę na kwestie prestiżowe i pozostaje w mocy niezależnie od tego czy produkt okazuje się być pięćdziesiątym telefonem rezerwowym, bo akurat technicznie nie dorównuje 49 pozostałym modelom, czy też celebryta jest jego zatwardziałym hard-userem.
  

,

Aaa czyli może zwyczajnie kłamać, że używa, choć nie używa.
Może należeć do #teamjakaśmarka dla pieniędzy a używać #innamarka.

Noooo, toooo zmienia postać rzeczy.
  

avatar użytkownika
,

A co to znaczy "używa"?  

,

Co to znaczy być w #teamjakasmarka?
  

avatar użytkownika
,

To znaczy powiedzieć publicznie: nie mam problemu z pokazaniem się z produktem tej marki... No chyba że widzisz gdzieś deklarację dotyczącą numeracji szuflad?  

,

A to czytałeś?
"Kuba Wojewódzki został nowym członkiem #TeamHuawei, grupy influencerów związanych w marką, identyfikujących się z nią i używających na co dzień produktów Huawei."

To chyba nieco więcej niż - "nie mam problemu z pokazaniem się z produktem tej marki".
  

,

Ale jak napisałem wcześniej, może rzeczywiście nie dookreślali co to znaczy używać i jeśli telefon jest używany jako rezerwowy, leżąc w szóstej szufladzie od góry, to też się liczy.  

avatar użytkownika
,

Jak na co dzień leży i rezerwuje to się liczy czy nie?  

,

Chciałbyś płacić komuś za to, że trzyma Twój telefon w szóstej szufladzie?  

avatar użytkownika
,

A jakby przełożył do pierwszej to płatnik by na tym zyskał?  

,

Chiałbyś płacić komuś, kto używa Twojego urządzenia przez trzymanie w szufladzie?  

avatar użytkownika
,

Sądzisz, że producent płaci celebrytom za intensywne używanie jego urządzeń? Dlaczego miałoby mu na tym zależeć?  

,

Sądzisz, że płaci za nieużywanie?  

avatar użytkownika
,

Producent płaci za mówienie, że używają. To w jakim zakresie używają ma dla producenta jakieś znaczenie?  

,

Czyli nic nie stoi na przeszkodzie, by opłacany był widywany z urządzeniem konkurencji?
  

avatar użytkownika
,

Zależy od tego jak się producent umówi z celebrytą.  

,

Sugerujesz, że członkiwie #teamhuawei są tak umówieni, że mogą?  

avatar użytkownika
,

To Ty powiedziałeś.  

,

Na końcu jest pytajnik więc mogłem.  

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764