logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuba Wojewódzki liderem pasma we wszystkich grupach

  PR 18.09.2024, przeczytano 426 razy
ilustracja

Wraz ze startem jesiennej ramówki, Kuba Wojewódzki powrócił z premierą kolejnego sezonu swojego autorskiego programu. I ponownie udowodnił, że nie ma sobie równych, pozostawiając konkurencję daleko w tyle. Największą widownią, jak do tej pory, cieszył się odcinek 3., który zapewnił stacji TVN 9,57% udziału w grupie ogólnej. Show Kuby pozostaje liderem pasma we wszystkich grupach docelowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuba-wojewodzki-liderem-pasma-we-wszystkich-grupach,405714,artykul.html

Najnowszy sezon programu „Kuba Wojewódzki” nabiera rozpędu! Wyniki oglądalności potwierdzają, że wtorkowe późne wieczory widzowie spędzają w towarzystwie najpopularniejszego showmana w Polsce i jego gości. Po trzech odcinkach Kuba Wojewódzki nadal utrzymuje pozycję lidera pasma we wszystkich grupach docelowych.

Do tej pory największym zainteresowaniem w grupie ogólnej cieszył się odcinek trzeci z udziałem Tomasza Fornala oraz Marty "Mandaryny" Wiśniewskiej z córką Fabienne Wiśniewską, który zapewnił TVN 9,57% udziału. Z kolei wśród widzów grupy docelowej (20-54) – stacja odnotowała 10,88% udziału w rynku.

Program „Kuba Wojewódzki” odnotował tej jesieni znakomity powrót i niezmiennie zapewnia TVN pozycję zdecydowanego lidera na tle pozostałych kanałów telewizyjnych.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w VFP Communications
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu
W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
31,1% odsłon mniej w największych serwisach z treściami redakcyjnymi

Pierwsze dni obowiązywania nowych przepisów o prawie autorskim, w internecie zaowocowały spadkiem ruchu z social mediów. Dane z badania Mediapanel PBI i Gemius pokazują, że 20 największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi w dniach 20-29 września br. zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż w dniach 30 sierpnia-8 września. Procentowy udział...
Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024
Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764