logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuba Wojewódzki podsumowuje najnowszy sezon

  PR 21.11.2024, przeczytano 400 razy
ilustracja

Najnowszy sezon najpopularniejszego talk-show w Polsce dobiegł końca. Kuba Wojewódzki ponownie udowodnił, iż nie ma sobie równych, zostawiając konkurencje daleko w tyle i zapewniając stacji TVN ponad dwukrotną przewagę nad innymi. Program bije także swoje własne wyniki, odnotowując 25% wzrost oglądalności w stosunku do sezonu poprzedniego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuba-wojewodzki-podsumowuje-najnowszy-sezon,406552,artykul.html

Kolejny sezon „Kuby Wojewódzkiego” za nami, a wraz z nim kolejny dowód na to, że najpopularniejszy showman nad Wisłą nie wybiera się jeszcze na emeryturę. Najnowsza odsłona talk-show zdeklasowała konkurencję, osiągając średnio ponad 11% udziału w grupie komercyjnej (20-54), przy czym najbliższa podium stacja notowała w tym czasie 4,70 %. To ponad dwukrotna przewaga stacji TVN na tle pozostałych.

Dodatkowo najnowsza odsłona „Kuby Wojewódzkiego” przyciągnęła przed ekrany TVN większą widownię niż w poprzednich sezonach. Jesienią program zaliczył wzrost udziału w grupie o prawie 25% w stosunku do sezonu wiosennego oraz prawie 3% w porównaniu z jesienią’23.

W top najchętniej oglądanych odcinków „Kuby Wojewódzkiego” w tym sezonie znaleźli się: odcinek szósty (ponad 14% w grupie komercyjnej 20-54) z udziałem Dawida Wolińskiego i Tomasza Oświecińskiego, ósmy (ponad 13%) z Kasią Nosowską & Błażejem Królem oraz Danielem Midasem, a także dziewiąty (prawie 13%), w którym na kanapie gospodarza zasiedli Blanka i Piotr Trojan.

Po każdym odcinku „Kuby Wojewódzkiego” na użytkowników Playera czeka także „Kuba Wojewódzki. Ciąg dalszy”, zawierający jeszcze bardziej smakowite kąski nieemitowane w telewizji. Oba tytuły znajdują się w czołówce najchętniej oglądanych tytułów w serwisie. Podobnie jak w serwisie Max, gdzie „Kuba Wojewódzki” również plasuje się w gronie najpopularniejszych pozycji w ofercie serwisu. 

Nowy sezon „Kuby Wojewódzkiego” rozpoczyna się na wiosnę w TVN.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Baza INFORLEX w nowej odsłonie
INFOR prezentuje najnowszą odsłonę INFORLEX, fachowej bazy wiedzy dla specjalistów z firm i biur rachunkowych oraz sektora publicznego. Autorzy postawili na nowoczesny design, intuicyjną obsługę i pomocne dla użytkowników funkcjonalności.
Super Express i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky
Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.
Gazeta.pl rozprawia się z głównymi grzechami internetu
W maju tego roku Gazeta.pl zapytała czytelników „Co Cię wkurza w portalach?”. Odpowiedzi udzieliło ponad 2000 internautów i internautek, którzy wymienili osiem głównych problemów portali internetowych. Redakcja postanowiła się z nimi zmierzyć i poszukać rozwiązań zmieniających portal w bardziej przyjazny czytelnikom. Wprowadzane zmiany...
Platformy Max i Player dostępne dla użytkowników VIDAA Smart TV
Warner Bros. Discovery w Polsce i VIDAA ogłosiły współpracę, w ramach której serwisy Player i Max dołączyły do oferty platformy Smart TV. Dzięki temu użytkownicy VIDAA zyskali dostęp do bogatej biblioteki atrakcyjnych treści Warner Bros. Discovery.
Blix: gazetki z promocjami trafią do blisko 120 portali lokalnych
Grupa Blix, której czołowym produktem jest aplikacja BLIX – agregator e-gazetek promocyjnych nr 1 w Polsce, nawiązała strategiczną współpracę z nowoczesnym systemem CMS – siecportali.pl, który wspiera lokalnych wydawców. Razem z nim Grupa Blix rozszerzy dystrybucję cyfrowych gazetek swoich partnerów na ponad 118 lokalnych portali informacyjnych. Dzięki temu dostęp do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764