Ruszyła nowa kampania GREY group, komunikująca rozszerzenie zasięgu sieci Play. Po raz kolejny twórcy zdecydowali się na wykorzystanie wizerunku znanego showmana, dziennikarza i satyryka – Kuby Wojewódzkiego, występującego już w zeszłorocznej kampanii Play Try Smartfon, która odbiła się szerokim echem w polskich mediach i zaowocowała ogromnym zainteresowaniem akcją Play, promującą telefony komórkowe z dostępem do internetu.
Wydaje się, że postać Kuby Wojewódzkiego jest rozpoznawalna przez niemal wszystkich Polaków – również dzięki jego olbrzymiej popularności w mediach plotkarskich. Bez wątpienia Kuba jest w Polsce celebrytą numer 1. W naszej kampanii pokazujemy, że są jednak miejsca gdzie kończą się granice jego popularności. Ale nawet tam gdzie nie sięga sława Wojewódzkiego, dociera Play ze swoim rozszerzonym zasięgiem. – opisuje założenia kampanii Kasia Sośnierz, Dyrektor Kreatywny Grey Group.
Play udostępnił swoim Klientom możliwość korzystania z trzech sieci komórkowych. Dzięki używaniu sieci macierzystej oraz sieci dwóch partnerów Play oferuje najpełniejszy zasięg wśród operatorów posiadających własną infrastrukturę radiową. Zasięg działania operatora jest jednym z czynników jego wyboru przez Klienta. Mimo iż Play rozpoczął działalność dopiero 5 lat temu, dzięki umowie z jednym ze starszych operatorów, zasięg był dostępny w całej Polsce. Wychodząc naprzeciw Klientom, Play podwoił liczbę dostępnych operatorów, którzy świadczą usługi w tych miejscach, gdzie nie dotarł jeszcze macierzysty zasięg Play.
Źródło: Grey Group