logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuba Wojewódzki w kolejnej kampanii Grey group dla Play

  PR 01.03.2012, przeczytano 2076 razy

Ruszyła nowa kampania GREY group, komunikująca rozszerzenie zasięgu sieci Play. Po raz kolejny twórcy zdecydowali się na wykorzystanie wizerunku znanego showmana, dziennikarza i satyryka – Kuby Wojewódzkiego, występującego już w zeszłorocznej kampanii Play Try Smartfon, która odbiła się szerokim echem w polskich mediach i zaowocowała ogromnym zainteresowaniem akcją Play, promującą telefony komórkowe z dostępem do internetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuba-wojewodzki-w-kolejnej-kampanii-grey-group-dla-play-,14805,artykul.html

Wydaje się, że postać Kuby Wojewódzkiego jest rozpoznawalna przez niemal wszystkich Polaków – również dzięki jego olbrzymiej popularności w mediach plotkarskich. Bez wątpienia Kuba jest w Polsce celebrytą numer 1. W naszej kampanii pokazujemy, że są jednak miejsca gdzie kończą się granice jego popularności. Ale nawet tam gdzie nie sięga sława Wojewódzkiego, dociera Play ze swoim rozszerzonym zasięgiem. – opisuje założenia kampanii Kasia Sośnierz, Dyrektor Kreatywny Grey Group.

Play udostępnił swoim Klientom możliwość korzystania z trzech sieci komórkowych. Dzięki używaniu sieci macierzystej oraz sieci dwóch partnerów Play oferuje najpełniejszy zasięg wśród operatorów posiadających własną infrastrukturę radiową. Zasięg działania operatora jest jednym z czynników jego wyboru przez Klienta. Mimo iż Play rozpoczął działalność dopiero 5 lat temu, dzięki umowie z jednym ze starszych operatorów, zasięg był dostępny w całej Polsce. Wychodząc naprzeciw Klientom, Play podwoił liczbę dostępnych operatorów, którzy świadczą usługi w tych miejscach, gdzie nie dotarł jeszcze macierzysty zasięg Play.

Źródło: Grey Group

Dodatkowe informacje:

Informacje techniczne:
Koncept kreatywny: Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek
Reżyseria: Maciej Kowalczuk
Przedstawiciel Klienta: Dorota Banaszek, Urszula Mucha, Aneta Iwaniuk
Zdjęcia: Wojciech Szepel
Produkcja: Prime Time
Postprodukcja: Studio Orka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

no w końcu trochę się napracował w tej reklamie, po lesie pobiegał, szkoda tylko że nie otworzył drzwi drwal tutaj jest dalszy ciąg :
http://www.youtube.com/watch?v=pe6umfSLLHs&feature=related

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764