logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuba Wojewódzki znowu testuje zasięg sieci Play

  PR 04.08.2012, przeczytano 1364 razy
ilustracjastrzałka

3 sierpnia rusza druga odsłona kampanii reklamowej komunikującej rozszerzony zasięg Play. W tym obszarze operator PLAY kontynuuje swoją współpracę z Kubą Wojewódzkim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuba-wojewodzki-znowu-testuje-zasieg-sieci-play,16286,artykul.html

Z końcem 2011 roku PLAY udostępnił swoim Klientom możliwość korzystania z trzech sieci komórkowych. Dzięki używaniu sieci macierzystej oraz sieci dwóch partnerów roamingowych, PLAY oferuje największy zasięg wśród operatorów posiadających własną infrastrukturę radiową. Celem najnowszej kampanii z Kubą Wojewódzkim jest budowanie i umacnianie percepcji Konsumenckiej rozszerzonego zasięgu PLAY.

Plan zdjęciowy najnowszej kampanii zasięgowej został ulokowany na piaszczystym pustkowiu, na którym budzi się Kuba. Nie wiemy skąd się tam wziął – jest zmęczony, spragniony i szuka pomocy. Jedynym potencjalnym ratunkiem w tej kłopotliwej sytuacji okazuje się znaleziony w piasku telefon komórkowy sieci o największym zasięgu, czyli właśnie sieci PLAY – mówi Katarzyna Sośnierz, Dyrektor Kreatywny GREY Group.

Autorami konceptu kreatywnego są Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek. Przedstawicielami GREY Group w kontaktach z klientem były Magdalena Piotrowska i Weronika Lis. Spot wyreżyserował Maciej Kowalczuk. Ze strony PLAY projektem zarządzały Dorota Banaszek, Urszula Mucha, Aneta Iwaniuk i Marta Skrzypczak.

Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny Papaya Film. Kampania wystartowała 3 sierpnia w TV, Internecie, kinie oraz na nośnikach OOH. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MediaCom Warszawa.

Źródło: GREY Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764