logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kubek do grawerowania laserem - nowość firmy Colop Polska

  PR 29.09.2017, przeczytano 601 razy
ilustracjastrzałka

Firma COLOP Polska wprowadziła kolejny nowy materiał do obróbki laserowej - kubki do grawerowania laserem. Produkt dostępny w ofercie firmy jako jeden z nielicznych, oferowanych na rynku kubków, dostosowany jest do obróbki laserowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kubek-do-grawerowania-laserem---nowosc-firmy-colop-polska,33932,artykul.html

Model o klasycznym, prostym kształcie i dużej powierzchni personalizacji bardzo łatwo poddaje się obróbce laserowej. Optymalna pojemność (300 ml), prosta forma i regularny uchwyt zapewniają wygodę dla użytkownika. Kubek wykonany jest z ceramiki, posiada niezwykle soczyste barwy – produkt dostępny jest aż w sześciu różnych kolorach.

Możliwość grawerowania kubków laserem pozwala stworzyć w pełni spersonalizowany przedmiot, który doskonale sprawdzi się w roli firmowego gadżetu, prezentu czy też pamiątki. Grawer wykonany na tym kubku jest trwały, nie ulega zniszczeniu i wygląda doskonale.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764