logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kubek do grawerowania laserem - nowość firmy Colop Polska

  PR 29.09.2017, przeczytano 1030 razy
ilustracjastrzałka

Firma COLOP Polska wprowadziła kolejny nowy materiał do obróbki laserowej - kubki do grawerowania laserem. Produkt dostępny w ofercie firmy jako jeden z nielicznych, oferowanych na rynku kubków, dostosowany jest do obróbki laserowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kubek-do-grawerowania-laserem---nowosc-firmy-colop-polska,33932,artykul.html

Model o klasycznym, prostym kształcie i dużej powierzchni personalizacji bardzo łatwo poddaje się obróbce laserowej. Optymalna pojemność (300 ml), prosta forma i regularny uchwyt zapewniają wygodę dla użytkownika. Kubek wykonany jest z ceramiki, posiada niezwykle soczyste barwy – produkt dostępny jest aż w sześciu różnych kolorach.

Możliwość grawerowania kubków laserem pozwala stworzyć w pełni spersonalizowany przedmiot, który doskonale sprawdzi się w roli firmowego gadżetu, prezentu czy też pamiątki. Grawer wykonany na tym kubku jest trwały, nie ulega zniszczeniu i wygląda doskonale.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764