logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kubek do grawerowania laserem - nowość firmy Colop Polska

  PR 29.09.2017, przeczytano 588 razy
ilustracjastrzałka

Firma COLOP Polska wprowadziła kolejny nowy materiał do obróbki laserowej - kubki do grawerowania laserem. Produkt dostępny w ofercie firmy jako jeden z nielicznych, oferowanych na rynku kubków, dostosowany jest do obróbki laserowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kubek-do-grawerowania-laserem---nowosc-firmy-colop-polska,33932,artykul.html

Model o klasycznym, prostym kształcie i dużej powierzchni personalizacji bardzo łatwo poddaje się obróbce laserowej. Optymalna pojemność (300 ml), prosta forma i regularny uchwyt zapewniają wygodę dla użytkownika. Kubek wykonany jest z ceramiki, posiada niezwykle soczyste barwy – produkt dostępny jest aż w sześciu różnych kolorach.

Możliwość grawerowania kubków laserem pozwala stworzyć w pełni spersonalizowany przedmiot, który doskonale sprawdzi się w roli firmowego gadżetu, prezentu czy też pamiątki. Grawer wykonany na tym kubku jest trwały, nie ulega zniszczeniu i wygląda doskonale.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń dedykowana...
360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.
38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki współpracując z Femi Stories
Dwie marki, doskonale znające potrzeby kobiet, połączyły wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości. Marka Fantasia wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764