logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kubki do grawerowania laserowego w ofercie Colop Polska

  PR 10.08.2017, przeczytano 1250 razy

Firma COLOP Polska wprowadziła do oferty kubki do grawerowania laserowego serii Ekspert. Tym samym, przedsiębiorstwa, które posiadają systemy laserowe zyskują dodatkowe źródło produktów do personalizacji. To kolejna szansa na zdobycie nowych zleceń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kubki-do-grawerowania-laserowego-w-ofercie-colop-polska,33377,artykul.html

Wybór kubków dostępnych na rynku jest bardzo szeroki, jednak tylko nieliczne przeznaczone są do obróbki laserowej. Kubek do grawerowania laserowego Ekspert, pozwala na łatwe nanoszenie treści i grafiki przy wykorzystaniu lasera CO2. Laser wraz z zamontowaną przystawką rotacyjną umożliwia grawerowanie po obwodzie kubka takich znaków jak logo, ciekawa, oryginalna treść lub wyjątkowa grafika.

Jakie możliwości daje tak prosty produkt jakim jest kubek?

Kubek do grawerowania laserowego posiada dużą powierzchnię reklamową, pozostając jednocześnie relatywnie niedrogim gadżetem. Dlatego do licznego grona odbiorców zalicza się korporacje, urzędy czy instytucje, które poszukują atrakcyjnego nośnika swojego logo czy nazwy.

Dodatkowo, warto pamiętać, że kubek stosowany jest powszechnie, każdego dnia, przez tysiące użytkowników, co sprawia że szeroką grupę odbiorców stanowią klienci indywidualni. Możliwość trwałego oznakowania kubka poprzez grawer imienia, ciekawej treści lub nicka powoduje, że poszukiwany jest właśnie taki rodzaj kubka. Laser bowiem daje opcję znakowania jednostkowego, nie wymaga tworzenia kosztownych matryc. Jest najbardziej odpowiednią technologią dla indywidualnych rozwiązań. Grawer nie ulega ponadto zmyciu, wytarciu czy uszkodzeniu.

Firmy, poszukujące produktów do personalizacji w technologii laserowej, znajdą w ofercie firmy COLOP Polska sześć kolorów do wyboru. Klasyczny prosty kształt, duża pojemność 300 ml i wygodny uchwyt sprawiają, że kubek do grawerowania laserowego Ekspert jest odpowiedni dla szerokiego spektrum realizacji.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764