logo
WIADOMOŚCI

Kubki do grawerowania laserowego w ofercie Colop Polska

Mateusz Zawiślak  PR 10.08.2017, przeczytano 356 razy

Firma COLOP Polska wprowadziła do oferty kubki do grawerowania laserowego serii Ekspert. Tym samym, przedsiębiorstwa, które posiadają systemy laserowe zyskują dodatkowe źródło produktów do personalizacji. To kolejna szansa na zdobycie nowych zleceń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kubki-do-grawerowania-laserowego-w-ofercie-colop-polska,33377,artykul.html

Wybór kubków dostępnych na rynku jest bardzo szeroki, jednak tylko nieliczne przeznaczone są do obróbki laserowej. Kubek do grawerowania laserowego Ekspert, pozwala na łatwe nanoszenie treści i grafiki przy wykorzystaniu lasera CO2. Laser wraz z zamontowaną przystawką rotacyjną umożliwia grawerowanie po obwodzie kubka takich znaków jak logo, ciekawa, oryginalna treść lub wyjątkowa grafika.

Jakie możliwości daje tak prosty produkt jakim jest kubek?

Kubek do grawerowania laserowego posiada dużą powierzchnię reklamową, pozostając jednocześnie relatywnie niedrogim gadżetem. Dlatego do licznego grona odbiorców zalicza się korporacje, urzędy czy instytucje, które poszukują atrakcyjnego nośnika swojego logo czy nazwy.

Dodatkowo, warto pamiętać, że kubek stosowany jest powszechnie, każdego dnia, przez tysiące użytkowników, co sprawia że szeroką grupę odbiorców stanowią klienci indywidualni. Możliwość trwałego oznakowania kubka poprzez grawer imienia, ciekawej treści lub nicka powoduje, że poszukiwany jest właśnie taki rodzaj kubka. Laser bowiem daje opcję znakowania jednostkowego, nie wymaga tworzenia kosztownych matryc. Jest najbardziej odpowiednią technologią dla indywidualnych rozwiązań. Grawer nie ulega ponadto zmyciu, wytarciu czy uszkodzeniu.

Firmy, poszukujące produktów do personalizacji w technologii laserowej, znajdą w ofercie firmy COLOP Polska sześć kolorów do wyboru. Klasyczny prosty kształt, duża pojemność 300 ml i wygodny uchwyt sprawiają, że kubek do grawerowania laserowego Ekspert jest odpowiedni dla szerokiego spektrum realizacji.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
niedziela 22.07.2018, 88 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone