logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kubki do grawerowania laserowego w ofercie Colop Polska

  PR 10.08.2017, przeczytano 516 razy

Firma COLOP Polska wprowadziła do oferty kubki do grawerowania laserowego serii Ekspert. Tym samym, przedsiębiorstwa, które posiadają systemy laserowe zyskują dodatkowe źródło produktów do personalizacji. To kolejna szansa na zdobycie nowych zleceń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kubki-do-grawerowania-laserowego-w-ofercie-colop-polska,33377,artykul.html

Wybór kubków dostępnych na rynku jest bardzo szeroki, jednak tylko nieliczne przeznaczone są do obróbki laserowej. Kubek do grawerowania laserowego Ekspert, pozwala na łatwe nanoszenie treści i grafiki przy wykorzystaniu lasera CO2. Laser wraz z zamontowaną przystawką rotacyjną umożliwia grawerowanie po obwodzie kubka takich znaków jak logo, ciekawa, oryginalna treść lub wyjątkowa grafika.

Jakie możliwości daje tak prosty produkt jakim jest kubek?

Kubek do grawerowania laserowego posiada dużą powierzchnię reklamową, pozostając jednocześnie relatywnie niedrogim gadżetem. Dlatego do licznego grona odbiorców zalicza się korporacje, urzędy czy instytucje, które poszukują atrakcyjnego nośnika swojego logo czy nazwy.

Dodatkowo, warto pamiętać, że kubek stosowany jest powszechnie, każdego dnia, przez tysiące użytkowników, co sprawia że szeroką grupę odbiorców stanowią klienci indywidualni. Możliwość trwałego oznakowania kubka poprzez grawer imienia, ciekawej treści lub nicka powoduje, że poszukiwany jest właśnie taki rodzaj kubka. Laser bowiem daje opcję znakowania jednostkowego, nie wymaga tworzenia kosztownych matryc. Jest najbardziej odpowiednią technologią dla indywidualnych rozwiązań. Grawer nie ulega ponadto zmyciu, wytarciu czy uszkodzeniu.

Firmy, poszukujące produktów do personalizacji w technologii laserowej, znajdą w ofercie firmy COLOP Polska sześć kolorów do wyboru. Klasyczny prosty kształt, duża pojemność 300 ml i wygodny uchwyt sprawiają, że kubek do grawerowania laserowego Ekspert jest odpowiedni dla szerokiego spektrum realizacji.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tester Wyjazdów Językowych: Druga edycja kampanii rekrutacyjnej EF
EF Polska znów poszukuje chętnych do „pracy marzeń”. Po zeszłorocznym sukcesie kampanii pod hasłem „Zostań Testerem Wyjazdów Językowych”, oferującej wyjazd do Singapuru, EF rusza z kolejną edycją. Zwycięzca tegorocznej rekrutacji, trwającej pod hasłem „Odkryj #3Stany Skupienia” wyjedzie do USA. Kampania oparta przede wszystkim na...
 #Lessplasticchallenge: Danfoss walczy z plastikowymi śmieciami
Akcja #LessPlasticChallenge ma zainspirować Polaków do ograniczenia zużycia plastiku, a tym samym zadbania o planetę. Danfoss Poland, firma znana ze swoich działań w kierunku zrównoważonego rozwoju i dbałości o środowisko, postanowiła odpowiedzieć na alarmujące dane światowych organizacji zajmujących się środowiskiem i zmianami klimatu.
Lewandowski popisuje się celnością podczas kampanii Oshee
Filmik, na którym Robert Lewandowski z odległości kilku metrów zestrzeliwuje piłką butelkę wody z głowy swojego współpracownika, w ciągu kilku godzin stał się absolutnym hitem sieci. Materiał z niesamowitym piłkarskim popisem, który w środę kapitan polskiej reprezentacji wrzucił na swoje konto na Instagramie, obejrzało w Internecie już przeszło 5...
Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto
Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.
Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna rewitalizację wiat przystankowych w Łodzi
Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat.  Każda z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764