logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kubota świętuje Pride Month

  PR 02.06.2023, przeczytano 439 razy
ilustracjastrzałka

Marka klapków, skarpet i odzieży po raz kolejny wystartowała z kampanią w ramach tegorocznego Pride Month. Tym razem zaprasza do siania kolorowych łąk kwietnych i startuje z wielokanałową kampanią “Tęczniej z dumy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kubota-swietuje-pride-month,400250,artykul.html

To już czwarty rok z rzędu, gdy marka Kubota w czerwcu przybiera tęczowe barwy. Tegoroczny Pride Month ozdobiła jednak nie tylko tęcza, ale i kolorowe kwiaty, do których zasadzenia Kubota zachęciła swoich pracowników.

– We współpracy z fundacją Kwietna będziemy siać łąki kwietne, które rozkwitną w naszym biurze i na balkonach członków zespołu Kuboty. Pride Month chcemy świętować radośnie, a nasiona kwiatów symbolicznie oddają cel prowadzonej przez nas kampanii. Siejemy akceptację, szacunek i radość, by te pęczniały i kiełkowały na odpowiednim gruncie, a docelowo – byśmy mogli podziwiać kolorowe efekty tych działań – opowiada Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.  

Kampania “Tęczniej z dumy” to nie pierwsza tego rodzaju inicjatywa, zrealizowana przez Kubotę. Od reaktywacji w 2018 roku, Kubota konsekwentnie komunikuje wsparcie mniejszości i prowadzi szeroko zakrojone działania w ramach zaangażowania społecznego, zaznaczając, że to jeden z filarów jej aktywności. Patronat nad tegoroczną akcją po raz kolejny objęła Kampania Przeciw Homofobii, jedna z największych polskich organizacji, walczących o prawa osób LGBTQ+.

– W tym roku Pride Month świętujemy pod hasłem “Tęczniej z dumy”, podkreślając, że owa duma jest częścią naszej tożsamości, wpisanej w kulturę organizacyjną marki. Jesteśmy dumni, z tego, kim jesteśmy, bez względu na orientację seksualną i sposób patrzenia na świat. Marka Kubota kultywuje różnorodność i czerpie z jej bogactwa, zachęcając do tego samego swoich odbiorców. Odrzucamy tym samym moralizatorski ton, sugerując raczej otwartość i wzajemny szacunek. Dlatego w czerwcu zachęcamy: tęcznijmy z dumy razem, kierując się przede wszystkim zrozumieniem i empatią. To właśnie te wartości są fundamentem wszystkich działań marki, naszym wewnętrznym kompasem, po który sięgamy każdorazowo zarówno w realizacji projektów marketingowych, jak i w codziennej pracy – mówi Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.

Kubota jest jednym z nielicznych polskich brandów, który już od kilku lat konsekwentnie i otwarcie komunikuje wsparcie osób LGBTQ+. W ofercie marki na stałe zagościły produkty z tęczowej kolekcji, która zadebiutowała w 2020 roku.

Część dochodu z ich sprzedaży przez cały rok trafia do Kampanii Przeciw Homofobii, wspierając działania organizacji. Wcześniej Kubota współpracowała w podobnej formule z Grupą Stonewall. Wspieranie osób LGBT+ od początku reaktywacji marki zaowocowało dwukrotną nominacją Kuboty do nagrody: Pracodawca roku wspierający pracowników LGBT+.

Źródło: Kubota S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła platforma AtomStore.
Pieniądze to wrażliwy temat w związkach, ale nie muszą być przyczyną nieporozumień. Wiele zależy od tego, jak i czy w ogóle rozmawiamy o naszych dochodach, wydatkach i zobowiązaniach. Aby to ułatwić, powstała kampania społeczna #CoZTąKasą – Jak rozmowy o kasie wpływają na nasze relacje? Ma ona na celu podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji finansowej i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764