logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuchenne rewolucje Gordona Ramsaya w Telewizji WP

  PR 04.11.2019, przeczytano 388 razy
ilustracjastrzałka

Jeden z najpopularniejszych programów kulinarnych w historii trafi do Telewizji WP. Premiera Kuchennych rewolucji Gordona Ramsay'a już 1 listopada o godz. 21:00. Bezwzględny szef kuchni rusza na pomoc restauratorom, którzy nie radzą sobie z prowadzeniem biznesu w Stanach Zjednoczonych. Program rozpocznie się od 7. sezonu, emisja w każdy piątek o godz. 21:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuchenne-rewolucje-gordona-ramsaya-w-telewizji-wp,384564,artykul.html

Gordon Ramsay przy pomocy fachowych porad i ogromnego doświadczenia pomaga właścicielom podupadających restauracji. Pokazuje, jak zwabić klientów, jak zmienić menu, jak poradzić sobie z humorzastym zespołem i zacząć zarabiać pieniądze. Swoją perfekcyjnością i niestosownym językiem doprowadza uczestników show do łez. W trakcie sezonu wraz z widzami odwiedza m.in. Arizonę, Kolorado, Nowy Jork i Kalifornię.

Telewizja WP rozpocznie nadawanie 7. sezonu amerykańskiej edycji programu. Premiera już 1 listopada o godz. 21:00. Kolejne odcinki będą emitowane w każdy piątek o tej samej porze.

Poza premierą Kuchennych rewolucji Gordona Ramsay'a, Telewizja WP oferuje m.in.: najsłynniejszy na świecie talent show Mam Talent Ameryka – Mistrzowie, najpopularniejszy na świecie program motoryzacyjny Top Gear, lubiane wśród widzów programy o metamorfozach i renowacjach domów, a także widowiska kabaretowe oraz programy dokumentalne.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

A w przerwie reklamy nowo nabytego Autocentrum.

avatar użytkownika
,

Co w tym złego?  

,

Albo programów Orłosia...

Ups, Orłoś już nie pracuje w WP.
  

avatar użytkownika
,

A co z tym Autocentrum? Nie powinni pokazywać tych reklam? Dlaczego?  

,

Ależ jak najbardziej powinni.
Tych dziesięciu widzów zasługuje by je zobaczyć.
  

avatar użytkownika
,

To medium jest nie takie, czy reklamy?  

,

Rynek jest trudny...

buehhhheeee.
  

avatar użytkownika
,

Podsumujmy: reklamy nie takie, medium nie takie, odbiorcy nie tacy i rynek nie taki. Wszystko nie takie jak byś chciał - bezczelność po prostu.  

,

Masy się poznały na telewizji WP i nie chcą jej oglądać.  

avatar użytkownika
,

Oglądalność tej telewizji utrzymuje się chyba na poziomie zbliżonym do pozostałych stacji, które wystartowały na multipleksie 8. Ale co to ma wspólnego z reklamą Autocentrum? To medium nie nadaje się aby reklamować w nim ten serwis?  

,

Tia... to jest zatem oczywista wina multipleksu.

Dobrze jest się reklamować tyam, gdzie są widzowie, potencjalni klienci.
TV WP ma widzów jak na lekarstwo.
  

avatar użytkownika
,

WP ma podobną liczbę widzów jak pozostałe telewizje startujące w tym samym czasie i w tych samych warunkach. Nieważne ilu jest tych widzów - jeśli są, są także potencjalnymi odbiorcami reklamowanych produktów - ich liczba nie czyni z nich gorszych odbiorców, a z reklamy narzędzia mniej efektywnego. Nie jest tajemnicą, że w stacji cieszącej się dużym udziałem w rynku reklama jest droższa, a w stacji początkującej z niewielkim udziałem - tańsza. Stawki dobierane są tak aby efektywność działań reklamowych był podobna - i jest podobna w przeliczeniu na koszty.  

,

Czyli jednak to wina multipleksu.
W żadnym wypadku mizernej jakościowo i technicznie oferty programowej.
  

avatar użytkownika
,

A gdzie tu jakaś wina?  

,

Tak twierdzisz, pisząc, że wszyscy co na jakimś multipleksie są, słabo przędą.
Więc przyjmuję, że nie dlatego, że mają ujową ramówkę...
  

avatar użytkownika
,

Dystans jaki dzieli debiutantów od stacji będących od lat potentatem na rynku wynika przede wszystkim z tego, że jedni są debiutantami, a drudzy potentatami. Pojęcie winy nie ma tu zastosowania - to proste fakty i ich konsekwencje.  

,

No więc napisałem, że to musi być wina multipleksu.
Przecież TV WP to czarny koń - gdyby nie ten pieprzony multipleks miałby lidera we wszystkich kategoriach.
  

avatar użytkownika
,

Jeśli taka jest Twoja opinia... - masz do niej pełne prawo.  

,

Parafrazując klasyka - tylko ramówki (wyśmienitej) szkoda.

Ach te multipleksy, każdemu zaszkodzą.
  

avatar użytkownika
,

Komu na przykład?  

,

No każdemu, kto na nim jest.
I nie pomoże świetna ramówka.
Nawet tak świetna jak TWP.
  

avatar użytkownika
,

Multipleks zaszkodził jakoś WP?  

,

Skądś się wzięła ta skandalicznie niska oglądalność.
Przy tak wyśmienitej ramówce to musi być czyjaś wina...
  

avatar użytkownika
,

Nie ma tu żadnej winy, jest krótki staż na rynku - to nie kwalifikuje się do oceniania w kategoriach "winy".  

,

Podsumujmy - świetna ramówka, i gdyby nie krótki staż i multiplex, byłby murowany sukces.
  

avatar użytkownika
,

Teza o wpływie multipleksu to Twoja inicjatywa - jeśli zechcesz ją uzasadnić, można będzie nad tym uzasadnieniem podyskutować. Teza o murowanym sukcesie również - to Ty ją stawiasz.  

,

No właśnie.
Dlaczego telewizja WP nie jest sukcesem, skoro wszystko wskazuje, że być powinna?
Dlaczego?
  

avatar użytkownika
,

Według jakich kryteriów nie jest sukcesem?  

,

A jest sukcesem?
Z oglądalnością na poziomie kilku promili?
  

avatar użytkownika
,

Oglądalność na poziomie 0,5% (a nie kilku promili) daje jej najlepszy wynik wśród bezpośredniej konkurencji należącej do takich telewizyjnych gigantów jak Discovery czy Cyfrowy Polsat. To jest czy nie jest sukces?  

,

Nie wiedziałem, że konkurencję w kanałach tv, wybiera się na podstawie zamożności właściciela.
Zawsze mi się wydawało, że jest tort 100% i każdy kanał zabiega, by mieć jak największy udział.
  

avatar użytkownika
,

A ktoś tu sobie wybierał konkurentów? Masz problem z oceną czy wynik WP to sukces czy porażka, więc proponujemy porównać go z wynikiem potentatów, którzy mają olbrzymie doświadczenie jako wydawcy telewizyjni. Jeśli masz lepszy punkt odniesienia - śmiało, słuchamy.  

,

Punkt odniesienia jest jeden - udział w rynku.

Już ustaliliśmy, że szukamy winnego, bo ramówka świetna, ludzie świetni, a coś nie pykło.
  

avatar użytkownika
,

Co nie pykło?  

,

Ty publikujesz bzdety o tej stacji... nie napisali co im nie pykło?  

avatar użytkownika
,

No właśnie nie napisali - Ty to gdzieś wypatrzyłeś więc wypada zapytać gdzie?  

,

Ja wypatrzyłem, że nie pykło, w wynikach oglądalności i informacjach o kolejnych zwolnieniach.
Oba czynniki doskonale pokazują kondycję TV WP.
  

avatar użytkownika
,

Które wyniki oglądalności wskazują że nie pykło?  

,

Te pokazujące udział w rynku, chyba najdobitniej.  

avatar użytkownika
,

Gdybyś mógł wskazać stację która startowała w tym samym czasie i może pochwalić się lepszym wynikiem, można by to uznać za punkt odniesienia świadczący o niskiej ocenie Telewizji WP wśród odbiorców. Ale takiego konkurenta nie ma - na tle porównywalnej konkurencji wyniki tej stacji wyglądają dobrze, choć oczywiście te nowe stacje mają udziały wielokrotnie mniejsze niż tradycyjne, duże telewizje budujące swoją pozycję przez dziesiątki lat, w zupełnie innym otoczeniu konkurencyjnym. Porównywanie z ich udziałami to czysta demagogia.  

Najnowsze w tym dziale

Grupa Kino Polska TV zwiększyła zasięg swoich kanałów
Gametoon HD na stałe w pakiecie Select UPC Polska; Kino Polska Muzyka w najszerszym pakiecie Netii.
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard 2019
Reklama polskiej marki RESERVED z modelką Kendall Jenner zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 rok. Drugie miejsce na podium należy do spotu promującego Samsung Galaxy Note 10, w którym raper i przedsiębiorca Wojtek Sokół odbywa Bardzo Ważne Spotkanie. Zeszłoroczne podium zamyka wideo z cyklu “Szef i reszta”, w...
Raport IMM: Grudzień - bez zmian na pozycji lidera rankingu opiniotwórczych mediów
Onet, Wirtualna Polska i Rzeczpospolita to najczęściej cytowane media w grudniu 2019 r. według najnowszego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
Oświadczenie WP Media w sprawie publikacji Oko.press
Wirtualna Polska Media ze zdziwieniem przyjmuje artykuł serwisu OKO.press na temat pracy redaktora naczelnego WP i naszych dziennikarzy. Artykuł składa się z kłamstw, półprawd i pomówień. Fakty są takie, że Wirtualna Polska nie faworyzuje żadnego polityka. Nie faworyzuje również Zbigniewa Ziobry, co jest główną tezą publikacji. Świadczą o tym analizy niezależnego Instytutu...
Już 29 stycznia 2020 r. odbędzie się I edycja „MarCom Skills Day” – wyjątkowego dnia otwartego dla wszystkich tych, których interesują zmiany na rynku pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Uczestników wydarzenia czeka dzień pełen inspirujących spotkań z ekspertami branży, rynku pracy i środowiska akademickiego. Będzie to jednocześnie inauguracja niedawno powstałej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764