logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuchenne rewolucje Gordona Ramsaya w Telewizji WP

  PR 04.11.2019, przeczytano 168 razy
ilustracjastrzałka

Jeden z najpopularniejszych programów kulinarnych w historii trafi do Telewizji WP. Premiera Kuchennych rewolucji Gordona Ramsay'a już 1 listopada o godz. 21:00. Bezwzględny szef kuchni rusza na pomoc restauratorom, którzy nie radzą sobie z prowadzeniem biznesu w Stanach Zjednoczonych. Program rozpocznie się od 7. sezonu, emisja w każdy piątek o godz. 21:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuchenne-rewolucje-gordona-ramsaya-w-telewizji-wp,384564,artykul.html

Gordon Ramsay przy pomocy fachowych porad i ogromnego doświadczenia pomaga właścicielom podupadających restauracji. Pokazuje, jak zwabić klientów, jak zmienić menu, jak poradzić sobie z humorzastym zespołem i zacząć zarabiać pieniądze. Swoją perfekcyjnością i niestosownym językiem doprowadza uczestników show do łez. W trakcie sezonu wraz z widzami odwiedza m.in. Arizonę, Kolorado, Nowy Jork i Kalifornię.

Telewizja WP rozpocznie nadawanie 7. sezonu amerykańskiej edycji programu. Premiera już 1 listopada o godz. 21:00. Kolejne odcinki będą emitowane w każdy piątek o tej samej porze.

Poza premierą Kuchennych rewolucji Gordona Ramsay'a, Telewizja WP oferuje m.in.: najsłynniejszy na świecie talent show Mam Talent Ameryka – Mistrzowie, najpopularniejszy na świecie program motoryzacyjny Top Gear, lubiane wśród widzów programy o metamorfozach i renowacjach domów, a także widowiska kabaretowe oraz programy dokumentalne.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

A w przerwie reklamy nowo nabytego Autocentrum.

avatar użytkownika
,

Co w tym złego?  

avatar użytkownika
,

Albo programów Orłosia...

Ups, Orłoś już nie pracuje w WP.
  

avatar użytkownika
,

A co z tym Autocentrum? Nie powinni pokazywać tych reklam? Dlaczego?  

avatar użytkownika
,

Ależ jak najbardziej powinni.
Tych dziesięciu widzów zasługuje by je zobaczyć.
  

avatar użytkownika
,

To medium jest nie takie, czy reklamy?  

avatar użytkownika
,

Rynek jest trudny...

buehhhheeee.
  

avatar użytkownika
,

Podsumujmy: reklamy nie takie, medium nie takie, odbiorcy nie tacy i rynek nie taki. Wszystko nie takie jak byś chciał - bezczelność po prostu.  

avatar użytkownika
,

Masy się poznały na telewizji WP i nie chcą jej oglądać.  

Najnowsze w tym dziale

Yieldbird zaprasza wydawców na Yieldfest Polska
Już 28 listopada br. pod hasłem „Wyzwania i trendy na 2020 rok” odbędzie się druga edycja YieldFest Polska – spotkania dla wydawców zainteresowanych reklamą programatyczną. O tym, jak dobrze przygotować się do zmian w ekosystemie reklamy internetowej, opowiedzą m.in. eksperci Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów...
Wyniki badania Gemius/PBI za październik 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Co czwarty internauta w Polsce słucha podcastów
Już 27% internautów w Polsce słucha podcastów. Większość włącza je co najmniej raz w miesiącu, korzystając ze słuchawek i smartfona - w domu lub w czasie podróży, dla rozrywki i żeby dowiedzieć się więcej o świecie. A przy tym słuchacze podcastów, choć w większości zaczęli ich słuchać dopiero rok temu, poświęcają im swoją pełną uwagę i wyżej oceniają ich...
„Na narty” – magazyn „Gazety Wyborczej” we współpracy z „Logo”
Dokąd jechać na narty tej zimy - może warto wypróbować Dolomity na sześć sposobów, freeride w Chile lub najczarniejsze trasy w Europie? Nie jeździsz jeszcze? - Poznaj wskazówki dla początkujących! To wszystko prezentuje nowy magazyn „Gazety Wyborczej” „Na narty”, skierowany do narciarzy o różnym poziomie umiejętności. Pismo będzie w sprzedaży od czwartku, 14 listopada...
„Niezwykłe Stany Prokopa”: od 17 listopada na antenie Travel Channel
Takiego przewodnika nie znajdziecie nigdzie - Marcin Prokop ponownie wyrusza w podróż po Ameryce! Tym razem wraz ze swoim operatorem - tajemniczym Bebkiem - wybiorą się na wschodnie wybrzeże USA. Odwiedzą atrakcje Ohio, zobaczą Cleveland, zakręcą się pod Białym Domem i zabawią na ulicach Nowego Jorku. Program jest pełen nieprzewidywalnych sytuacji i abstrakcyjnego humoru....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764