logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kujawski 3 ziarna z nową kampanią w TV i digitalu

  PR 13.03.2023, przeczytano 565 razy
ilustracja

Marka Kujawski 3 ziarna wystartowała z kampanią autorstwa Optima Marketing Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kujawski-3-ziarna-z-nowa-kampania-w-tv-i-digitalu,399278,artykul.html

Kujawski 3 ziarna to produkt premium będący ważną częścią portfolio marki Kujawski, która jest najbardziej rozpoznawalną marką w kategorii olejów jadalnych w Polsce. Dzięki unikalnej kompozycji oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia wzbogaconego olejem lnianym oraz olejem z pestek dyni jest przeznaczony dla konsumentów szukających zdrowszych alternatyw.

Optima Marketing Group w ramach współpracy przygotowała kreację filmów reklamowych oraz billboardów sponsorskich. Agencja była także odpowiedzialna za produkcję spotów. Kampania swoim zasięgiem obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz internet.

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing i AI - konferencja I love marketing & technology już w październiku
23 – 27 października w Warszawie odbędzie się XVI edycja konferencji I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy i będzie skupiał się na marketingu oraz AI.
Laureaci 15. edycji konkursu POS Stars na najlepszy display reklamowy
Podczas targów Festiwal Marketingu, które odbyły się 13 i 14 września w EXPO XXI Warszawa, miała miejsce 15. Jubileuszowa edycja konkursu na najlepszy display reklamowy POS STARS.
Cube Group & SEMSTORM & WhitePress zapraszają na bezpłatny webinar. Chcesz poznać genialne sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki działaniom SEO&Contentu? Już 27 września o 10:00 zarezerwuj swój czas w kalendarzu na bezpłatny webinar organizowany przez Cube Group, SEMSTORM i WhitePress. Zebraliśmy ekspertów z branży, którzy podzielą się swoją...
Golden Drum 2023: więcej zgłoszeń do konkursu
Festiwal Golden Drum odnotowuje wzrost liczby zgłoszeń, przy czym największą liczbę prac zgłosiła Ukraina, a następnie Rumunia, Polska, Słowacja, Węgry i Bułgaria. Ponad połowa kreatywnych rozwiązań pochodziła od niezależnych agencji. Liczba zgłoszeń w sekcji Creative Media Excellence przekroczyła oczekiwania kapituły konkursu. Zwycięzcy Golden Drum zostaną ogłoszeni...
Pro Experts Days to wydarzenie organizowane przez ekspertów branży digital marketingu, kierowane do środowiska marketingowego i biznesowego. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął IAB Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764