logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kujawski 3 ziarna z nową kampanią w TV i digitalu

  PR 13.03.2023, przeczytano 627 razy
ilustracja

Marka Kujawski 3 ziarna wystartowała z kampanią autorstwa Optima Marketing Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kujawski-3-ziarna-z-nowa-kampania-w-tv-i-digitalu,399278,artykul.html

Kujawski 3 ziarna to produkt premium będący ważną częścią portfolio marki Kujawski, która jest najbardziej rozpoznawalną marką w kategorii olejów jadalnych w Polsce. Dzięki unikalnej kompozycji oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia wzbogaconego olejem lnianym oraz olejem z pestek dyni jest przeznaczony dla konsumentów szukających zdrowszych alternatyw.

Optima Marketing Group w ramach współpracy przygotowała kreację filmów reklamowych oraz billboardów sponsorskich. Agencja była także odpowiedzialna za produkcję spotów. Kampania swoim zasięgiem obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz internet.

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764